Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Originally posted by Kraftwerk n
Jotenkin minä en ymmärrä, miten noille kisoille voi antaa MM-kilpailujen statuksen?
Eikö sellaisissa kisoissa pitäisi olla kaikki kovimmat?
Originally posted by lieska
WPC on WPO ala-liitto. Jos haluat päästä WPO:hon nostamaan , sun pitää nostaa ensiksi hyvä tulos WPC:ssä. WPO:ssa sitten taas liikkuu isoimmat tulokset ja rahat. Että siltä pohjalta, ammattilaisten alottelija-liitto.

Originally posted by Matsku
Paljonkos nämä maailman parhaimmat voimannostajat
tienaavat?
Tarkkoja summia en tiedä, mutta ei niillä palkintorahoilla kyllä kovin hyvin toimeen tule.
Ipf:ssä on kovin taso ja kovimmat nostajat, että eipä se ammattilaistitteli kovin paljon vaikuta tuloksiin.![]()
Katsoppas tästä mitkä on WPO:n tulos rajat, millä pääsee nostamaan ja sitte ihmittelet miksei siellä ole kuin maailman parhaat nostamassa. Sieltä myös selviää kuinka paljon tienaa kun voittaa.
Jollei kukaan muu nosta älämölöä Mikesellin kyykystä, niin minä nostan.
517,5 kiloa on 517,5 kiloa vaikka millä jousitrikoilla.
Brent otti taas omansa. Jos paikat kestävät, äijä lataa parin vuoden sisällä 540. Näin uskon.
Ennen tuota kisaa kyykännyt kisoissa muistaakseni 19 kertaa yli 1000 paunaa eli noin 454 kiloa!Kiloakaan tuosta 517,5 kilosta väheksymättä täytyy samoin tein ottaa esille se, että Mikesell itse on sitä mieltä, että tuota ei olisi pitänyt hyväksyä. Jäi kuulemma korkeaksi. Siksi en itse tuota kyykkyä esille tuonut. Itse en nostosta sano juuta tai jaata ennenkuin olen siitä videon nähnyt. Lupaili 1200 paunaa seuraaviin kisoihin (545 kg!!).

Katsoppas tästä mitkä on WPO:n tulos rajat, millä pääsee nostamaan ja sitte ihmittelet miksei siellä ole kuin maailman parhaat nostamassa.
Originally posted by N. O. Kummonen
Kyllä mun mielestä WPO:ssa etenkin on ihan kiitettävän kova taso. Ainakin niin kova, ettei niiden tuloksia nyt hirveesti väheksymään voi ruveta. Tosin IPF:ssä kärki on usein tasainen ja kilpailu kovaa.

En ihmetellyt, että miksei siellä ole kuin parhaat. Sanoin, että wpo-kisoissa eivät ole parhaat.
Lukuunottamatta tietysti Ed Coania, joka on kaikkien aikojen paras voimanostaja.
IPF:n MM-kisojen perusteella WPO-finaaliin olisivat selvinneet:
Näiden lisäksi listasta puuttuu monta kovaa nimeä, jotka ovat karsintarajat selvittäneet. Ylläoleva on siis vain yksi esimerkki.![]()
No pojat olis selvinny kisoihin , mutta paras raskaan sarjan nostaja ois jääny 7:s. Tästä voit nähdä 1.3.2003 nostetussa WPO finaalien tason. WPO:ssa ei katsota paljonko painaa, vaan paljon nostaa.
Varuste eroilla ja monoliftillä ei ole mitään vaikutusta asiaan, hä?
Originally posted by N.O.Kummonen
PS. Ei pidä myöskään unohtaa punnituskäytännön erojen merkitystä tuloksiin.

Originally posted by Jussin voima
Varuste eroilla ja monoliftillä ei ole mitään vaikutusta asiaan, hä? :(