Witun Wanha - Kiviä kiinnostaa

Ennatyswanha.jpg

Wanha4.jpg

attitude sanoi:

Kaikista koskaan näkemistäni kerro lisää / evvk / yms. -kuvista tämä on minun ehdoton ja ikiaikainen suosikkini. Tuo ÄIJÄ on minun henkilökohtainen idolini. Kiinnostaisi ihan oikeasti tietää kaverin taustat. Kaverin iho on takuulla vähintään 3 senttiä paksu. Seissyt ehkä 40 vuotta hiekkamyrskyssä ja pakkasessa. Sekatyömies. Rapajuoppo intiaani. Ei ole ikinä omistanut pankkikorttia, maksanut aina kaiken suoralla rahalla. Olen aivan varma, ettei ikinä milloinkaan ole kenenkään keskisormi ollut yhtä merkitsevästi pystyssä. Tuo keskisormi todella kertoo mikä on homman nimi. Ainoa, joka pääsee edes lähelle, on Cliff Burton -vainaa Master of Puppetsin sisäkannessa.

Älkää nyt kaikkia wanhoja tähän threadiin heittäkö. Mua naurattaa aina ihan saatanasti kun perus-threadista hyppää esille wanha äijä tms. Erityisesti toi Miken tekemä wanha kuva on hyvä, missä äijällä on kuje ilme.

Tämä threadi on järjestetty!!111 Tämä olla huijaus!
:)

Proteos sanoi:
Älkää nyt kaikkia wanhoja tähän threadiin heittäkö. Mua naurattaa aina ihan saatanasti kun perus-threadista hyppää esille wanha äijä tms. Erityisesti toi Miken tekemä wanha kuva on hyvä, missä äijällä on kuje ilme.

Tämä threadi on järjestetty!!111 Tämä olla huijaus!
:)

Ööööööö... neuvoni: älä lue tätä trediä. OOOOOOOOh mä keksin sen :hyper:

Hannibal sanoi:
Kaverin iho on takuulla vähintään 3 senttiä paksu. Seissyt ehkä 40 vuotta hiekkamyrskyssä ja pakkasessa. Sekatyömies. Rapajuoppo intiaani. Ei ole ikinä omistanut pankkikorttia, maksanut aina kaiken suoralla rahalla. Olen aivan varma, ettei ikinä milloinkaan ole kenenkään keskisormi ollut yhtä merkitsevästi pystyssä. Tuo keskisormi todella kertoo mikä on homman nimi. Ainoa, joka pääsee edes lähelle, on Cliff Burton -vainaa Master of Puppetsin sisäkannessa.

Hannipanni, sä oot sitten tarkkanäköinen hyypiö ja aikamoinen analysoija ihmissyöjäksi :)
Milläköhän osastolla itse mahdat asustella :rolleyes:

Tekisi ihan mieli postata sulle oma kuvani, että kuulisi syväluotaavan analyysin by Dr. Lecter :kuola:

Mun ehdoton suosikki näistä on tämä:
ironchef sanoi:

Ihania mummeleita :lol2:

kaikenlaista sanoi:
Löytääkö joku jostain sen "kiveksiäkin kiinnostaa" -kuvan? Se on ihan helvetin hauska. :hyper:

kk15.jpg

Mutta testikkeli-aiheisista kvista voiton vie kylla Taalasmaan Ulla. Tuossa ilmeessa on sita saatanallista raivoa enka epaile hetkeakaan etteiko Ulla
toteuttaisi uhkaustaan...
salutut_kivek.jpg

JoAT sanoi:
Tässä yksi vaihtoehto.
Hah, siinä on massaa ja lihasta kuvassa :lol2:

Ja Taalasmaan Ullasta näkee pahoja unia. Kiitoksia, että tämäkin kuva piti tuoda uudestaan esille.

Back
Ylös Bottom