Windows Movie Maker

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leech
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Kuvasin Bullista lyhyen video clipin ja oon editoinut sen tolla movie makerin paskalla.
Missä helvetissä kusee kun valmissa "leffassa" (kun siis julkaisen leffan) on puolet ruudusta vihreänä, tasan kerran sain onnistumaan koemielessä, ettei tullut tota vihreää skeidaa.
Mikä vittu tätä vaivaa, alkaa kyrvähtään hermot tähän pc:n kanssa leikkimiseen ihan lopullisesti, tai pikemminkin windows se kai on mikä tossa nyt kusee.

Osaako kukaan jeesiä niin saatais video clippiä eetteriin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko mitään tehtävissä?
Olen käyttänyt MovieMaker editointiohjelmaa kuvamateriaalin leikkaamiseen. Kuulemani muukaan ohjelma on ihan hyvä ja sillä pitäisi saada aikaan käyttökelpoista materiaalia. Minulle kuitenkin kävi niin että kuvan laatu huononi huomattavasti ja muuttui sumeaksi editoinnin jälkeen. Onko siis vika ohjelmassa vai käyttäjässä?

Onko mitään tehtävissä?
Olen käyttänyt MovieMaker editointiohjelmaa kuvamateriaalin leikkaamiseen. Kuulemani muukaan ohjelma on ihan hyvä ja sillä pitäisi saada aikaan käyttökelpoista materiaalia. Minulle kuitenkin kävi niin että kuvan laatu huononi huomattavasti ja muuttui sumeaksi editoinnin jälkeen. Onko siis vika ohjelmassa vai käyttäjässä?
Olen huomannut vähän samansuuntaista että johtuisiko sitten ohjelmasta.

Olisko tossa näin yksinkertaisesta kyse; eikös se kysy lopuksi, että mihin kokoon sen videon haluaa pakata? Tietty jos siitä sitten valitsee sitä pakkausta, niin vaikuttaahan se kuvanlaatuun.

Joo-o pieni apu ois paikallaan.. Miten tehdään movie makerilla "valikko" levyn alkuun, elikkä ALOITA ELOKUVA, EKSTRAT, HAASTATTELUT ynm..

miksei moviemakerilla pysty muokkaan MPEG-4 Movie tyyppisiä videoita? Millä ohjelmalla pystyy?

Format factoryllä pystyi muuttamaan aviksi ja siten käsitteleen movie makerilla mutta jostain syytä ei ala tallentaan koneelle tai sanoo että videon tallentamiseen menee rontti 300min.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom