PC World of Warcraft

Kun mm. Kalmiroth ja Gartamon ja kumppanit väänsivät jonkun 25-30 sällisen uuden killan ja lähtivät samalla Kaamoksesta kun nautin pelitauostani.

Ilmeisesti jonkinmoista raidivääntöä kasaatte?

Jaa että Kaamos ois murentumassa ? Jos vaan pääsee niin voisin kyl joinaa sinne sitten. Ja miettiny sitä Shammun tuomista myös tuonne realmille vihdoinkin, jos se onnistuis nyt kun missasin sen muuton aikoinaan. Se on VIELÄKI 59 :D mutta se ois nopee saada Outlandskuntoon, muutenki vanhoilla kamoilla ei kohta enää oo niinkään merkitystä, niin saisin kertaheitolla kiinni porukkaa. :)

Jaa että Kaamos ois murentumassa ? Jos vaan pääsee niin voisin kyl joinaa sinne sitten. Ja miettiny sitä Shammun tuomista myös tuonne realmille vihdoinkin, jos se onnistuis nyt kun missasin sen muuton aikoinaan. Se on VIELÄKI 59 :D mutta se ois nopee saada Outlandskuntoon, muutenki vanhoilla kamoilla ei kohta enää oo niinkään merkitystä, niin saisin kertaheitolla kiinni porukkaa. :)
Eiei, ei sinnepäinkään. Kaamos jyrää edelleen vallan mainiosti. Sieltä vaan lähti joku 20-30 sälliä. Vielä on joku 124 pelaajaa. Aika iso osa wanhoista Giantseista kyllä mennä. EIköhän Kaamos vastaanota :)

Nyt on pakko avautua:

Aloitin pelaamaan World of Warcraftia joskus vuonna käpy ja jäin täysin koukkuun siihen. Päivittäinen peliaika kasvoi ja kasvoi.

Reilu 3/4 vuoden jälkeen, yhtenä päivänä vain poistin kaikki hahmot sen enempää miettimättä, poistin pelin koneelta, ja itse asiassa heitin pelin roskiin. Hetken tämän jälkeen vitutti aivan mahdottomasti, mutta jälkeenpäin tuo oli yksi helvetin hyvä päätös.

Miksi? Koska World of Warcraft ei pääty koskaan, voit hakata sitä maailman tappiin asti ja aina tekijät vain laittavat siihen lisää saavutettavaa. Tuloksena miljoonat ovat koukussa peliin, eivätkä tajua enää maailman menosta mitään. Eivätkä pysty myöntämään olevansa addiktoitunut.

Lopetettuani pelaamisen (kaiken pelaamisen pleikalla/koneella yms) löysin taas urheilun (jos se nyt oli edes kadonnut, ainakin vähentynyt) ja punttisalin + tietty Pakkotoiston! :D Mahtava fiilis jälkeenpäin ja vituttaa, että olin alunperin edes aloittanut tuon kirotun pelin. Hyvä peli ei siinä mitään, mutta sivuvaikutukset kaikki sitä pelanneet tietänevät.

Tähän loppuu vuodatus. Ei kiitos mitään paskaa kommenttia "vitut me mitää addiktoituneita olla!" tai "mee muual itkemään" - en ole väittelytuulella. Tämä on vain yhden kaverin näkökulma asiaan, toivottavasti se valaisee totuutta tämän pelin ympärillä. :urjo:

Tuosta addiktoitumisesta. Minut taisi pelastaa se, että yhtään kaveria/tuttua ei pelaa samalla realmilla enkä ole mihinkään kiltoihin jaksanut liittyä. Pelaan WoWia siis käytännössä yksinpelinä. Tuntuu ihan Diablo kakkoselta. :D

Olihan se aluksi kivaa, nykyään pelaan pari tuntia viikossa. Tuskin jaksan ostaa lisää peliaikaa nykyisen loppuessa.

Nyt on pakko avautua:

Aloitin pelaamaan World of Warcraftia joskus vuonna käpy ja jäin täysin koukkuun siihen. Päivittäinen peliaika kasvoi ja kasvoi.

...blabla..

Täysin saman koin itse. Jälkeenpäin hirvittää, kuinka aikaa meni virtuaalimaailmassa keräillen aivan yhdentekeviä pikselikasoja hahmonsa päälle. Tietysti, eihän nämä avautumiset tänne kuulu, ja ei kaikki todellisuuteen herää koskaan :D

Aika iso osa wanhoista Giantseista kyllä mennä. EIköhän Kaamos vastaanota :)

Eipä tuolla Kaamoksessa tainnut kovin montaa gaiantsia enää edes olla mukana kun siitä joskus pollia tehtiin? Mikä tämä uusi kalmi/garta-kilta on nimeltään?

vaksi sanoi:
Nyt on pakko avautua:

Reilu 3/4 vuoden jälkeen, yhtenä päivänä vain poistin kaikki hahmot sen enempää miettimättä, poistin pelin koneelta, ja itse asiassa heitin pelin roskiin. Hetken tämän jälkeen vitutti aivan mahdottomasti, mutta jälkeenpäin tuo oli yksi helvetin hyvä päätös.

