PC World of Warcraft

Pistetään tännekin jotain ajatuksia. Itse lopettelin tuossa kuukausi sitten vähän yli vuoden pelirupeaman kun ei peli tosiaan tuntunut enää kovin kivalta. Itseasiassa hauskin episodi koko BC:n aikana oli kun kaverin kanssa käytiin aloitusalueella jakamassa kullat pois(muutama tonni, paljon tuli uusia "ystäviä" ja hauskoja episodeja ko tapahtumassa, mm. hakkeriepäilyjä jne).

Jotenkin tuntui ettei bc tuonut mitään uutta ihmeellistä tai kivaa, esim karazhan oli imo aivan pyllystä ensimmäiseksi raid-instaksi jne. Lisäksi harmillista mielestäni oli, että blizu joutuu pienen osan takia(terveisiä vaan nihilumille, death and taxisille jne) puskemaan instoja aivan hiton bugisilla encounterilla(tyyliin vashj) kuitenkin ottaen huomioon sen, että suurin osa pelaajista ei tule näihin pääsemään ties koska jos koskaan. Pian on varmaan tulossa jotain tier 9 kamaa vaikka pertti peruspelaaja ei ikinä saa edes vitosta vai mikä onkaan nyt tällä hetkellä hyvä. No tommosia mietteitä oli ja muutenkaan ei oikein enää inspiroinut niin lopettaminen oli luonnollinen valinta(avokin painostus ei tietenkään vaikuttanut mitenkään). Olen muutenkin saanut jonkinlaisen käsityksen, että paljon olisi pelaajia lähiaikoina lopettanut.

Hauskoja hetkiä tuli kuitenkin vietettyä pelin seurassa, pakko myöntää. Eipä ole mihinkään muuhun peliin ikinä edes mennyt saman verran aikaa kuin tähän kirottuun tekeleeseen :)

Itse lopettelin tossa pari viikkoa takaperin, BC;n piti olla casual friendly, ja vitut. 5-manit on nopeesti koluttu läpi ja kara todellakin oli perseestä. PVP:seen tuo BC ei tuonut mitään uutta, areenat on tietyllä buildilla ja tietyillä class comboilla ihan naurettavaa touhua. WARia odetellessa :kippis1:

Tän "paskan" takia jouduin huonoo kuntoo saatana! : D Ei ois ikinä pitäny alottaa mutta ei voi mitään. Hyvä peli ja tänää sorruin ostaa peliaikaa. Kyllä pelin suunta on menny ehottomasti mun mielestä semmoseen end game raidi juttuu että jos istut koneella koko päivän niin pääsee uusia juttuja kokeilemaan. Ei löydy enää oikeen mitää tekemistä sellaselle 2h pelaajalle kuten minä (vähentäny helvetisti pelaamista).

Hetikun dingaa 70 ei oikeen keksi mitä tekisi varsinkaa kun ei mitää kiltaa ole. Eli se on sitten jotai outdoor pvp settiä tai bg pvp eli aika jo jauhettua paskaa suoraan sanottuna. Mutta nytten kun ostin peliaikaa dingaan ton mun warrun 70 ja sitten pistän accountin missä 3x 70 lvlistä heeboa myynnis ja niillä ostan sitten jotai jolla dingailen itteäni täällä oikeassa elämässä vaikkapa penkin ja pari kiekkoa.

Lopetin kanssa pelaamisen, teoriassa jokunen kuukausi sitten, käytännössä viimeviikonloppuna. Syynä oli ajanpuute ja se, että vähällä ajalla on parempaakin tekemistä kuin leikkiä haltijaa.

Ja vaikuttihan sekin, että kun 70. taso kilahti, loppui tekeminen. Repun tms. farmaaminen ei ole koskaan kiinnostunut ja siten heroikit jäi väliin. Karassa tuli muutamankerran käytyä, mutta aika tylsä se oli. Over and out.

