Whitesnake Oli Cool

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
57
Whitesnake kävi Oulussa viime viikolla esiintymässä ja sinnehän oli mentävä. Oon kuunnellu bändiä 80-luvun alkupuolilta lähtien eli se oli mulle silloin number one bändi. Olin onnesta soikeana ku kuulin että bändi (vaikka kokoonpano vaihtunut) on kasassa ja tulevat vielä Ouluun. Konsertti oli aivan hel..tin mahtava, Coverdale veti pelkkiä hittejä hittien perään. Äijän ääni oli vieläkin sika siisti, livenä kuultuna mahtavaa. Meikäläinenkin hyppi ja heilu kuin murkkuikäinen vaikka 40 kybät on melko huulilla. Konsertti päättyi Coverdalen laulamaan sooloon, vanha kunnon "soldier of fortune" päätti konsertin. Jos ois pätäkkää ja vaimo päästäis lähteen, niin menisin vielä Tampereen konserttiin eli Whitesnake esiintyy siellä muistaakseni 16.11?? Suosittelen lämpimästi. :rock:

veijo esso sanoi:
Whitesnake kävi Oulussa viime viikolla esiintymässä ja sinnehän oli mentävä. Oon kuunnellu bändiä 80-luvun alkupuolilta lähtien eli se oli mulle silloin number one bändi. Olin onnesta soikeana ku kuulin että bändi (vaikka kokoonpano vaihtunut) on kasassa ja tulevat vielä Ouluun. Konsertti oli aivan hel..tin mahtava, Coverdale veti pelkkiä hittejä hittien perään. Äijän ääni oli vieläkin sika siisti, livenä kuultuna mahtavaa. Meikäläinenkin hyppi ja heilu kuin murkkuikäinen vaikka 40 kybät on melko huulilla. Konsertti päättyi Coverdalen laulamaan sooloon, vanha kunnon "soldier of fortune" päätti konsertin. Jos ois pätäkkää ja vaimo päästäis lähteen, niin menisin vielä Tampereen konserttiin eli Whitesnake esiintyy siellä muistaakseni 16.11?? Suosittelen lämpimästi. :rock:

Pentuna tuli hankittua kaikki Whitesnaken albumit, niiltähän taisi tulla jo vuonna 1981 "Live in the heart of the city" -tupla jossa oli livenä kaikki sen ajan kovimmat hitit. Coverdale on ehdottomasti alan kovimpia äijiä mitä lauluun tulee, korkeintaan joku Robert Plant kepittää yhden deividin verran jos verrataan tulkintoja. Kaikkien aikojen suosikit on tietenkin Crying in the rain ja Here i go again! :)

Parhaimmat fiilarit iski ku bändi veti "dont break my heart again", "still of the night", "love aint no stranger", "is this love" ja "here we go again" ja loputkin oli täyttä kamaa... :worship:

protsku sanoi:
Pentuna tuli hankittua kaikki Whitesnaken albumit....Kaikkien aikojen suosikit on tietenkin Crying in the rain ja Here i go again! :)

Sama vika mulla pentuna ja vielä vanhempanakin. Ehdoton ykkönen mulla oli Don't break my heart again, raita kului levyltä paskaksi, on varmasti biisi mitä olen kelannut eestaas eniten kaikista biiseistä. Syitä ei varmaan tartte selitellä. Tokana tulee sitten tuo Here i go again. Erityisesti tuo 80-luvun tuotanto oli hienoa. Täytyy mennä. Missä protsku luurasit välillä?

Suositut

Back
Ylös Bottom