Word asiaa...Hätä

Pitäisi saada lopputyö tulostettua painoa varten tänään tai viimeisintään huomenna ja word tai pikemminkin tulostus tuottaa ongelmia.

Eli olen määrittänyt sivun asetuksiin oikeat marginaalit, mutta tulostettaessa marginaalit tulevat liian suuriksi. Ainoastaan vasen ja oikea laita on sinnepäin. Sama ongelma tulee myös pdf-filun tulokstuksessa!

Olen ikuisesti kiitollinen jos joku voisi auttaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerropa hieman tarkemmin...

Näkyykö esikatselussa haluamasi kokoisilla marginaaleilla? Onko työ tehty jollekin templatelle (en muista suomen kielistä nimeä), eli pohjalle, jossa valmiina asetuksia mm. marginaaleista. Oletko määrittänyt Headerin ja Footerin kokoa?

word-5807.jpg

jarivaha sanoi:
...Eli olen määrittänyt sivun asetuksiin oikeat marginaalit, mutta tulostettaessa marginaalit tulevat liian suuriksi. Ainoastaan vasen ja oikea laita on sinnepäin. Sama ongelma tulee myös pdf-filun tulokstuksessa!
...

Kuulostaa lähinnä tulostimen asetusten tekemältä tempulta, varsinkin jos marginaalit liian isoja sekä .doc että .pdf-tiedostoissa. Tsekkaa printterin tulostusasetukset kohdilleen tai koita tulostaa joltain muulta koneelta/printteriltä.

Onko varmasti sama paperikoko sekä printterissä että dokumentin asetuksissa? Jos wordissä on vaikka 'letter' ja tulostat sen A4:lle, niin luonnollisestikin marginaalit on ketuilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom