World of Tanks

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
ja voi kristus kun siinä on olevinaan paska panssarointi, pieninkin vaunu pystyy tuhoamaan ton suoraan edestä, hiukan rupee sylki lentään kun odotat etttä kranaatti menisi putkeen ja joku perkeleen kärpäsen paska pyörii ympärillä jollain helvetin konetykillä mikä sylkee ammuksia taivaallisella nopeudella ja kun lopultakin se olisi ampuma valmis ja rupeat kääntämään vaunua niin eikö aina joku tule ja tuuttaa takalistoon niin että vaunun palaset lentää ilmassa :D

Se o se snipereiden taktikointi - pitää roikkua taustalla ja löytää paikat mistä pääsee ite tuuttaamaan mutta ei oo heti kaikkien tulilinjalla. Varsinki jos tunkee sen 105mm kanuunan ni siinä saa kytätä sopivia paikkoja - 75mm pystyy vähän kauempaa nakuttamaan pikkudamaa. Jos o heikko panssarointi ni sitte kannattaa ottaa se tykki mikä penetroi parhaiten, suuremmalla todennäköisyydellä menee kauempaa läpi. Tietty se 105mm o hauska jos sillä saa läväyttää jotain pikkupörriäistä :D

no toi on outoa, mulla on vahva veikkaus että warplanes ei myöskään käynnisty ja sillon se on joku virus-soft/palomuuri nönönönööö joka taustalla hakkaa vastaan

Kyse on oikeastaan tuon internet-asennuksen käynnistymisestä. World of Warplanesin kohdalla se toimii kyllä, WoT:in tapauksessa vain ladatun asennustiedoston käynnistäminen onnistui.

Kyse on oikeastaan tuon internet-asennuksen käynnistymisestä. World of Warplanesin kohdalla se toimii kyllä, WoT:in tapauksessa vain ladatun asennustiedoston käynnistäminen onnistui.

Se asennustiedosto hakee torrenttina sitä pääfilettä, muistaakseni WoTin sivuilta löytyy jostain "direct download" mistä tulee suoraan servolta koko usean gigan jööti. Se toiminee paremmi.

Tätä vois kenties jopa kokeilla ellei ois nähny mainosta telkkarista. Jotenki niin luvattoman urpo se suomalainen mainosääni että tulee mielee joku 5v jannuille suunnattu prätkähiiripeli :D

Meikäläinen latas pelin eilen! Oli aivan pakko ottaa heti maistiaiset, mutta kunnolla ei kerenny perehtyyn. Saas nähdä kuinka mun käy, ensi viikolla alkaa lomakin niin kerkee tutustuun peliin ajan kanssa!! Tän tyyliset pelit iskee kyllä tänne ja lujaa, ensivaikutelma ainakin oli lupaava.

En ole vieläkään päässyt kyllästymään tähän vaikka yli 22k matsia takana.
Uuden päivityksen mukana tuli toi joukkuepelaaminen joka on todella hauskaa.
kannattaa muistaa, että se pelaaminen pääsee oikeuksiin vasta sitten, kun saat miehistön 100% ja muutamat lisäskillit.
Aloittelijoiden kannattaa heti aluksi katsoa opetusvideot niin pääsee paremmin pelissä alkuun.
Wikistä kannattaa katsoa mitkä lisävarusteet kannattaa mihinkin tankkiin sijoittaa.

Itse olen jo peräti kaksi kertaa kyllästynyt vaikka olenkin vain n. 1,5 vuotta pelannut mutta tällä hetkellä en pelaa.
Matseja kuitenkin vain 2k takana.

Ihan paska peli minun mielestä. Expaaminen niin hemmetin hidasta ja rahalla pärjää nopeammin. Ihan älyttömästi veis aikaa jos rupeis pelaa, eikä siitä saa mitään hyötyö.. Hölmöökin välillä kun panokset ei uppoo..

