Windows Media Player 10 ongelma

No niin, menin asentamaan koneelleni Windows Media Player 10:n. Tästäpä aiheutui sellainen ongelma, että sen kieli on kreikka/venäjä/tms, vaikka englannin piti olla ainoa mahdollinen kieli. Vanhempaa versiota ei pysty asentamaan päälle, asennus herjaa että koneella on uudempi versio, ja sulkee asennusohjelman. Joku jos kertoo mulle konstin, jolla saan vanhan version takaisin tai uuden version toimimaan englanniksi, olen ylen kiitollinen. Googlettamalla löysin kyllä tiedon, että näin on käynyt muillekin, mutta en onnistunut bongaamaan yhtään ratkaisua.

Otan mielelläni vastaan myös suosituksia hyvistä maksuttomista videoplayereista korvaamaan Windows Media Playeria. Tarvitsen ohjelmaa nimenomaan videotiedostoja varten, audiofilet toistan Winampilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimiiko Control Panelista Add or Remove Programs? Media Playerin kohdalla uninstall. En ollut itse tyytyväinen bugailevaan WMP 10:een, joten asensin tällä tavalla 9.0:n uudestaan.

Tomi sanoi:
Toimiiko Control Panelista Add or Remove Programs? Media Playerin kohdalla uninstall. En ollut itse tyytyväinen bugailevaan WMP 10:een, joten asensin tällä tavalla 9.0:n uudestaan.
En löytänyt Media Playeria tuosta listasta. Yritin tosin poistaa WMP:tä add/remove Windows components -valikosta, mutta ei onnistunut. Käyttiksenä siis XP Home. Täytyy yrittää vielä uudelleen kun pääsen himaan.

En oo aivan varma tosta kymppi versiosta, mutta Media Player 9 lähti tällä komentokäskyllä:
Koodi:
rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %SystemRoot%\inf\wmp.inf,Uninstall

Kiitokset Tomille ja Partsulle vastauksista, lähtihän se tuolta add/removesta, piti vain laittaa sinne täppä kohtaan "show updates", että WMP 10 tuli listalle. Joskus toivois olevalnsa hieman vähemmän puusilmä, mutta minkäs teet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom