Wrong sport by Team M&M (11)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikea kyllä keksiä uutta hauskaa ideaa. Säbä oli hyvä vertaus kehoilijalle.

Mä heitän nyt vaikka Suunnistuksen?
Kehoilija ei jaksa keskittyä kartan ja kompassin seuraamiseen ja sitten jotain :D Eih, tää olis käytännössä varmasti vaikea toteuttaa.

No mä nyt heitin ainaki jotain. Suunnistus. :)

Ultimate, se frisbeepeli. Bodari juoksee epätoivoisena ympyrää kun porukka liikkuu ympärillä ja kiekko lentelee täysin ulottumattomissa. Sitten palaa hermo, äijää kaatuu ja Nyyssis nappaa lätyn väkivalloin.

Polttopallo? Bisli keskellä rinkiä ja pikkutytöt pommittaa palloilla minkä kerkee :D

Ai juu, aivan mahtava idea tämä koko proggis. Pisti ihan aidosti hymyilyttämään tuo säbä-kuva :D

Tuon haluaisin nähdä. :hyvä:
Toi vois olla magee kuva mutta Wrong Sporttia siitä ei tule. Nehän heittelis bodarin ihan mustelmille. Ei siinä pystyis edes yrittämään kompensoida mitään... Jäis vain sikiöasentoon nyyhkyttämään.:D

Jengi ei aina oikein ymmärrä mikä säätäminen on yksinkertaiseltakin vaikuttavassa kuvassa. Se on useita puhelinsoittoja joka paikkaan, kamojen kantamista, aikataulujen järkkäämistä jne. On mahdoton sovittaa yhteen monen ihmisen aikataulut. Säbä kuvaakin odoteltiin viikkoja että saatiin sopimaan kohdalleen ajat. Eli muistakaa aina, ettei toteutus ole niin simppeliä, että tyhjästä tulee koripallojoukkue ympärille ja sitten vain kuvataan. Nämä vaativat aina säätämistä, joten aika turhaa ehdotella jotain uimahallia, jossa Nyyssölä hukuttaa jotain uppopallojoukkuetta.

Jengi ei aina oikein ymmärrä mikä säätäminen on yksinkertaiseltakin vaikuttavassa kuvassa. Se on useita puhelinsoittoja joka paikkaan, kamojen kantamista, aikataulujen järkkäämistä jne. On mahdoton sovittaa yhteen monen ihmisen aikataulut. Säbä kuvaakin odoteltiin viikkoja että saatiin sopimaan kohdalleen ajat. Eli muistakaa aina, ettei toteutus ole niin simppeliä, että tyhjästä tulee koripallojoukkue ympärille ja sitten vain kuvataan. Nämä vaativat aina säätämistä, joten aika turhaa ehdotella jotain uimahallia, jossa Nyyssölä hukuttaa jotain uppopallojoukkuetta.
Heh "nyyssölä hukuttaa uppopallojoukkuetta"...

Toi on muuten aivan totta tuo, että harva tajuaa sen taustatyön määrää mikä kuvien takana on. Aivan käsittämättömän paljon työtä ja säätämistä menee yhden valmiin kuvan saamiseksi pakkiksen etusivulle asti!

Jo pelkästään statistien saaminen on lähes mahdotonta.

Seuraaviin kuviin tarvittaisiin todellakin avustajia, joten kaikki vaan mukaan! Tehdään sellainen kuva missä äijä tulee juuri olympiastadionille maratonin loppuhuipennuksessa 50 tuhannen ihmisen hurratessa ympärillä ja äijä puskee apinan raivolla muiden ohi tönien niitä päin juomapöytiä! Mike voisiksä vaan napsaista sellaisen kuvan? Voisitko? Ei kai se oo ny niin vaikeeta?:jahas:

Toi on muuten aivan totta tuo, että harva tajuaa sen taustatyön määrää mikä kuvien takana on. Aivan käsittämättömän paljon työtä ja säätämistä menee yhden valmiin kuvan saamiseksi pakkiksen etusivulle asti!

