Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dietka sanoi:tuolta löydät hyvät ternit ym ym.
jarre55 sanoi:Älä tuo verkostomarkkinointipaskaasi tänne!
Dietka sanoi:Tutkimukset puhuu puolestaan ja monta tiedän jolla toi pelittää, itse en syö kun on nyt dollarit vähissä, mutta kun tilanne rahallisesti paranee niin otan kuvioihin mukaan xylicolia.
Dietka sanoi:Tutkimukset puhuu puolestaan ja monta tiedän jolla toi pelittää, itse en syö kun on nyt dollarit vähissä, mutta kun tilanne rahallisesti paranee niin otan kuvioihin mukaan xylicolia.
Timba79 sanoi:Puhuu varmasti, mutta millä annoksilla? Käsittääkseni se nappi tai pari päivässä ei vaikuta paskan vertaa. Vaan ne annostukset pitäisi olla senverran kovia, että tollanen kallis purkki ei kestäisi edes viikkoa.
SEAGRAM sanoi:Ttikimukset sanoo että ternimaidosta ei ole mitään hyötyä urheilijoille, ttuskin kellekkään muulle paitsi vaisikalle.
muffy sanoi:Odotellaan ja katellaan mihin suuntaan ko. tuotteen kehitys lähtee menemään, tällä hetkellä se ei mikään varteenotettava tuote vielä ole mattimeikäläiselle mutta ehkä joskus tulevaisuudessa?
SEAGRAM sanoi:Ternimaitoa on ternimaitoa, ei kai siitä mitään ihmeellistä saa vaikka kuinka kehittäisi. Tai mistä minä tiedän, tietty hintaa voi kehittää alaspäin. Melkoista kusetustakin on noissa jauhoissa ollut, myydään ternimaitona jotain maitojauhetta.
Pupulussi sanoi:Siis kyselin kokemuksia tuosta aineesta ja kaikki jauhaa vaan jostain ternimaidosta yleensä . No nuo muitten tuotteiden linkit sun muut oli kyl ihan hyödyllisiä. Tattista vaan