Windows 2000... Osaisko joku neuvoa??

Tänä aamuna en päässyt kirjautumaan koneelleni, vaan tuli seuraava teksti"

"User Enviroment

-Windows cannot load the locally stored profile, contact your network administrator.

Detail - An I / 0 operation initiated by the registry could not read in, or write out, or flush. One of the files that contain the systems image of the registry"

Eli osaisko joku kertoa mitä koneelleni on tapahtunut ja miksi?
Lopulta sain windowsin auki, mutta en omilla profiileilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hmmm joo Sulla on luultavammin C:llä sellanen kansio kun "Documents and settings".

Ja kato löytyykö se sun käyttäjä sieltä ?

eikä toi niin vakavaa Windows hukkailee ja tuhoilee noita tiedostoja aika ajoin..

Mä löysin mun käyttäjä-tunnuksen ohjauspaneelista --- Käyttäjät. Mutta ei se auttanut, tai en osannut sit palauttaa asetuksiani. :(

Sun käyttäjä tunnus on varmaan vanhentunut..
Sen pystyy muuttamaan takaisin toimintaan ohjauspaneelista - käyttäjät ja salasanat - lisäasetukset - käyttäjänhallinnan lisäasetukset - käyttäjät - oman nimesi ominaisuudet ja sieltä salasana ei vanhene. Toivottavasti meni oikein.

Thanx. Mä kokeilen tota, kun pääsen kotiin.. Jos ei onnistu, niin varmaan joutuu luomaan uuden profiilin alusta. :confused:

Mulle sattui sama kerran XP:n kanssa, profiilitiedosto oli vissiin jotenkin vahingoittunut. Eikun uutta profiilia luomaan ja kaikkien ohjelmien asetukset uudestaan ym... Nykyään varmuuskopioin tuon profiilitiedoston aika ajoin.

no jos se on siellä ni se on vain vahingoittunut ja sun on periaatteessa pakko luoda uusi profiili niinkun tossa joku jo tokaisi :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom