Formatoin tossa koneen ja asentelin Windows XP:n, nyt on ongelmana ihan satunnainen kaatuilu. Voi kaatua esim. 10 sekuntia käynnistyksestä tai 5 tuntia, eli siis ihan satunnaisesti. Service pack 1 asennettu ja kaikki mahdolliset päivitykset, virusskannerilla oon skannannu ja ad-awarella.
Tässä vähän infoo koneesta:
AMD Athlon 1,4GHz
VIA Technologies, Inc. VT8363
Mainboard: 8363-686
Maxtor 6YO60LO (60gb kovalevy) ja lisäks joku 20gb paska kovo.
Toshiba CD-ROM asema ja Samsung CD-RW
255MB SDRAM
Epäilin noita muisteja, mulla oli 384 SDRAM kiinni ja kaatuili niin otin 128 kamman pois kokonaan ja tota toista kampaa siirrelly eri bankeissa, silti kaatuilee. Pitäis olla ihan toimiva kampa toi 255mb. Uusimmat ajurit on näytönohjaimessa ja audioajuritki kunnossa. Ylikuumeneminen ei myöskään pitäis olla ongelma ja powerissaki on virtaa. Missä siis vika??
Tässä vähän infoo koneesta:
AMD Athlon 1,4GHz
VIA Technologies, Inc. VT8363
Mainboard: 8363-686
Maxtor 6YO60LO (60gb kovalevy) ja lisäks joku 20gb paska kovo.
Toshiba CD-ROM asema ja Samsung CD-RW
255MB SDRAM
Epäilin noita muisteja, mulla oli 384 SDRAM kiinni ja kaatuili niin otin 128 kamman pois kokonaan ja tota toista kampaa siirrelly eri bankeissa, silti kaatuilee. Pitäis olla ihan toimiva kampa toi 255mb. Uusimmat ajurit on näytönohjaimessa ja audioajuritki kunnossa. Ylikuumeneminen ei myöskään pitäis olla ongelma ja powerissaki on virtaa. Missä siis vika??