Noi saatanan kädettömät ihmisperseet vituttaa kyllä yli kaiken. Siis jos ei löydä omaa persettään ilman karttaa ja kompassia vois pelata pasianssia!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ihan paska peli minun mielestä. Expaaminen niin hemmetin hidasta ja rahalla pärjää nopeammin. Ihan älyttömästi veis aikaa jos rupeis pelaa, eikä siitä saa mitään hyötyö.. Hölmöökin välillä kun panokset ei uppoo..

itse olen pelannut ilman rahaa ja toki se on hidasta mitä suurempiin vaunuihin mennään, etualapanssari on kaikissa heikko eli siihen kun nakuttaa niin damaa tulee, tietysti sinulla täytyy olla sellainen tykki millä voi edes teoriassa saada läpäisyn, jos vastassa on liian kova vaunu niin ammu teloihin niin saat edes jotain pojoja ennen kuolemaasi, rampautin IS-3:n Pz.Kpfw. 38:lla ja olin siten kulman takana että sen tykki ei minua tavoittanut, nakutin telaan niin kauan että oma riittävän iso vaunu tuli ja teki siitä selvää :D sitten vaunun takaosa vetopyörän lieppeillä on aina heikko, siitä pääsee vähän huonommallakin tykillä läpi ja jos huomaa että ammukset kimpoilee niin taktinen vetäytyminen ja uutta maalia etsimään, ihan kiva peli on ja koukuttava.

Itsekin pelailen hiljalleen eteenpäin. Ei oikeastaan hirveästi edes kiinnosta mitä tieriä se vaunu edustaa. Parhaat vaunut ovat vitostieriä mutta hauskimmat pelit olen pyörinyt kolmostierin Pz I.C:llä. Eniten pelissä on ärsyttänyt vaunujen valtavat erot samassa matchupissa. Pelailisin mieluummin saman tierin vastustajia vastaan useimmiten.

Tämä peli koukuttaa ihan erilailla, kun alussa laittaa sen 20 egee rahaa, että saa premium-tilin ja pelaamisesta tulee mielekkäämpää xp:n ja rahan suhteen. Itse pelannut alusta asti, niin voi olla tietenkin hiukan eri näkökulma. Toisaalta kun pelaa klaanissa, joka näyttää porskuttavana EU:n topissa, niin meininki on hiukan eri kuin pelaisi muutamie pelejä päivässä 1-5 tier vaunuilla.

Pelejä tarvii varmaan alle sen 5000, jotta osaaminen menee sille tasolle, että sillä voi vaikutta hiukan pelien kulkuun. 2 Kaverin kanssa on kuitenkin aina hauskempaa ja paremmat mahdollisuudet vaikuttaa pelin lopputulokseen.

Pelejä tarvii varmaan alle sen 5000, jotta osaaminen menee sille tasolle, että sillä voi vaikutta hiukan pelien kulkuun. 2 Kaverin kanssa on kuitenkin aina hauskempaa ja paremmat mahdollisuudet vaikuttaa pelin lopputulokseen.

:D :D no nyt on jo puheet jos tarvitsee 5000 peliä siihen että tajuaa käyttää maastoa/rakennuksia suojana niin kannattaa ruveta nypläämään vaikka pitsiä, sillä hetkellä kun tajuat että on toissijaista selviätkö itse hengissä kunhan joukkue voittaa olet tajunnut kaiken tarvittavan, jos yhtään omaa taktista kykyä niin löytät kartoista ne kohdat mihin kannattaa luoda ns. killzone, eri asia on että tajuaako muut sitä vaikka pyydät heiltä sen luomiseen apua, puolustus kartoissa ei tarvitse liikkua hirveän pitkälle kun tajuat että esim sillat ovat sellaisia että kun niiden päälle parkkeeraa kaksi ns. heavya ja ne tuhoutuu siihen niin siitä sillasta ei tule yksikään vaunu enään yli :) toiset osaa hahmottaa kokonaisuuksia toiset osaavat vain tunkea nokkansa paikkoihin mihin ei kannata mennä.
itse ainakin huomasin että pelaaminen helpottui kun sai pitkäputkiset 105-122mm tykit niillä kun sivaltaa niin rupeaa asioita tapahtumaan ja jos on isolla itse liikenteessä ja vieressä vaikka TD:ltä menee tela niin ei muutakun ajaa siihen eteen muuriksi joka ottaa osumia ja suojaa heikompaa.

