4.10.2004
Unfortunately Oliver has decided that he can´t continue in Wintersun as a guitarist, because his time is filled with other activities/jobs. So Wintersun is looking for a guitarist and a synthplayer, but we are mainly looking for finnish members.
--------------------------------------------------------------
Wintersun hakee taidokasta kitaristia ja syntikan soittajaa!
Bändissä on siis tällä hetkellä minä, Kai Hahto ja Jukka koskinen. Kiertuetta ja keikkaa olisi pian tarjolla kunhan saan bändin kasaan. Joten jos olet kiinnostunut ja uskot kykyihisi, niin älä epäröi vaan ota yhteyttä emailitse:
jarimetal@hotmail.com
Kerro ikäsi/soittokokemuksesi ja vähän myös itsestäsi/taustastasi.
Kitaristilta mm. edellytän hyvää "touchia" ja kykyä oppia nopeasti. Jonkinlainen teorian tuntemuskaan ei ole pahitteeksi. Ja tietenkin oma kitara ja nuppi+kaappi olisivat aika pakollisia liveä varten.
Syntikan soittajalta edellytän myös taitoa ja sointu/teoriatuntemusta, että voimme kommunikoida helpommin treenatessa. Jos omaat hyvän syntikan jossa hyvät soundit, niin se auttaa myös asiaa.
Etuna pidän, jos olet kotoisin Helsingin läheisyydestä. Toinen etu on, jos pystyt nauhottamaan soittoasi CD:lle ja lähettämään sen minulle. (Osoitteeni saat sitten mailitse). Jos olen vakuuttunut kyvyistäsi ja asenteestasi, niin jutustelemme asiasta sitten lisää puhelimitse tai tapaamisen merkeissä.
-Jari