PC World of Warcraft

Vinkkinä tuohon enchantingiin, kannattaa alkaa heti disenchanttaa kaikki kamat mitä pystyy, näin saa kehitettyä sitä taitoa halvalla. Tailoring on todella hyvä pari sille. Pystyt itse tekeämään niitä dissutettavia kamoja. Enchanting on ehkä kallein ja hankalin ammatti kehtittää. Toisaalta dissutetuilla shardeilla, dusteilla yms. tienaa ihan hyvin jos niitä ei itse tartte. Omalla papilla on herbalism ja alchemy (molemmat 300). Tiputin ton herbalismin pois jossakin vaiheessa ja otin enchantingin tilalle. Kehitin sen tasolle 300 ja hommasin vielä vaikka mitä hienoja reseptejä. Ongelmana siinä on vain se, että sun pitää vaan olla jossakin isossa kaupungissa ja spämmätä myyntiviestiä ja odottaa, että joku haluaisi ostaa. Yksi huono puoli on myös se, että yleensä kiltalaisille nää pitää tehdä ilmaiseksi. Itse en siis tykännyt vaan vaihdoin takaisin herbalismiin ja samana päivänä se olikin 300.

Juu, näin olen ymmärtänyt itsekin. Katsotaan, mitä tapahtuu.

tottanoin niin mites tää homma toimii siis täähän on maksullinen. nii maksetaankos siinä peliajasta vai tuleeko ne päivinä?

tottanoin niin mites tää homma toimii siis täähän on maksullinen. nii maksetaankos siinä peliajasta vai tuleeko ne päivinä?
Siis häh?

Pelissä maksetaan kuukausimaksua, joka on se n. 13€. Tämän voi maksaa mm. visalla tai ostamalla Peliaikakortteja. Eli kun maksat 13€, saat pelata kuukauden ajan. Sillä ei ole väliä pelaatko tuona aikana. Maksu on sama.

Maksetaan kuukauden, kolmen kuukauden tai kuuden kuukauden pätkissä. Eli vaikka et kertaakaan loggaisi sisään tuona aikana, niin maksu menee. Maksun voi hoitaa joko luottokortilla tai kaupasta ostettavalla pre-paid -kortilla.

EDIT: H-I-D-A-S ;)

tämmönen kysymys vaan mulla kun ei oo selvinny mistä mää saan ton poisoning skillin hankittua rougelle? en tarkota nyt niitä skillejä joita voi rogue trainerilta ostaa vaan sitä poisoningia minkä tarvii noihin trainerin poisoning skilleihin. kuulostaapa sekavalta nyt :rolleyes: no toivottavasti joku ymmärsi...

osta shady dealerilta tarvittavat tarvikkeet ja rupea tekemään myrkkyjä. Ihan kutenkin tekisit muillakin professioneilla. Löytyy professions ja general lehden takaa tuo skill

tämmönen kysymys vaan mulla kun ei oo selvinny mistä mää saan ton poisoning skillin hankittua rougelle? en tarkota nyt niitä skillejä joita voi rogue trainerilta ostaa vaan sitä poisoningia minkä tarvii noihin trainerin poisoning skilleihin. kuulostaapa sekavalta nyt :rolleyes: no toivottavasti joku ymmärsi...

Jos tarkoitat miten niitä myrkkyjä opitaan käyttämään niin se on tehtävä -sarja josta saat taidon palkinnoksi. Myrkkyjä valmistamalla skilli kasvaa tosin se taitaa olla sidottu lv. joten vasta lv60 saat skilliksi300

Alliance (kaiketi)http://www.thottbot.com/?qu=2607
Horde http://www.thottbot.com/?qu=2478

Viimeksi muokattu:
Se on tehtävä minkä tehdään ns. instassa. Tälläsiä on esim. Deadmines ja Stockade. Kysy innin pitäjältä dungeoneista ja liity kanavaan lookingforgroup (vai mikä lie). Ja sitten partyn kanssa mätkimään. :)

nm. entinen wowittaja

Voi perskule kun alkaa hieman taas himottamaan wowitus. Kun on ollu "jo" yli kuukauden erossa niin alkoi kaihertamaan uudestaan...Olen perunut kaikki 3 accoani, mutta yhdessä on vielä peliaikaa jäljellä ja loggasin sisään...virhe...

Broidi on näköjään vähän pelannut meikän priisulla viimeisen kuukauden aikana kun oli jostain ilmestynyt täysi HW gear :D Ennestään oli jo tosi hyvä +dmg gear (Ebony flame gloves, Firemaws clutch, Band of dark dominion yms.), ja nyt +dmg on jo 498 o.O Kohtuu kova priestille. Nyt tekisi vain mieli tilata kiltisti TBC ja jatkaa grindaamista. Nooh, täytyy hengittää syvään, laskea takaperin miljoonaan ja koittaa ajatella jotain muuta :(

Saiskohan sen oman Mursun Tardeihin jossain välissä? Tuli pitkä tauko pelaamisessa, niin oli tiputettu Killasta. Ja onkos siellä tilaa sille vanhalle Shammulle ?

Saiskohan sen oman Mursun Tardeihin jossain välissä? Tuli pitkä tauko pelaamisessa, niin oli tiputettu Killasta. Ja onkos siellä tilaa sille vanhalle Shammulle ?
Kyllä ja kyllä uskoisin. :)

Ei perkele toi BC koukuttaa taas :D

Miksi te lusmut nyt uuden killan menitte perustamaan?

minkäs uuden killan ?
Kun mm. Kalmiroth ja Gartamon ja kumppanit väänsivät jonkun 25-30 sällisen uuden killan ja lähtivät samalla Kaamoksesta kun nautin pelitauostani.

Ilmeisesti jonkinmoista raidivääntöä kasaatte?

Back
Ylös Bottom