No tuohan on aivan fiksu päätös, WoW vie pirusti aikaa pahimmillaan ja väkisinkin siinä muu elämä saattaa kärsiä. Mullakin oli ja on edelleen puolitoista vuotta lopettamisen jälkeen välillä haikailuja takaisin pelin pariin, mutta silloin pitää vaan käydä katsomassa jonkun hc-killan raidausaikatauluja ja itkua paladiineista niin yleensä helpottaa. Ai mutta nythän on hordellakin palluja...:jahas:

Hmm.. Keitäs meitä vielä edes on siellä :) Onkohan yhtään Giantsia enää jäljellä. Tulivat nuo uudet kaamoslaiset suht tutuiksi niin eipä niillä niin väliä.

Niiden uuden killan nimi on Immersion.

Alussa tuli wowin ääressä vietettyä kyllä todella paljon aikaa. Nykyään pelaa kun jaksaa eikä wowitauot mitään tärinöitä tuo :)
Ei silti kannata ostaa ko. peliä :D

Olen tuota tahkonnut pian 2 vuotta pääasiassa yksinpelinä. Instannseihin en edes jaksa vaivautua muuten kuin yksin keräämään roinaa. Itse asiassa en ole koskaan ollut yhdessäkään instanssissa porukalla.

Ei käy kieltäminen etteikö tuossa älyttömässä tasojen ja kaman keräämisessä jokin kumma viehättänyt. Alussa aikaa tietysti paloi aika runsaasti mutta nyt enää pari tuntia viikossa, ei vaan jaksa. Ei oo enää kyllä kk-maksun arvoista. Burning crusadekin tuli hommattua mutta enpä ole kuin käväissyt dark porttolan toisella puolella.

Olen tuota tahkonnut pian 2 vuotta pääasiassa yksinpelinä. Instannseihin en edes jaksa vaivautua muuten kuin yksin keräämään roinaa. Itse asiassa en ole koskaan ollut yhdessäkään instanssissa porukalla.

tuolla mentaliteetillä meikäläinenkin sitä pelailee. mä vaan saan enemmän irti siitä yksintouhuamisesta, kuin kimpassa pelaamisesta. ainoana poikkeuksena se, kun joskus pelaan lapsuuden ajan kaverin kanssa mesen kuulokkeet korvilla. silloinkin se palvelee hyvin pitkälti enemmänkin maailman parantamisena pitkän puhelun tavoin, kuin varsinaisesti tuloshakuisena pelaamisena. ajanvietettähän tuo on, eikä työntekoa. kuitenkin erittäin hyvää vastapainoa monelle muulle asialle.

tuolla mentaliteetillä meikäläinenkin sitä pelailee. mä vaan saan enemmän irti siitä yksintouhuamisesta, kuin kimpassa pelaamisesta. ainoana poikkeuksena se, kun joskus pelaan lapsuuden ajan kaverin kanssa mesen kuulokkeet korvilla. silloinkin se palvelee hyvin pitkälti enemmänkin maailman parantamisena pitkän puhelun tavoin, kuin varsinaisesti tuloshakuisena pelaamisena. ajanvietettähän tuo on, eikä työntekoa. kuitenkin erittäin hyvää vastapainoa monelle muulle asialle.

Sama juttu meikäläisellä, yksin pelinä tahkotaan. Aika beginneri olen, eli joku 2kk vasta tullu vedettyä, mutta rfk:n jälkeen en ole yhtäkään instaa vetänyt, enkä vedä. Ei auta muutakun ihmetällä näitten ihmisten ajatusmaailmaa, jotka oikeasti suuttuu, kun vähänkin menet kämmäämään jossain vitun instassa. Siis miten helvetissä joku voi ottaa videopelin niin tosissaan? Vahingossa tein jonkun pienin kämmin, niin pari muuta partyn jäsentä alkaa pommittamaan "Noob" viesteillä. Jos oikesti on videopeli noin tärkeä osa elämää, niin melkein suosittelisen narun jatkoksi heittäytymistä.

Joo. Pelasin itse levelille 60 hemmon, kävin tekemässä muistaakseni yhden tai kaksi instanssia enkä kertaakaan noita loppupelin kovia instansseja. Maailma ja ökkiäiset oli about nähty tuohon mennessä.

Ei toi instancejen koluaminen vain ole kaikkien juttu, ei kertakaikkiaan jaksanut sitä säätöä kun ensin kasataan raidiporukkaa ja sitten odotellaan ja säädetään ja odotellaan ja säädetään. Tai vaihtoehtoisesti tehdään tietyllä kellonlyömällä kiltaraidi. Ihan liian (väärällä tavalla) stressaavaa juttua.

Instat on just ehania :haart:

Noita random sälleistä kasattuja vääntöjä kutsutaan nimellä Pug eli "pick up group" ja niillä on tosiaan vähän huono maine :D
Killan kanssa yleensä tulee väännettyä. Kilta on nyt kuitenkin jo sen verran iso, ettei tarvitse huimasti mitään aikoja sopia.

Pakko nostaa tätä hieman esiin.. löytyykö pakkikselta aktiivista hordekiltaa ja miltä servolta sekä missä asti se on menossa pve ?
vähänniinkun yhteenvetona, en jaksa lukea kaikki postauksia läpi.. antakaa se minulle anteeksi :)

Ei taida pakkiskiltaa olla enää missään.. Harmi kun sillon pari vuotta sitten oli mukava pelailla "tutulla" porukalla ja auttamismeininki oli todella hyvää.

Back
Ylös Bottom