Windowssin päivitykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 5830
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 5830

Auttakeehan avutonta. Mulla menee hermot noihin automaattisiin päivityksiin, mitä kone latailee heti, kun vaan nettiin meen. Ja mä oon ohjauspaneelin automaattisten päivitysten asetusten kautta määrittäny et päivitykset ladataan automaattisesti ja asennetaan joka maanantai, mut jostakin syystä toi asetus ei toimi, vaan kone latailee ja asentelee joka vitun päivä. Pikkusen ärsyttää. Miksei toi asetus toimi niinkuin tahtoisin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko paska pois päältä vaan. Toimii.:)

Windows-maailmassa usein toimiva kikka on koittaa niitä muita asentoja(ilmoita, ei käytössä jne) välillä.

Asenna kerralla ne kaikki päivitykset sieltä nyt, ei niitä jokapäivä tule. Ei sitten tarvi ihmetellä kun kone täynnä ötököitä kun ei päivityksiä asenna. Mulla Vista hakee automaattisesti, sitten ilmottaa että päivityksiä ois asennettavissa ja asentaa ne sitten omaan tahtiin. Taustallahan ne menee, ei edes huomaa.

Jos XP ni ehdottasin että asennat SP3:en ens alkuun.

Asenna kerralla ne kaikki päivitykset sieltä nyt, ei niitä jokapäivä tule. Ei sitten tarvi ihmetellä kun kone täynnä ötököitä kun ei päivityksiä asenna. Mulla Vista hakee automaattisesti, sitten ilmottaa että päivityksiä ois asennettavissa ja asentaa ne sitten omaan tahtiin. Taustallahan ne menee, ei edes huomaa.

Jos XP ni ehdottasin että asennat SP3:en ens alkuun.

Tolleenhan mulla on ollu asetukset koko ton 2 (Vai 3) vuotta, jonka tää läppäri mulla on ollu. Eli automaattisesti imuuttaa ja asentelee päivitykset kerran viikossa. (Käyttis on XP. Ja toi SP3 löytyy asennettuna.) Mut ku ongelma on se, et nyt kuukausi sitten tää alkoi löytämään muka joka kerta käynnistämisen jälkeen jotain asennettavaa. Eli joka kerta ku suljen koneen, niin alkaa asentelemaan. Et revi siitä.

Kone toimii muuten hyvin, mut ihmettelen vaan et miten helvetissä yhtäkkiä joka päivä täytyy asentaa.

Teeppä niin, että katot seuraavalla kerralla mitä se meinaa asentaa. Jos on jotain turhia ajureita esim. näyttikselle (jotka oot jo toivottavasti nvidian/ati(/AMD:n):n sivuilta asentanu) tai muille turhuuksille, voit ruksata "älä ilmoita tästä päivityksestä enää" -kohdan. Jostain syystä noita jää kummitteleen kun ei asennu oikein -> sun probleemas atm. Microsoft julkasee kerran kuukaudessa XP:lle päivityspaketin, joskus aniharvoin kesken kuukauden kriittiset päivitykset.

Mulla on kone (kannettava) pääsääntöisesti aina päällä ja olen ajastanut nuo päivitykset aamuyölle. Joskus sitä aamulla huomaa, että päivityskikkare on asennuksen jälkeen bootannut koneen, mutta muuten tapahtuvat ilman mitään häiriötä. Backupit tapahtuvat samalla tavalla USB-levylle.

Tolleenhan mulla on ollu asetukset koko ton 2 (Vai 3) vuotta, jonka tää läppäri mulla on ollu. Eli automaattisesti imuuttaa ja asentelee päivitykset kerran viikossa. (Käyttis on XP. Ja toi SP3 löytyy asennettuna.) Mut ku ongelma on se, et nyt kuukausi sitten tää alkoi löytämään muka joka kerta käynnistämisen jälkeen jotain asennettavaa. Eli joka kerta ku suljen koneen, niin alkaa asentelemaan. Et revi siitä.

Kone toimii muuten hyvin, mut ihmettelen vaan et miten helvetissä yhtäkkiä joka päivä täytyy asentaa.

Ootko asentanut käyttistä 3 vuoden aikana kertaakaan uudestaan? Kannattais harkita. Vois tehdä ihan hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom