WPO Arnold Classic 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olakinte
  • Aloitettu Aloitettu
Toi veto on kyllä aivan poskettoman kova suoritus. Ja toi 550,5 kg taitaa olla kovin kyykky mitä koskaan ollaan nostettu. Täytyy toivoo että Andy parantaa vedon ennätystä vielä paljon, on se niin hienon näköstä sellaset n. 450kg vedot:worship:

Mun mielestä tulosta parantaa vielä se, että vetotulos on tehty oikeassa kisassa. Tosin kyllä se Islantlaisenki yli 400kg veto on kova, muttei lähellekkään niin kova, kuin toi Andyn kisassa tekemä.

Varusteista viis, mahoton ukko on. Alkaa olemaan sellaista tasoa ukon voima että olisi tosi hieno nähdä raakakisoissa, ainakin 1000 menisi rikki niin että heilahtaa, kun pelkkä veto tekee jo melkeen puolet :lol2:

Mun mielestä tulosta parantaa vielä se, että vetotulos on tehty oikeassa kisassa. Tosin kyllä se Islantlaisenki yli 400kg veto on kova, muttei lähellekkään niin kova, kuin toi Andyn kisassa tekemä.

Olikohan se Helsingin WPO-skabassa, kun Benedikt Magnusson (tää islantilainen) veti 440kg, eli silloisen ME:n. Bolton on kuitenkin sen jälkeen vetänyt uuden 450kg:n kieppeillä olevan ME:n, jonka loppuveto näytti mun silmään kovin vajaalta. Nää kaks miestä on melko tasaväkisiä.

Sanotko tuloksen, mikä on tehty sitten feikkikisassa?
Hyvin usein mun mielestä kisat on oikeita!

Eli tuo 550,5 kg kyykky on nyt uusi WPO:n ME. Pienet paineet Andyllä kun nokasta alakaa veri tippasta. Hyvän näköinen kyykky kaikin puolin.

Sanotko tuloksen, mikä on tehty sitten feikkikisassa?
Hyvin usein mun mielestä kisat on oikeita!

Kyllähän ne kisat aina oikeita on, mutta jotkut ei vain kisaa kisan edellyttämällä tavalla. Ihmetyttää tollanen, kun osallistutaan voimannosto kisaan, mutta tosissaan nostetaan vain yhdessä lajissa. Sori VoimaSuomi, jos tuntuu pahalta, kun moitin sun kaveria. Sanon vain oman mielipiteeni tapauksesta ja halusin kehua Andyn tuloksia.

paljoko se ilman pukua on vetänyt?

Tarkoitin lähinnä sitä, että kun varusteista vängätään, niin edelleenkin mave on se laji jossa varusteista on vähiten hyötyä.
Varsinkin kun vedetään kapealta.

Eli periaatteessa alkaa olla aika huvittavaa puhua Boltonin kohdalla jostain varustetuloksista.

IMO: vetää varmasti enemmän RAW kuin IPF ME on just nyt.

ps.PROVO:evil:

Tarkoitin lähinnä sitä, että kun varusteista vängätään, niin edelleenkin mave on se laji jossa varusteista on vähiten hyötyä.
Varsinkin kun vedetään kapealta.

Eli periaatteessa alkaa olla aika huvittavaa puhua Boltonin kohdalla jostain varustetuloksista.

IMO: vetää varmasti enemmän RAW kuin IPF ME on just nyt.

ps.PROVO:evil:

Ei ole taaskaan tarkoitus vängätä varusteista, mutta jos joku kyykkää 550 kg, niin pitäisikö siinä tapauksessa vaan täyttää nämä ketjut parin sanan tai hymiön ylistävillä kommenteilla?
Maastavedot ovat kiistatta erittäin kovia kaikkien aikojen tuloksiinkin verrattuna, mutta kyykyt ovat edelleen vertailukelvottomia. Muistetaan Mike Miller, joka on kyykkäillyt myös 550 kg:n rautoja, mutta jäi raw-kisassa 280 kg:n tulokseen. Ei tuo varmasti ollut Millerin raw-maksimi, mutta mielestäni esim. Reinhoudtin 423 kg:n raw-kyykky on näille yli 500 kg:n monoliftkyykkääjille saavuttamattomissa.

Ei ole taaskaan tarkoitus vängätä varusteista, mutta jos joku kyykkää 550 kg, niin pitäisikö siinä tapauksessa vaan täyttää nämä ketjut parin sanan tai hymiön ylistävillä kommenteilla?
Maastavedot ovat kiistatta erittäin kovia kaikkien aikojen tuloksiinkin verrattuna, mutta kyykyt ovat edelleen vertailukelvottomia. Muistetaan Mike Miller, joka on kyykkäillyt myös 550 kg:n rautoja, mutta jäi raw-kisassa 280 kg:n tulokseen. Ei tuo varmasti ollut Millerin raw-maksimi, mutta mielestäni esim. Reinhoudtin 423 kg:n raw-kyykky on näille yli 500 kg:n monoliftkyykkääjille saavuttamattomissa.

Totta, olen itsekin kritisoinut täällä aiemmin just Millerin raw-nostoja. Mutta Boltonia on aika huono verrata Milleriin, kun sen veto on NIIN eri luokkaa.

Ammattilaisissa on tosiaan paljon näitä, kyykky 500kg, penkki 340 ja veto 300 miehiä, nuissa nostojen välisissä "suhteissa" on minusta se huvittavuus.
Mutta kyllä Bolton on erimiehiä:rock:
Pystyy varmasti Rawina tonniin jne.

Mutta jatketaan aiheesta, :offtopic: riittäköön.

Andy Bolton on tällä hetkellä maailman kovin voimanostaja kaikki liitot huomioiden. Sitä ei voi viedä Andyltä pois edes vanha katkera mies eikä padekaan...:hyper: :whip:

Todella kova rauta, pisteet Andylle. Kyykätkööt vaikka haarniskalla kunhan mies on itse sisällä eikä ole hydraulinostinta, pisteet tulee täältä silti. Toki varusteista Andy todennäköisesti ottaa kovaa hyötyä, mutta jos se niin helpolta tuntuu niin saahan sitä itse käydä kokeilemassa ME uusimista. Antaa palaa vain :anssi:

Sanon suoraan, että voisitte haistaa paskat ne, jotka aina jaksaa valittaa varusteista... Jos se on niin helppoa sitten, niin miksi ette itse laita niitä päälle ja ottako 500kg kyykkyä?! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :evil:

Kyllä on taas ihme paskaa tredi täynnä. Maailman kaikkien aikojen kovin maastavetäjä ja yksi kovimpia voimanostajia, ihmetelkää sitä apinat.

Tietenkään ei voi verrata IPF-tuloksiin kun IPF:ssä kaikki on natuja ja ne varusteetkaan ei auta mitään, ihan vaan turvallisuuden vuoksi Katanat päällä. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom