Wrong sport by Team M&M (11)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuolla velodromilla ajetaaan oikeesti semmosella nopeella MOPOLLA (skootteri) tietyissä lajeissa ja kilpailijat fillaroi perässä! Sit se kiihyttää pois alta.. Oon ajanut tuolla ratapyörällä monesti, kohtuu lujaa vaan saa ajaa siellä ihan ylhäällä et ei luisu alas.

Track cycling -foto o varmaan paras mitä nimimerkki Miken tuotoksista oon ikinä nähnyt. Tosi hyvin kaikki eri palaset kohdallaan.

Wrong sport on ollut todella hieno kuvasarja tähän menessä. Kuvissa erityisesti iskee valaistus ja käsittely. Hyvä kuva tarvitsee myös hyvän idean, onneksi niitä ideoita riittää Team M&M:lla.

Kuvista paras ja hauskin on viides kuva, joskin myös muut ovat todella hienoja kuvia. Innolla odotan jatkoa sarjaan. :rock:

Meikä repeilee täällä ihan satasella noille kuville! Tuo ilme, mikä on siis kaikissa kuvissa aivan samanlainen, on niin huvittava.:hyvä: Toi bodari käy varmaan ruokakaupassakin tommonen ilme kasvoilla!:dance:

Viimeksi muokattu:
Mahtavan hieno kuva!

Ja hyvä selitys

"Vastustaja vastaa raivokkaaseen syöttöön, bodari ei jää odottamaan, vaan räjähtävästi hyppää vastustajan puolelle ja virittää järjettömän kovan lämärin. Pallo paskaksi, maila solmuun ja voitto kotiin!"

Repesin aivan täysin :D

nusnus ;) entisenä Kulosaaren asukkina häikkää hieman toi etusivun typo....sori, ei muuta. paitsi tietty et hyvii kuvii taas :D

Kaksi viimeistä on kyllä parhaita. Kolmonen on mun mielestä näistä mitäänsanomattomin, mutta ei huono sekään. Hauska idea ja hieno toteutus. Ootko Mike itse johonkin kuvaan enemmän tyytyväinen kuin toiseen?

Diggaan ekasta ja vitosesta eniten.
Ainoot kuvat joissa on mukana statisteja. Niitä olis pitäny saada mukaan kaikkiin kuviin. Golfiin mailapoika, keilailuun vastustaja taustalle, petankkiin pari oldfolksia hölmistyneet ilmeet kasvoilla yms.
Vaikeetahan se olis ollut saada, mutta ei mahdotonta? Purtsi! Hommaa meille lisää statisteja! :D

Back
Ylös Bottom