Ite just äsken peruutin seuraavan kuun maksun ku se on ottanu tililtä jo 2-3kk sillain etten oo yhtää pelannu...taisin lopettaa vähän sen jälkeen ku sain 70lvl hetken meni instoja ja areena mut sit alko taas kypsyttää sama kävi ku sain lvl 60 ja jatkoin vasta ku tuli BC

Lopetin kanssa pelaamisen, teoriassa jokunen kuukausi sitten, käytännössä viimeviikonloppuna. Syynä oli ajanpuute ja se, että vähällä ajalla on parempaakin tekemistä kuin leikkiä haltijaa.

Se on muuten haltia. Haltija on sellanen tyyppi jolla on hallussa jotain.:arvi:

Se on muuten haltia. Haltija on sellanen tyyppi jolla on hallussa jotain.:arvi:
Haltija (tai haltia) on henkiolento tai taruolento, joka hallitsee tai suojelee jotain paikkaa tai olentoa. Haltijat liittyvät varsinkin pakanallisiin uskontoihin. Erityisen paljon haltijoita oli animistisissa uskomuksissa, joissa henkien tai taruolentojen nähtiin vaikuttavan ja liittyvän moniin ilmiöihin ja asioihin luonnossa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Haltija
http://en.wikipedia.org/wiki/Haltija

Yleensä D&D yms fantasiamaailmoissa elävät "elffit" tuntuvat kyllä suomentuvan haltioiksi.

Ja vaikuttihan sekin, että kun 70. taso kilahti, loppui tekeminen. Repun tms. farmaaminen ei ole koskaan kiinnostunut ja siten heroikit jäi väliin. Karassa tuli muutamankerran käytyä, mutta aika tylsä se oli. Over and out.

Johki hyvään guildiin, kovat kamat ja arenaa. Itse kirosin, kun piti questaa 60->70. Pakkopullaa ja puuduttavaa expaaminen ja muu turha. Tavoitehan on arena rank 1. :D Nyt vaan pitäis sen verran raidaa, että saa full epic gearin..

Edit: Itseä kun ei siis toi larppipuoli pelissä kiinnosta yhtään. Ainoastaan muita lättyyn vetäminen. :D

Edit: Itseä kun ei siis toi larppipuoli pelissä kiinnosta yhtään. Ainoastaan muita lättyyn vetäminen. :D
No sulle toi sopii sitten hyvinkin, sillä ei tolla pelillä ole enään mitään tekemistä ropelluksen kanssa. Mua PvP ei koskaan ole jaksanut napata. Turhaa meuhkaamista:D Mut sitä en tajua, miksi jaksan kommentoida edelleen peliä jota en pelaa! (Vastaus: kun on kyllästänyt joskus aivonsa MMORPG:llä, ottaa aikansa ennenkuin mieli puhdistuu...)

Tuli pelattua pirun pitkään ja played oli jotain 170d, nyt tässä keväällä loppu toisen kerran inspaus peliin ja myinpä tuon pelini ja acconi ja 350 siitä sain, ei ihan tuntiliksoille pääse mutta eipä tuossa.

Tuli pelattua pirun pitkään ja played oli jotain 170d, nyt tässä keväällä loppu toisen kerran inspaus peliin ja myinpä tuon pelini ja acconi ja 350 siitä sain, ei ihan tuntiliksoille pääse mutta eipä tuossa.

Mitäs kaikkee siinä sun accolla oli ku 350 oot saanu? Eikä harrastuksen tarvikaan tuottaa, mut hauskaaha se on jos pelin pelaamisen jälkee voi saada paljon rahaa. :rock:

Mitäs kaikkee siinä sun accolla oli ku 350 oot saanu? Eikä harrastuksen tarvikaan tuottaa, mut hauskaaha se on jos pelin pelaamisen jälkee voi saada paljon rahaa. :rock:

No paria palaa vajaa full epic gear+reputationit viime rykäsyä vajaa exalted kaikki nuo tbc factionit.

Ite oon kanssa ajatellu yhden accon pois (löytyy 3 :/ )

Siltä löytyy 70 warru melko täysissä epiceissä, ja 70 rogue jolla jotain faction epiccejä. Pitäiskö tollanen sitten ebayssa myydä? Onko helppoa?

Jos joku haluaa ostaa tuon pois niin varmaan saa alennusta :)

Back
Ylös Bottom