Where are they now? - Cryhavoc

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bateman
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan Cryhavocista tai sen jäsenistä mitään?
Soittavatko/laulavatko jossain kokoonpanoissa tällä hetkellä?

Multa löytyy molemmat levyt ja etenkin toista levyä kuunnellessa tulee mieleen että tässä olisi voinut olla ainesta jopa Sentencediksi Sentencedin paikalle.

Itse olen samaa tässä mietiskellyt. Mutta tossa pari viikkoa sit luin lehdestä, että niillä olisi keikka(jos en väärin muista) nosturissa tässä lähiaikoina.. Tai sit se oli jo.. Mutta näköjään on ainaki vielä kasassa.

Ilmeisesti Cryhavoc heittää keikan Lahdessa 23.4 niinkin kovan bändin kans kuin Profane Omenin!
lähde

Aika jännää... Varmaan Cryhavocin cumbackistä olisi jossain lehdessäkin juttua jos vaivautuisi ostamaan ja lukemaan.

Olin pari vuotta sitten Silja Linellä ja seuraamassa sellaista kabaree-tyyppistä tanssiesitystä. Yhtäkkiä sen kabareen musiikissa tuli jonkinlainen metalli-vaihe ja mulle tuli ahaa-elämys että laulajahan kuulostaa ihan täysin Cryhavocin Karpolta/Kaaprolta/Whateveriltä. Arvoitukseksi jääpi.

Eikös Cryhavoc ole tehny kolme levya, ensimmäinen, reilusti paras Sweetbriers, sitten Pitch Black Blues ja kolmantena, täysin erikuulonen Fuel that feeds the fire?

Voi kyllä olla eri bändi kyseessä kahdella ekalla ja kolmantena mainitulla levyllä, niin eri kuuloista kamaa. Enivei, kyllä Cryhavoc vielä keikkaa on heitellyt mutta aikalailla Helsingissä päin eikä ne täällä maalla ole hetkeen käynyt :E

Repent Whore oli kyllä aikoinaan niin tykki biisi, tai no, onhan se vieläkin -_-

Back
Ylös Bottom