windows xp Mediacenter ohjaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaipaako tuo mediaportal palomuuriin reikiä, että se toimii täysin? Itse en ainakaan saanut siitä messengeriä toimimaan, saati sitten trailereita katsoa.

jalat sanoi:
Kaipaako tuo mediaportal palomuuriin reikiä, että se toimii täysin? Itse en ainakaan saanut siitä messengeriä toimimaan, saati sitten trailereita katsoa.

Jep eiköhän se vaadi reikiä palomuurin noille palveluille mitkä verkkoyhteyttä käyttävät. Itse käytän softa-palomuuria niin se osaa kysellä jos joku ohjelma tahtoo verkkoon.

No voi perkule. Luovuin juuri hetki sitten softapalomuureista, kun hommasin kunnon wlan reitittimen jossa on hyvä palomuuri. Täytynee koittaa jostain googlettaa mitä reikiä se tarvii. Tai sitten hommaan jostain sen windows media center editioinin. Tuntui melko kankealta tuo mediaportal tällä nykyisellä koneella jossa on giga muistia ja prosuna athlon 64 3000+

Valjasta normi nettailukoneesi mediacenter-käyttöön ja pistä Xbox 360 konsoli olohuoneeseen. Boxilla voit etäkäyttää mediacenteriä ja lisäksi pelata - langattomasti soffalta. Jos media center tietokoneessa on 2 tv-korttia niin voit katsoa boxin kautta etänä eri tv-kanavaa mitä vaimo katsoo samaan aikaan tietokoneella. Tai päinvastoin. Toimii meillä. Vaatii tietty sisäverkon.

Mediacenter konetta voi käyttää joko sen mediacenter-käyttöliittymän kautta tai vaihtaa perinteiseen Windows-ikkunaan. Sen vuoksi se toimiikin hyvin molempiin käyttötarkoituksiin.

Back
Ylös Bottom