Wladimir Klitschko - Alexander Povetkin 5.10.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nage
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aloitusposti 5/5.

Tämän saattais itsekin väijyä huomenna kerta saattaa tulla ihmisten aikoihinki tää. :) kiitos Nagelle tredistä!

Näyttäis Nelonen Pro1:ltä alkavan livelähetys klo 22.30, mut ikävä kyllä se ei näy mulla joten taidan yrittää vaikkapa tuon VipBoxin kautta.

klitschko-povetkin%20%282%29.jpg

klitschko-povetkin%20%281%29.jpg

Wladimir Klitschko 241.6 lbs
Alexander Povetkin 225.3 lbs

Wladi kovassa kondiksessa. Toivotaan Povetkinille voittoa.

Joku saisi kyllä oikeasti puuttua otteluissa tapahtuvaan jatkuvaan sitomiseen. Parit varotukset alle, sit eristä aina pistetappiot ja lopulta diskaus, jos mikään muu ei auta.

Wladi kovassa kondiksessa. Toivotaan Povetkinille voittoa.

Joku saisi kyllä oikeasti puuttua otteluissa tapahtuvaan jatkuvaan sitomiseen. Parit varotukset alle, sit eristä aina pistetappiot ja lopulta diskaus, jos mikään muu ei auta.

Onhan se vähän ikävää, mutta ymmärrän miksi se sitä tekee. Mutta ei kait siitä nyt diskata kannata, vaikka se ei aktiivista ottelua ole :D

Jumalauta. Nyt oon kyl nukkunu ohi ja pahasti. En ollu ees kuullu, että tällanen matsi on tulossa...
Taidanpa kannustaa Wladimir Klitschkoa. Edellinen ottelu joka on ollu nän kiinnostava jo etukäteen, oli varmaan Chisora vs Haye, ja siitäkin on jo kulunu jonkin aikaa.

Jotkut tossa puhu, että Povetkinilla ei olisi tyrmäysvoimaa Klitschkon horjuttamiseen. Mietin vaan sitä, että eihän Klitschkolla oo koskaan ollu mikään tajuton iskunkestävyys, vaan enemmänki niin kova tekniikka, että sen päähän on vaikea osua. Eli jos Povetkin pääsee suojauksen läpi, niin kyllä sillä jonkinlainen sauma varmaan on. Joku joka tietää paremmin voi toki korjata jos olen väärässä.

Jumalauta. Nyt oon kyl nukkunu ohi ja pahasti. En ollu ees kuullu, että tällanen matsi on tulossa...
Taidanpa kannustaa Wladimir Klitschkoa. Edellinen ottelu joka on ollu nän kiinnostava jo etukäteen, oli varmaan Chisora vs Haye, ja siitäkin on jo kulunu jonkin aikaa.

Jotkut tossa puhu, että Povetkinilla ei olisi tyrmäysvoimaa Klitschkon horjuttamiseen. Mietin vaan sitä, että eihän Klitschkolla oo koskaan ollu mikään tajuton iskunkestävyys, vaan enemmänki niin kova tekniikka, että sen päähän on vaikea osua. Eli jos Povetkin pääsee suojauksen läpi, niin kyllä sillä jonkinlainen sauma varmaan on. Joku joka tietää paremmin voi toki korjata jos olen väärässä.

Ei se Wladi mikään graniittileuka ole, mutta Brewster ja Sanders kumpikin on/oli kovia lyöjiä, niin ei se ihme ole jos nuitten kanssa nukahtanu. Mutta ei se Wladi kuitenkaan nyt ihan joka moukkuun nukaha.

Mitä Povetkinin matseja muistelen joskus nähneeni ni sillä ois tapana hyytyä pahasti loppua kohden,siksipä veikkaankin että Wladi tyrmää erissä 9-11

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyrkkeilyssä ei ole organisaatoita samassa mielessä kuin vapaaottelussa vaan liittoja ja promootioita. Vapaaottelussa organisaatio eli esim. UFC tai Bellator (tai Suomessa The Cage) sekä järjestää otteluillan että myöntää tittelit.

Nyrkkeilyssä taas otteluillan järjestää joku promootio, kuten Sauerland, HBO tai K2 (tai Suomessa esim. P3). Titteleitä myöntävät sitten liitot, joita ovat esim. WBA, IBF ja EBU (tai Suomen Ammattinyrkkeilyliitto).

Povetkin on raskaansarjan teknisimpiä ja viihdyttävimpiä tällä hetkellä, mutta tällä kertaa tulee törmäämään Khlitckon jabin 12 erää.

Heh, MTV3 kertoo että Povetkinin taustajoukot olis halunnu lähettää Chisoran seuraamaan Klitschkon käsien sidontaa ennen ottelua. Se kuitenkin estettiin Venäjän nyrkkeilyliiton toimesta. Hieman ropisi pisteet, vaikkakin tää ei varmaan Povetkinin idea ollutkaan.

Streamlinkit olis jees. Itse en juurikaan nyrkkeilyä koskaan seuraa, tosin Klitschkojen matsit pitää aina katsoa. Mukavaa kerrankin katsoa kunnon urheilua muutenkin, kuin kello 6 yöllä...

Wlad by KO rd. 7

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom