wolfenstein-enemy terrority

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuota on tullut aika paljon yhteen aikaan pelattua. Vieläkin löytyy koneelta mutta jäänyt vähän vähemmälle.
Ilmaseksi nettiräiskinnäksi tosi hyvä.

Onhan tota tullu jo n. 4 vuotta pelailtuu, ei kyl nykyään enää niin usein ku ennen. Mun mielest paras ilmanen peli minkä netist saa ja parempi ku monet maksulliset.

FORGIVEN ilmoittautuu.
3 vuotta tullut pelattua, muutamassa turnauksessa,klaaneissa etc.
Nyt ihan vain huvikseen kun työpaikan kone on vähän mitä on..

Kertakaikkisen mahtava peli!
Heittäkääpä tänne jotain omia statsejanne (k/d). niitähän ei tietysti voi todistaa mutta yritetään pysyä totuudessa:D

68/8 mediccinä ja 51-1 (1prkl!) snipuna on meikäläisen ennätys jota en tule koskaan ainakaan tällä koneella enää rikkomaan.
FPS kun on 10-20 niin 40 per kenttä on aika realistinen..

Vielä pari vuotta sitten tuli pelattua ihan kunnolla. On kyllä lajityyppinsä parhaimmmistoa. Vieläkö tolla riittää pelaajia?

ET on loistava. Tuli aikoinaan ihan _kohtuullisesti_ pubitettua. Ainakin 4 Suomi-servua näky vielä jokunen aika sitten vielä olevan pystyssä :D

Aah, aika kultaa muistot...

Enemy territoryllä riittää kyllä pelaajia:D
ei siitä huolta...

lisää asiaa ET:n servereistä löytyypi täältä

ja minun suosikki yhteisöni:
Flame Guards

toivottavasti ei ole mainostamista.. eipä kyllä olekkaan koska flame guards ei myy mitään etc. joten eivät hyödy tästä mitenkään..

FORGIVEN ilmoittautuu.
3 vuotta tullut pelattua, muutamassa turnauksessa,klaaneissa etc.
Nyt ihan vain huvikseen kun työpaikan kone on vähän mitä on..

Kertakaikkisen mahtava peli!
Heittäkääpä tänne jotain omia statsejanne (k/d). niitähän ei tietysti voi todistaa mutta yritetään pysyä totuudessa:D

68/8 mediccinä ja 51-1 (1prkl!) snipuna on meikäläisen ennätys jota en tule koskaan ainakaan tällä koneella enää rikkomaan.
FPS kun on 10-20 niin 40 per kenttä on aika realistinen..

Tuttu peli ja vieläkin toisinaan pelailen, talvi iltojen iloksi lähinnä. Statseja on vaikka kuinka paljon mutta yhden screenshotin tossa juuri tarkastin Railgun kentästä:

Kills 117, deaths 14 ja 117 headshots.

Pelailen "Oberon" nickillä.

-s

No mutta!
Monta hyvää serveriä kadonnut historian hämäriin, mutta laitetaan poikien kanssa oma pystyyn lähitulevaisuudessa. Palataan asiaan.

-Torquemada

Kas, terve! Itse huomannut saman asian, etenkin Suomi-servut tuntuu olevan aika vähissä tätä nykyä. Tarvii katsella missäpäin pyörit jatkossa ja poikkeilla aina silloin tällöin sihtailemassa.

Juu tätä tuli yhteen aikaan pelattua aika paljon, vois taas joululomalla joku päivä koittaa onko taidot tallella tai servuja enää edes olemassa..

Tätä on tosiaan tullut pelattua joskus vähän liiankin paljon... Varmaan vuoteen ei ole tullut koskettuakaan ja parempi olisi ettei niin tekisikään, mutta toisaalta... ;)

Onhan toi 1500 expaa ihan kohtuu 3 mapin rundissa ;)

Eilen kokeilin ET:tä parin vuoden tauon jälkeen LÄPPÄRILLÄ Kyllähän toi pyöri, mutta näppiksen tuntuma oli meleko karu. 5 min pysty pelaan ennenku ranne puutu :D

Mä oon nyt innostunut hakkaamaan tätä jonkun verran, mutta auttakaas urpoa.
Mikä helvetti tuota nyt vaivaa, kun siinä serverilistassa ei ole yhtään mestaa minne mennä?

good ol' times...:(

etownedgg5.png

Katsos vaan, ainakin kaksi tuttua peluria PHnetiltä :D Oberon ja Torquemada : )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom