PC World of Warcraft

Konsta sanoi:
Olis ideana muuten hyvä mutta EN Final Beta 5 serverin viidenneks suurimman killan johtaminen vie kaiken ajan :david: :nolo: Retailissa sitten edelleen omaa kiltaan pyörittämään.. aika tiivis jengi ollaan jo saatu kasaan.. mukaan toki mahtuu aina :thumbs:

Minkä niminen kilta on kyseessä?

Ja Bloo, jos se yhtään lohduttaa niin kun hankit myyntiversion ei tarvi sitä sen kummemmin alkaa asentamaan vaan voit pelata lataamallasi betalla ilman ongelmia. :rolleyes:

Tällähetkellä kilta kulkee nimen Tuska unlimited alla :) että terve tuloa vaan jos on jotain kysyttävää ni Hellas on nimi jolta löytyy vastauksia jokaiseen makuun :haart:

On tullu muutama päivä pelattuu ja mukavalta vaikuttaa. Toimii täysillä asetuksilla, väkijoukoissa fps:ät tippuu pikkasen, mutta muuten on 30-40. Jätetty kaikki turhat tehosteet veks nii toimii huonommillakin koneilla ja tuo samalla semmosen warcraft fiiliksen. Oon vähän pettyny, kun yön ja päivän välillä ei ole melkeen mitään eroa. Öiden pitäis olla niin pimeitä, että soihtu olis pakollinen ja niistä tienvarsi soihduista olis jotain hyötyä. Säätilatkin ois ollu ihan kiva lisä, mutta ei niitä muissakaan MMORPG:ssä ole.

Onko muita pelaamassa 10 servulla? Pelaan suortti nimellä ja oon tällä hetkellä lvl 16 tauren huntteri.

Njoo sainkin soskuttua accountin, tuli pelattua viimeset 6h putkeen, kahden ruokailupaussin kanssa tosin, nyt vielä yks ja jatkuu, pvp srvr 11:sta olen Undead warlocki lvl 12, Uthrag :p

suortti sanoi:
Oon vähän pettyny, kun yön ja päivän välillä ei ole melkeen mitään eroa. Öiden pitäis olla niin pimeitä, että soihtu olis pakollinen ja niistä tienvarsi soihduista olis jotain hyötyä.

Gammaa pienemmäksi optionseista niin johan alat silmiäs öisin siristelemään :)

Huomenna klo. 22.00 loppuu beta. Pitää olla pelaamassa, kun Blizzard pistää tuomionpäivän liikkeelle:D

Sukulaku sanoi:
Huomenna klo. 22.00 loppuu beta. Pitää olla pelaamassa, kun Blizzard pistää tuomionpäivän liikkeelle:D

Jeps, täytyy käydä katsomassa jos siellä olis jotain spesiaalia. Ja toivottavasti julkaisevat ne tulevat serverien nimet niin voidaan mennä pakkisjengi samalle servulle..

Kuinka iso pelialue käytännössä on? Kaikkialla hypetetään sen olevan VALTAVA, mutta tiedä siitä sitten. Heittäkää esimerkiksi arvio ajasta, joka kuluisi kun juoksee kartan päästä päähän. Ja joku tuossa aikaisemmin päivitteli WoW:ista puuttuvan säätilojen vaihtelun, mikä ei ainakaan minun kuulemani mukaan pidä paikkaansa.
Entäpäs nämä esim. laivamatkat. Onkos se toteutettu ihan sillä astu laivaan, odota sekunti, hyppää pois toisella puolella maailmaa - tavalla, vai täytyykös siellä paatissa ihan oikeasti odotella?

wonk sanoi:
Kuinka iso pelialue käytännössä on? Kaikkialla hypetetään sen olevan VALTAVA, mutta tiedä siitä sitten. Heittäkää esimerkiksi arvio ajasta, joka kuluisi kun juoksee kartan päästä päähän. Ja joku tuossa aikaisemmin päivitteli WoW:ista puuttuvan säätilojen vaihtelun, mikä ei ainakaan minun kuulemani mukaan pidä paikkaansa.
Entäpäs nämä esim. laivamatkat. Onkos se toteutettu ihan sillä astu laivaan, odota sekunti, hyppää pois toisella puolella maailmaa - tavalla, vai täytyykös siellä paatissa ihan oikeasti odotella?

Eiköhän siihen kartan päästä päähän juoksemiseen aika monta tuntia menisi. Ei voi tietää. Kaikki paikat ovat kuitenkin erilaisia, joten tuota kokoa ei ole hirveän keinotekoisesti tehty lisää.

Kyllä siellä laivalla vissin vähän aikaa odotellaan. Ainakin lentäessä pitää lentomatka venata siellä lentsikan kyydissä. Matkat menevät kyllä todella nopeasti.

Musta tulee sitten retailissa se Örkki warlock, jolla ammatteina tailoring ja enchanting. Kilta tehdään sitten PvP-servulle, eikö?
Yksi kuva USA:n betan lopusta:D
http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/images/endofbeta/ss29.jpg

edit: Tänne sitten suunnittelemaan sitä kiltaviittaa:
http://www.worldofwar.net/tabard/
Toivottavasti täysin omankin saa suunnitella. Iso Pakkis-P olis aika kova:)

Hynkkä: Eka kuukausi on ilmainen, kun ostaa pelin.

edit2: väärä osote.

Joo mukana ollaan porukassa. :thumbs: Joku vois laittaa sitten noobielle vähän infoa, että miten tehdään se accountti ja mille serverille mennään, niin pääsee varmasti samaan porukkaan. Pitäis vissiin ostaa sitä peliaikaa 27e- 2kk..? Näkyi olevan muutamissa paikoissa myynnissä.

wonk sanoi:
Tarvitseekos sitä peliaikaa heti kun ostaa pelin? Vai pystyykö accountin tekemään cd-keyllä?
Pelin mukana saat kuukauden verran ilmaista peliaikaa sillä cd-keyllä, joka tulee paketissa. Sen jälkeen peliaika pitää ostaa esim. visalla tai peliaikakorteilla, joilla saa pelata 60 päivää. Hintaa näillä korteilla on <30€

Sukulaku sanoi:
Pelin mukana saat kuukauden verran ilmaista peliaikaa sillä cd-keyllä, joka tulee paketissa. Sen jälkeen peliaika pitää ostaa esim. visalla tai peliaikakorteilla, joilla saa pelata 60 päivää. Hintaa näillä korteilla on <30€

Jossain on lukenut että heti alussa tarvittais luottokorttia tilin rekisteröimiseen mutta toivottavasti näin ei sentään ole, toi kuukauden vapaa peliaikahan menettäisi aika lailla merkityksensä siinä tapauksessa.

Pelialuetta voi ihan huoletta kuvata valtavaksi. Varmasti menee muutama tunti jos sitä juoksee päästä päähän, vaikka alue onkin jaettu kahteen mantereeseen. Säät eivät kyllä mielestäni vaihdu millään tavalla..
Ja niin juu, mennään PvP-servulle vaan. Mutta mille niistä, sitä on hankala päättää ennenkuin ne julkaisevat servujen nimet..tuskinpa ihan samoja nimiä tulee kuin jenkkilässä kuitenkaan.

Olen tässä muutaman tunnin koittanut pelata crackatuilla servereillä WoW:ia, mutta ei tule lasta eikä paskaa. Lähes joka kerta tulee critical erroria jo ennen kuin pääsee serverille. Ne muutamat kerrat, kun on päässyt pelaamaan, kaatuu peli parin minuutin jälkeen samaan erorriin. Taidan suosiolla ostaa peliaikaa blizzardin servereille.

Joo, undead warlockin duunaan tai sit tauren/troll shamanin. Jos meinaa puuttua lihamuureja niin voi sit katella kuhan retaili tulee et kuka tekee mitäkin niin on järkevän näkönen kiltakin ;) Perjantaina pitää juosta kauppaan heti koulun jälkeen

Bloo sanoi:
Joo, undead warlockin duunaan tai sit tauren/troll shamanin.
Mä olin ensin:)
Ota se shamaani, että tulee vähän kirjavampi joukko. Ne on kaiken lisäksi hyviä kaikessa. Nuket, hakkaus, henkiinherätykset, parannukset...

Jaahas, olihan siellä sitten kaikenlaista mörköä tappamassa jengiä ympäri maailmaa. Isoin möhkö taisi olla se 500lvl Massive Infernal jonka spottasin Ogrimmarissa. Pääaika meni Stormwindissa, rahat meni viinaan ja ilman vaatteita tanssiminen oli myös suosittua ajanvietettä.:)
Nyt pitää sitten jännittää että saako perjantaina hankittua pelin, mitään ennakkotilausta kun ei ole vaan aion vaan yrittää aamulla marssia kaupungin kaupat läpi sormet ristissä ja toivoa että jostain löytyy..

dink sanoi:
Jaahas, olihan siellä sitten kaikenlaista mörköä tappamassa jengiä ympäri maailmaa. Isoin möhkö taisi olla se 500lvl Massive Infernal jonka spottasin Ogrimmarissa. Pääaika meni Stormwindissa, rahat meni viinaan ja ilman vaatteita tanssiminen oli myös suosittua ajanvietettä.:)
Nyt pitää sitten jännittää että saako perjantaina hankittua pelin, mitään ennakkotilausta kun ei ole vaan aion vaan yrittää aamulla marssia kaupungin kaupat läpi sormet ristissä ja toivoa että jostain löytyy..

Mä näin vaan pari Dreadlordia ja joitain muita punasia demoneja, joiden edessä oli 30 luurankoa:D

Mulla peli tilattuna hihii:hyper:

Ettei taas lähe ihan käsistä ja kaikki mene tekee samaalia sen takia että se on hyvä kaikessa :hyper: Samaali on jack of all trades ja täten ei missään hyvä :david: mutta kyllä se kiva pelattava on ja nopea expattava.. mutta nuket tulee ihan joltain muulta casterilta ku samaalilta :evil:

Peli olisi minullekin perjantaina toivottavasti tulossa..ei sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu..
Minulle hahmoksi kai tulee Taureeni shamaani tai sitten warriori..Mutta viikonloppuna ei sitten nukuta..

Back
Ylös Bottom