Jo pelkästään statistien saaminen on lähes mahdotonta.

Ei kai se oo ny niin vaikeeta?:jahas:

Niin.. Ton säbäkuvan aikaan saamiseksi soitin reilun parikymmentä puhelua, laitoin joku viisi-kuusi mailia, ja sit pelasin tunnin säbää hiki päässä (ja ihan turhaan -> en tullu kuvaan), kaivoin vanhan säbämailan varaston kätköistä (mikä Nyyssiksellä on tossa kuvassa) ja tänään mailasin kuvat vielä linkkien kera pariin paikkaan kiitokseksi.

Mutta en valita, kivaahan tää on. Just tossa matkalla himaan sovin jo uusista kuvauksista.. ;)

Ehkä vaikeimmat ja eniten säätöä vaatineet kuvaukset on muuten Inkerin kuvat prätkän kanssa. Siinä sai muutaman puhelun soittaa, ennen kun lupa irtos.

Tänäänkin ovella ollessani järkkäilin kuvauksia, ja sattumalta frendi aukaisi suunsa, ja HOP! Heti saatiin rekvisiittaa tuleviin kuvauksiin. Ja samalla toivotin asiakkaita tervetulleeksi.. :D Eniten mua auttaa näissä kuvauksissa se, että olen ollut ravintola-alalla 13 vuotiaasta saakka, ja ollu päiväduunissa monissa firmoissa monissa eri tehtävissä ja onnistunut suht hyvin olemaan polttamatta siltoja takanani. Joku tuntee jonkun, joka järkkää jotain jossain firmassa, ja oon törmänny siihen joskus jossain tai tehny sille jonkun työkeikan. Ja oon vieraillut miljoonassa paikassa töissä ollessani..

Kyllä mä uskon, että kaikki tajuaa mikä urakka se on alkaa toteuttamaan näitä :D Me vain odotetaan, että te jaksatte :D jolloin te saatte siitä arvostusta sitä mukaa ku kaverit heittää "siisti kuva" kommenttia jne.

Vaikka melko vähän se "uu vähän siisti"-kommentti on tietenki sen rinnalla, minkä eteen olette tehnee hommia. :|

Helevetin hyvin jaksatte ja haluatte tehdä kuitenkin ilmaiseksi tätäkin projektia. Vai saatteko tästä ollenkaan mania? :D
Nojoo, minä en ainakaan pysty muuten arvostamaan töitänne kui kehumalla tänne forumiin :D

Keep up good work :)

Hyvin ootta jaksanee tähän mennessä

Kyllä nämä Pakkotoiston kuvaukset menevät omasta pussista. Näistä ei tule pennin latia mistään suunnasta. Mutta näiden takia olen sitten taas valokuvaajana tässä pisteessä ja välillisesti näistä toki hyötyy. Purtsilla on omat intressinsä ja Nyyssis nyt vain on paras kameran edessä ja mielellään aina joka proggiksessa.

Jos viittaat tuohon mun aiempaan postiin, niin se uppopallo juttu oli täysi yliammunta. Vaikka olisikin tarjolla kaikki tarvittavat rekvisiitat, hallivuorot, ... jne. tuo alkaa olemaan jo Hollywood tason juttuja, eikä kukaan tavis tuollaista huvikseen järkkää. Tuommosesta hommasta pitäs jo tilinauhankin laulaa kunnolla. En kyllä hetkeäkään kuvittellut, että ehdotukselle tulee edes yksi "good idea"- kommentti.

Se tässä tulikin mun osalta todettua, että jos ei ole fiksua sanottavaa -> parempi jättää kirjoittamatta. Nyt loppuu meitsin jauhanta tässä ketjussa. :haart:

Ite ehottaisin keihäänheittoa. :) Kun se keppi ei tunnetusti voimalla lennä mihinkään, niin bodari runnomassa keihästä väärinpäin matkaan olisi aika hauska idea, ainakin omasta mielestä. Eikä ole vaikea toteuttaa.

Back
Ylös Bottom