:D :D no nyt on jo puheet jos tarvitsee 5000 peliä siihen että tajuaa käyttää maastoa/rakennuksia suojana niin kannattaa ruveta nypläämään vaikka pitsiä, sillä hetkellä kun tajuat että on toissijaista selviätkö itse hengissä kunhan joukkue voittaa olet tajunnut kaiken tarvittavan, jos yhtään omaa taktista kykyä niin löytät kartoista ne kohdat mihin kannattaa luoda ns. killzone, eri asia on että tajuaako muut sitä vaikka pyydät heiltä sen luomiseen apua, puolustus kartoissa ei tarvitse liikkua hirveän pitkälle kun tajuat että esim sillat ovat sellaisia että kun niiden päälle parkkeeraa kaksi ns. heavya ja ne tuhoutuu siihen niin siitä sillasta ei tule yksikään vaunu enään yli :) toiset osaa hahmottaa kokonaisuuksia toiset osaavat vain tunkea nokkansa paikkoihin mihin ei kannata mennä.
itse ainakin huomasin että pelaaminen helpottui kun sai pitkäputkiset 105-122mm tykit niillä kun sivaltaa niin rupeaa asioita tapahtumaan ja jos on isolla itse liikenteessä ja vieressä vaikka TD:ltä menee tela niin ei muutakun ajaa siihen eteen muuriksi joka ottaa osumia ja suojaa heikompaa.

Kyllä mä voisin periaatteessa allekirjoittaa tuon n.5k peliä. Pääasiassa tosin sen takia, että vasta myöhemmässä vaiheessa monella alkaa kiinnostaa pelin mekaniikka riittävästi. On siinä kyllä paljon muutakin opettelemista kuin pelkät cämppi puskat ja rakennukset. Joka tankissa on omat heikot ja vahvat kohdat joita hyödyntämällä saa monesti vastustajan tekemään tyhmiä liikkeitä ja paljastamaan ittensä jne. jne. Mutta ei niissä enää kauaa mene opetella kun tankin saa tutkittua.
Myös miehistöjen ja skillien ja eri equipmenttien kanssa pelaaminen ja optimoiminen vie oman aikansa.

käsittämättömältä kyllä tuntuu välillä kun kattelee xvm modin kanssa porukan efficiencyjä ja siellä on X tierin tankilla effi kirkkaan punanen 500. Siinä on vaan määrä korvannut laadun ja on sahattu matseja sen enempää miettimättä. Ja kullalla tietty saa paljon tehtyä.

Jos muuten kaitsu pelaat samalla nimimerkillä niin ei ehkä kannattaisi vielä kauheasti huudella pelimekaniikasta ;D
No joo. Et taida kyllä pelata jos on 122mm. tykkejä jo sentään tankeissa...

Itse pelasin ensimmäiset 4000 peliä vähän sinne päin. Effit oli alle tonnin ja ei hirveesti pelimekaaniikat vielä kiinnostanut. Klaaniin liityttyäni silmät aukes ja alkoi tajuamaan, että onhan tässä pelissä muutakin kuin silmitöntä räiskintää.

niin no missään pelissä ei voi public häröilyä ja klaani matseja verrata keskenään koska toisessa on johdonmukaisuutta ja toisessa porukka sinkoilee juuri sinne mikä hyvältä tuntuu sillä hetkellä

Kellään heittää suomalaista klaania, johon vois satunnaispelaaja liittyä? Mielellään joku k-25 tai sinne päin, ei kiinnosta kuunnella 11v lässytyksiä. Olis kiva joskus pelailla jonkun osaavan porukan kanssa joskus.

_LH_ , Jos sulla on X tierin tankkia alla tai edes IX ni tommoin ku S1SU klaani on mis itse tällä hetkellä pelailen ja on hyvä meininki ja k-18.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom