Wrange Col-Power ternimaitovalamiste

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiedustelisin, että onko porukalla kokemuksia kyseisestä Wrangen ternimaitovalmisteesta? Ja löytyisikö markkinoilta niät vähän tehokkaampiakin ternimaitovalmisteita? :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäpä tuohon JB:n kommenttiin voisi enää lisätä. Onhan se ternimaito vissiin ihan toimivaa, mutta muistaakseni sitä pitäisi sitten vetää kymmeniä grammoja että siitä oikeasti olisi hyötyä. Ja siinä se lompakko oheneekin jo ihan urakalla, paksumpikin sellainen. :D

www.*********.*** tuolta löydät hyvät ternit ym ym.
oon testaillu noita tuotteista nonia ja colostrum terniä (nykyään xylicol) ja terni auttoi sairasteluun.

[mod]Ei kaupallisia linkkejä ja mainostusta! LUE SÄÄNNÖT! T:Sumu[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Dietka sanoi:
tuolta löydät hyvät ternit ym ym.

Älä tuo verkostomarkkinointipaskaasi tänne!

[mod]Linkki poistettu. T:Sumu[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
jarre55 sanoi:
Älä tuo verkostomarkkinointipaskaasi tänne!

Tutkimukset puhuu puolestaan ja monta tiedän jolla toi pelittää, itse en syö kun on nyt dollarit vähissä, mutta kun tilanne rahallisesti paranee niin otan kuvioihin mukaan xylicolia.

Dietka sanoi:
Tutkimukset puhuu puolestaan ja monta tiedän jolla toi pelittää, itse en syö kun on nyt dollarit vähissä, mutta kun tilanne rahallisesti paranee niin otan kuvioihin mukaan xylicolia.

Puhuu varmasti, mutta millä annoksilla? Käsittääkseni se nappi tai pari päivässä ei vaikuta paskan vertaa. Vaan ne annostukset pitäisi olla senverran kovia, että tollanen kallis purkki ei kestäisi edes viikkoa.

Dietka sanoi:

Ttikimukset sanoo että ternimaidosta ei ole mitään hyötyä urheilijoille, ttuskin kellekkään muulle paitsi vaisikalle.

Timba79 sanoi:
Puhuu varmasti, mutta millä annoksilla? Käsittääkseni se nappi tai pari päivässä ei vaikuta paskan vertaa. Vaan ne annostukset pitäisi olla senverran kovia, että tollanen kallis purkki ei kestäisi edes viikkoa.

Joo ihan totta, sitä saa urakalla napsia ja tulee lompakolle kalliiks.

SEAGRAM sanoi:
Ttikimukset sanoo että ternimaidosta ei ole mitään hyötyä urheilijoille, ttuskin kellekkään muulle paitsi vaisikalle.

...mutta on tutkimuksia jotka ovat sen puolestakin. Sen verran joskus itsekin tuohon asiaan tutustuin [siis paljon syvemmin kuin joku hehkutustilaisuus] etten lähtisi suoraan tyrmäämään että on hyödytöntä paskaa kaikille ihmisille. Odotellaan ja katellaan mihin suuntaan ko. tuotteen kehitys lähtee menemään, tällä hetkellä se ei mikään varteenotettava tuote vielä ole mattimeikäläiselle mutta ehkä joskus tulevaisuudessa?

muffy sanoi:
Odotellaan ja katellaan mihin suuntaan ko. tuotteen kehitys lähtee menemään, tällä hetkellä se ei mikään varteenotettava tuote vielä ole mattimeikäläiselle mutta ehkä joskus tulevaisuudessa?

Ternimaitoa on ternimaitoa, ei kai siitä mitään ihmeellistä saa vaikka kuinka kehittäisi. Tai mistä minä tiedän, tietty hintaa voi kehittää alaspäin. Melkoista kusetustakin on noissa jauhoissa ollut, myydään ternimaitona jotain maitojauhetta.

SEAGRAM sanoi:
Ternimaitoa on ternimaitoa, ei kai siitä mitään ihmeellistä saa vaikka kuinka kehittäisi. Tai mistä minä tiedän, tietty hintaa voi kehittää alaspäin. Melkoista kusetustakin on noissa jauhoissa ollut, myydään ternimaitona jotain maitojauhetta.

Tätä ajoinkin vähän takaa, hinnat tulisi olla hurjasti alemmat, silti valmistustavoista tinkimättä. Terninkin voi valmistaa väärin. Kuten kaiken muunkin. Mutta en tiedä tuleeko nämä kaksi asiaa ikinä kohtaamaan toisiaan 'järkevällä' tasolla.

Toi ecowayn terni on aika hyvin asiansa ajavaa jos esim. vaivautuu tutkiskelemaan valmistus menetelmiä ym ym. tosin hinnasta löytyy valittamista jota joutais tiputtamaan reilun 10€
vaikka on kuinka verkostomarkkinointia niin mitä väliä sillä on jos tuote skulaa.

Argh...

Siis kyselin kokemuksia tuosta aineesta ja kaikki jauhaa vaan jostain ternimaidosta yleensä :offtopic: . No nuo muitten tuotteiden linkit sun muut oli kyl ihan hyödyllisiä. Tattista vaan

Pupulussi sanoi:
Siis kyselin kokemuksia tuosta aineesta ja kaikki jauhaa vaan jostain ternimaidosta yleensä :offtopic: . No nuo muitten tuotteiden linkit sun muut oli kyl ihan hyödyllisiä. Tattista vaan

Heh joo sorry toi :offtopic: menee usein vähän väittelyks nää tredit :david:

Tää väittely loppuu muuten tähän.

Edelleen muistutus säännöistä:

Sivustolla ei mainosteta mitään ilman ylläpidon lupaa. Ei linkkejä nettikauppoihin yms.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom