Will It Blend?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 0401365
  • Aloitettu Aloitettu
Löysin JuuTuubia selaillessa hauskoja blendaus-videoita . Kaveri siis tyrkkii blenderiin mitä erilaisempaa kamaa aina jääkiekoista ja magneeteista haravanvarteen ja iPodiin.

Videoita voi katsoa myös vempaimen kotisivujen kautta. Kestävä vekotin näyttää olevan.

Toivottavasti ei ole :wanha:

Onko kukaan löytäny tota videoo mikä tossa alkukuvissa näkyy ku jannu työntää jotai sorkkarautaa tai vastaavaa sinne?

Mua vituttaa ihan älyttömästi noi ihmiset jotka valittaa että noihin laitteisiin käytetyt rahat ois voinut laittaa hyväntekeväisyyteen jne. tai lahjoittaa jollekin. Ei minkäänlaista suhteellisuudentajua. Mainoksia saa tehdä ja tuollaisen mainonnan luulisi olevan suht edullista. (olen käsittänyt että nuo videot ovat mainontaa) Jos tuo laitteiden rikkominen olisi turhaa, sitä ei tehtäisi. Tosin näkeehän sitä videoita ihmisistä itse rikkomassa käyttämättömiä laitteita, mutta silloin kyseessä on huomion haku eikä siinäkään mitään väärää ole.

Helvetin hyvää mainontaa ainaski.

..

YouTube - Will It Blend with Chad Vader on YouTube Live

Miksi tuo näyttää feikiltä. Katsokaapa kohdasta 1.25min. Taitaa olla hiukka viritelty tuota harjanvartta.
Kivasti katkeilee siinä silikoni kauluksessa valmiiksi.
Tuohan on mahdotonta jos terä kerran on kupin pohjassa :jahas:

Liitteet

• Will it blend..webp
    Will it blend..webp
    10,6 KB · Katsottu: 283
Huomasitko kuinka se ylipäänsä katkes? Aikamoista tökkimistä ja runnomista koko touhu, kyllähän se puu lohkeaa kun vahvaan, pyörivään terään työnnetään. Minun silmään se näytti lohkeavan kuten puulla on tapana ja se pätkä jäi vaan pyörimään sinne vähäks aikaa.

Huomasitko kuinka se ylipäänsä katkes? kyllähän se puu lohkeaa kun vahvaan, pyörivään terään työnnetään. Minun silmään se näytti lohkeavan kuten puulla on tapana ja se pätkä jäi vaan pyörimään sinne vähäks aikaa.

Ei tossa puulla ole mitään tekemistä.

Heinäkasvia sinne tungetaan.

Back
Ylös Bottom