Wladimir Klitschko vs. Tony Thompson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä pikästä aikaa hyvä raskaan sarjan matsi. Pahaa teki välillä katsoa kun Vitali veti kovan oikean suoran Thompson lärviin.

Raskaan sarjan viehättävyys piilee siinä että yksi ainoa lyönti saattaa päättää ottelun. Koko ikänsä nyrkkeilyä treenanneen yli kaksi metrisen huippunyrkkeilijän lyönnin voima, nopeus, tarkkuus ja ajoitus ovat aivan eri tasoa kuin mma-ottelijoiden. Tämä rajoittaa kummasti ylimääräistä hyökkäysintoa. MMA-ottelijoiden vahvuus on kokonaisuus ei pelkästään lyönnit.

Mun mielestä pikästä aikaa hyvä raskaan sarjan matsi. Pahaa teki välillä katsoa kun Vitali veti kovan oikean suoran Thompson lärviin.

Raskaan sarjan viehättävyys piilee siinä että yksi ainoa lyönti saattaa päättää ottelun. Koko ikänsä nyrkkeilyä treenanneen yli kaksi metrisen huippunyrkkeilijän lyönnin voima, nopeus, tarkkuus ja ajoitus ovat aivan eri tasoa kuin mma-ottelijoiden. Tämä rajoittaa kummasti ylimääräistä hyökkäysintoa. MMA-ottelijoiden vahvuus on kokonaisuus ei pelkästään lyönnit.
wladimir

Wladimir oli selkeästi parempi kuin Thompson, vaikka ensimmäiset 3-4 erää Thompson jaksoikin vielä mukana. Taktisesti Klitschko nyrkkeili järkevästi ja tähtäsi siihen, että tyrmää vastustajansa (mikäli siihen on tarvetta) sitten, kun väsymys iskee. Ja niinhän siinä sitten kävikin.

Pieniä riskitekijöitä Wladimirin kannalta oli ottelun alussa auennut silmäkulma, josta ei kuitenkaan sen suurempaa harmia aiheutunut. Wladilla riittää jatkossakin kiireitä, sillä eri liittojen haastajia on tiedossa ja seuraava vastustaja täytyy päättää jo parin viikon sisällä.

Joka tapauksessa täysin selkeä ja ansaittu voitto Wladimirille.

Kuivaa, mutta silti iloinen että Klitshko voitti. Kuhan ei mikään jenkkinigga sitä voita niin kaikki on hyvin.

Kehityksen pitäisi mennä eteen päin mutta raskaan sarjan nyrkkeily on mennyt alas päin .esim kun vertaa tätä ottelua nykyisiin raskaan sarjan mestaruus otteluihin.

http://www.youtube.com/watch?v=yMGzKcbCYPc&feature=related

Olihan tuo viihdyttävää matsia mutta kehitys on tosiaan mennyt eteenpäin eikä taaksepäin sillä tuo Trevor Berbick ei olisi edes päässyt koskettamaan Wladimiria ennen kuin olisi tipahtanut.

Ja vaikka pidän nuorta Tysonia todella kovana luuna olisiko hän kuitenkaan päässyt Klitschkon suojauksen sisään??

Kuivaa, mutta silti iloinen että Klitshko voitti. Kuhan ei mikään jenkkinigga sitä voita niin kaikki on hyvin.

Siinä mielessä olen samaa mieltä että on helvetin hyvä että jenkkien aikakausi on päättynyt mutta kaikki kunnia Alille, Foremanille ja kumppaneille.

Toisaalta valkoisenväestön edustajana nyt vois sanoa etteivät ne afroamerikkalaiset ole sen kummempia vaan ovat voitettavissa jos vain lujuutta löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä tylsää,en oo pitkää aikaa kattonu nyrkkeilyy enkä taida taas vähää aikaa kattoa,ku ei tosta kyllä katsojille mitää iloo oo.Noh ens la-su yönä Fedor vs Sylvia,siin pitäs olla jotai kattomist:rock:

Täälläkin foorumilla ei kannata arvostella mitään matsia tai ottelijaa huonoksi jollei ole edes yhtä kilpailuboxaus matsia itse ottanut eikä tiedä millaista kehässä todellisuudessa on olla eikä edes näe milloin ja miten pisteitä syntyy ottelussa.

Nyrkkeilyn taso on aivan eri kovuusluokassa kuin joku jumppasali kung fu tai taekwando sillä kovan tason nyrkkeilijöitä mailmassa on noin 1000 000 X enemmän kuin kung fu pellejä.

Nuo häkkipainitkin on vielä aika lapsenkengissä ja Aleksandr Karelin olisi pistänyt Fedoria ja Sylviaa yhtä aikaa lättyyn.

