Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Deat sanoi:Mä tänään just alotin ton windowsin automaattisen päivityksen ja siinä mukana piti asentaa se Service Pack2. No kesken sen service packin asennuksen tuli virheilmotus että jotain osaa ei pysty kopioimaan. Sitä ei pystyny ohittaa joten valitsin sen "asenna ilman sitä 'tun osaa" ja kone buuttas samantien. Sitte ku tulin takas windowsiin niin tuli ilmotus että kone on epävakaassa tilassa koska se asennus ei menny niinku piti ja kehotettiin poistamaan se service pack2 koneelta ja yrittämään uudestaan. No mä menin sinne lisää ja poista sovellus, ja siellähän oli service pack2, tosin siinä luki että sitä olis käytetty viimeks 2 päivää sitte vaikka sensin koko paskan tänään!! No mä valitsin sen poiston, mutta sitte tuli varotus. Siinä oli suunnilleen kaikki mun koneella olevat ohjelmat ja varotettiin että ne ei ehkä toimi oikein jos nakkaan sen service packin pihalle. Uskaltaako sen nyt poistaa?
Ballbreaker sanoi:Itselläni radeon 9800 pro, onko muilla ollut sen kanssa ongelmia??
Kokeilin tuota sp2-päivitystä ja koneen uudelleenkäynnistämisen jälkeen windows yrittää latautua, mutta siinä vaiheessa kun työpöytä pitäisi tulla näkyviin, boottaa windows automaattisesti koneen. Näin käy myös seuraavilla käynnistyskerroilla. Ainut vaihtoehto oli ottaa sp2 pois koneelta.
Kokeilin myös käynnistystä tilassa, jossa virheistä huolimatta xp jatkaa lataamista. Ei onnistunut sekään, vaan käskettiin poistamaan viimeksi asennettuja ohjelmia tms. tai vaihtamaan mahdollisesti näytönohjain. Itselläni radeon 9800 pro, onko muilla ollut sen kanssa ongelmia??
Jos joku osaisi neuvoa niin suuret kiitokset.