Wrong sport by Team M&M (11)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvin ideoitu kuva tämä seiska! Hauska toteutus ja paljon juttuja joita jää silmäilemään. Henkilöiden asettelu toimii ja toi tuomari on hauska yksityiskohta. Ekalla kerralla en huomannutkaan noita viuhahtajia. Tuli vähän sellainen "when you see it, you'll shit bricks"-fiilis :) Ainoana miinuksena tosiaan toi vasemman puolimmaisen pelaajan ilme. Saisi olla enemmän kärsivämpi. Kahdeksatta sporttia odottelemaan :)

Yks mikä itellä jostain syystä pistää pahasti silmään on nyyssölän suun/pään asento joka kuvassa. Nuo jos isketään kaikki vierekkäin niin monttu on sepposen selällään ja niska takakenos melkein kaikis kuvis. Joku luimistelu kulmien alta ja/tai petomainen hampaiden irvistys vois toimia hyvänä vaihteluna.

Todellakaan en ole mikään kuvaaja enkä mistään mitään tiedä mut kai sitä sanoa saa jos joku vaivaa :)

Ei vertailla kuvia keskenään kun jokainen on omansa. Menee muuten vaikeaksi jos pitää imitoida ekaa kuvaa kokoajan.

Tässä nyt vaan todettiin, että pelaajien välinen kontakti välittyy paremmin salibandykuvasta. Jos kuvissa on samantyyppisiä elementtejä, niin miksei niitä saisi keskenään verrata?

Aivan mainio kuva taas! Parit kritiikinpoikaset kuitenkin:
-jos vasemmanpuoleiselta kaverilta on tolkku pois Nyyssölän oikeasta suorasta, niin käsi olisi voinut olla nyrkissä *nusnus*. Tietty tuollainen nurmipora tiputtaa vastustajia avareillakin.
-Futis on kyllä jalkapalloa, eli football. :)
-Mun mielestä kuvatekstien järjestysnumero voisi olla numerona, eikä kirjaimin. Jotenkin nuo aina töksähtää mun silmään...onko tässä jokin pointti mitä en vain tajua?
-Tummat pilvet taustalla on loistavat. Oliko tarkoitus alunperin kuvata juuri tuolla säällä? :)

Khiihihih:

2m7goyu.jpg

Hyvä toi jalkapallo kuva, hyvin saatu vangittua 6-divarin meininki :hyper: .

Tässä nyt vaan todettiin, että pelaajien välinen kontakti välittyy paremmin salibandykuvasta. Jos kuvissa on samantyyppisiä elementtejä, niin miksei niitä saisi keskenään verrata?
No ei se vertailu ole hedelmällistä, sillä saman kontaktin saamiseksi olisi pitänyt tehdä sama uusiksi, eli yksi roikkumassa jalassa jne. Kuvat jokainen omanaan, jokaisessa on omat vivahteensa.

Aivan mainio kuva taas! Parit kritiikinpoikaset kuitenkin:
-jos vasemmanpuoleiselta kaverilta on tolkku pois Nyyssölän oikeasta suorasta, niin käsi olisi voinut olla nyrkissä *nusnus*. Tietty tuollainen nurmipora tiputtaa vastustajia avareillakin.
-Futis on kyllä jalkapalloa, eli football. :)
-Mun mielestä kuvatekstien järjestysnumero voisi olla numerona, eikä kirjaimin. Jotenkin nuo aina töksähtää mun silmään...onko tässä jokin pointti mitä en vain tajua?
-Tummat pilvet taustalla on loistavat. Oliko tarkoitus alunperin kuvata juuri tuolla säällä? :)
Soccer kuulostaa edelleen siistimmältä. Muistakaa aina, että teen vain omat visioni, en ajattele katsojien mielipiteitä, koska niitä on jokaisella omanlaisensa. Jos olisin halunnut Football siihen, niin siinä lukisi football. Samoin numero kirjaimina näyttää hienommalta, siksi se on niin. Säät kusi tämän kuvausten osalta liian monta kertaa, nytkin meinasi tulla vettä. Mulla on varastossa taivaita, joita vaihtelen joihinkin kuviin, mutta tässä oli sopiva taivast tuunattavaksi jo valmiiksi.

Mulla on varastossa taivaita, joita vaihtelen joihinkin kuviin, mutta tässä oli sopiva taivast tuunattavaksi jo valmiiksi.

Tästä tulee aivan Linnunradan käsikirja liftareille mieleen... Mies, joka teki planeettoja mittatilaustyönä. :D

No ei se vertailu ole hedelmällistä, sillä saman kontaktin saamiseksi olisi pitänyt tehdä sama uusiksi, eli yksi roikkumassa jalassa jne. Kuvat jokainen omanaan, jokaisessa on omat vivahteensa.

Nyt ymmärsit väärin. En tarkoita, että henkilöiden asettelun pitäisi olla sama. Säbäkuvassa nämä Nyyssölän estäjät vaan ovat aidommin mukana. Kyse on siis enemmänkin näyttelijätyöstä, eikä pelaajien asettelusta.

Back
Ylös Bottom