Täälläkin foorumilla ei kannata arvostella mitään matsia tai ottelijaa huonoksi jollei ole edes yhtä kilpailuboxaus matsia itse ottanut eikä tiedä millaista kehässä todellisuudessa on olla eikä edes näe milloin ja miten pisteitä syntyy ottelussa.

Nyrkkeilyn taso on aivan eri kovuusluokassa kuin joku jumppasali kung fu tai taekwando sillä kovan tason nyrkkeilijöitä mailmassa on noin 1000 000 X enemmän kuin kung fu pellejä.

Nuo häkkipainitkin on vielä aika lapsenkengissä ja Aleksandr Karelin olisi pistänyt Fedoria ja Sylviaa yhtä aikaa lättyyn.

Sä olet niin läppä koko jätkä. :david: x 10.

hahehhahehahe. Ukomatonta settii.

Olihan toi matsi kyllä aika snoozefest, en jaksanu kattoo loppuun asti.

Sä olet niin läppä koko jätkä. :david: x 10.

hahehhahehahe. Ukomatonta settii.

Onpa sulla todella tarkasti mietityt kommentit, varmaan sattui päästä kun likistit nuo ulos.

Olet tietenkin ottellut monesti kehässä kun pystyt noin mahtaviin asiantuntialausuntoihin.

Sitä mä en aina ymmärrä miks jengi itkee, ettei voi arvostella ottelijoita jos ei oo itse ottelija/otelluttiesmistätittelistä. Mitä vittua? Totta kai voi arvostella. Kyl mäkin voin sanoo, vaikka, että joku vapaaottelija otteli huonosti, jos se on mun mielestä tehnyt niin. Ei se tarkoita sitä, että mä pitäsin itteäni parempana tai väittäisin et osaisin ite otella paremmin... Ei se homma mene niin et mä saisin vain fanittaa, enkä arvostella.

Olihan tuo viihdyttävää matsia mutta kehitys on tosiaan mennyt eteenpäin eikä taaksepäin sillä tuo Trevor Berbick ei olisi edes päässyt koskettamaan Wladimiria ennen kuin olisi tipahtanut.

Ja vaikka pidän nuorta Tysonia todella kovana luuna olisiko hän kuitenkaan päässyt Klitschkon suojauksen sisään??
Eri aikakausia on erittäin vaikea ellei mahdoton vertailla keskenään, mutta kyllähän se faktaa on, että esimerkiksi raskaassa sarjassa on aina ollut kokonaisuutena melko heikko taso. Tällä hetkellä Klitschko on oikeastaan ainut todella hyvä nyrkkeilijä kyseisessä sarjassa, mutta esimerkiksi 90-luvulla niitä oli muutamia. Berbick olisi varmasti tänäkin päivänä kärkipäässä ja vähintään yhtä kova, mitä tuo eilinen Thompson.

Mutta palatakseni vielä paremmin tuohon eiliseen matsiin. Sen verran täytyy sanoa, että vaikka Klitschko selkeästi vastujaansa parempi oli, niin ei hän silti itsestään mitään voittamatonta kuvaa antanut. Vastustajalta hieman enemmän luonnetta ja kuntopohjaa, niin mestari olisi aivan varmasti tiukilla. Tällä hetkellä sellaisia nyrkkeilijöitä ei kuitenkaan taida olla, joten Wladimir on ansaitusti tämän hetken kingi.

Sitä mä en aina ymmärrä miks jengi itkee, ettei voi arvostella ottelijoita jos ei oo itse ottelija/otelluttiesmistätittelistä. Mitä vittua? Totta kai voi arvostella. Kyl mäkin voin sanoo, vaikka, että joku vapaaottelija otteli huonosti, jos se on mun mielestä tehnyt niin. Ei se tarkoita sitä, että mä pitäsin itteäni parempana tai väittäisin et osaisin ite otella paremmin... Ei se homma mene niin et mä saisin vain fanittaa, enkä arvostella.

Onneksi itse ottelussa on kuintenkin koulutetut tuomarit jotka osaavat hommansa.
Tottakai voit arvostella mutta jos et ymmärrä mitään lajista tai sen pistelaskumenetelmistä niin miksi vaivautua. Kaikki osumia ei edes lasketa pisteiksi, onko sulla mitään hajua miksi?

Kyllä täällä puhutaan penkkiennätyksistäkin ja eritellään pistenostot pompauttamalla tehdyistä saliennätyksistä.

Ja tälle on jotain perusteluitakin??? Ilmeistä tietämystä asiaan osoittaa esim. maininta häkkipainista.

"Täälläkin foorumilla ei kannata arvostella mitään matsia tai ottelijaa huonoksi jollei ole edes yhtä kilpailuvapaaottelu matsia itse ottanut eikä tiedä millaista kehässä todellisuudessa on olla eikä edes näe milloin ja miten pisteitä syntyy ottelussa." :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom