Win XP SP2

demppari sanoi:
Öhh, oletko imuttanut päivityksen kenties Windowsin omalla päivityssoftalla, windows update tjsp, vai onko kenties Internet Explorer kaatunut?

Ihan Windowsin omalla systeemillä se on ne ladannut, asennuksesta vaan kyselee jatkuvasti ja siitä haluan eroon...

Pitää kokeilla tota Jullikan kikkaa, jospa se auttaisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Ihan Windowsin omalla systeemillä se on ne ladannut, asennuksesta vaan kyselee jatkuvasti ja siitä haluan eroon...

Pitää kokeilla tota Jullikan kikkaa, jospa se auttaisi.

No miksi et vaan asenna sitä sp2:ta.. :D Tuskin siinä sen kummempaa kuin muissakaan päivityksissä. Mediaplayerin uusi mulla samalla paremmaksi...

Uusi media player on aivan turhan raskas. Eipä se kyllä paljoa hetkauta kun kuitenkin BSPlayeria vain käyttää. Siitä uudesta Media Playerista jäi vain paskanmaku suuhun kun se pyyteli kaikkea turhaa tietoa käynnistettäessä.

Asensin tuossa joku aika sitten tuon SP2:sen, ja eräs "pikku" ongelma ilmeni. Kone nimittäin ei suostunut menemään kiinni, vaan ruutu "Windows suljetaan" jäi iloisesti oleskelemaan näytölle. Pienen säätämisen jälkeen paloi käpy ja palautin järjestelmän, niin johan luisti taas vanhaan malliin. Mun puolesta saa haistaa huilun koko service pack, kun virusturvaa ja palomuuriakin löytyy F-securen muodossa.

sp2 en ainakaan ite suosittele, jostain kumman syystä ei sovi yhteen mun näytönohjaimen kanssa -> näyttö sammuu noin vartin välein eikä lähe päälle ilman koneen uudelleen käynnistämistä.. ite en osannu säätää sitä sen kummemmin (yllätys sinäänsä) niin poistin sen.. zone alarmilta hyvä palomuuri ja virusturvaa nortonin muodossa :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom