WhatsApp - Ilmaiset viestit, kuvien lähettely yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K4SSE
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä se Whatsapp sekoilee joka alustalla ties mitä.

Mitäh? Mulla on rinnakkaiskäytössä 4S ja Lumia 920, molemmista löytyy hoocee-käytössä oleva wazappi ja Lumiassa se on suppeempi, hitaampi ja epävarmempi (yhtäkkiä saattaa tulla 30-40 viestiä kerralla, mitä ei ole tapahtunut koskaan 1,5v aikana Applella.) Käytännön esimerkiksi suppeudesta, en voi lähettää olemassa olevia videoita Lumialla vaan se on tehtävä Applella. Whatsapp toimii tälläisellä sen hc-käyttäjällä iPhonella todella kattavasti ja hyvin, Lumialla vain välttävästi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäh? Mulla on rinnakkaiskäytössä 4S ja Lumia 920, molemmista löytyy hoocee-käytössä oleva wazappi ja Lumiassa se on suppeempi, hitaampi ja epävarmempi (yhtäkkiä saattaa tulla 30-40 viestiä kerralla, mitä ei ole tapahtunut koskaan 1,5v aikana Applella.) Käytännön esimerkiksi suppeudesta, en voi lähettää olemassa olevia videoita Lumialla vaan se on tehtävä Applella. Whatsapp toimii tälläisellä sen hc-käyttäjällä iPhonella todella kattavasti ja hyvin, Lumialla vain välttävästi.
Niin, ja? Se että sulla toimii Whatsapp iOS:llä tarkoittaa että Whatsappilla ei ole ikinä ongelmia iOS:n kanssa? :thumbs:

Tarkoitan että joka alustalla on joillain henkilöillä esiintynyt ongelmia, toki ehkä jollain alustalla enemmän kuin toisilla. Mun kommentti liittyi lähinä siihen että Androidilla ei bugittelisi.

Onko sulla ollu ongelmia? Mä oon käyttänyt vuoden päivät enkä ole huomannut että olisi sohlannut kertaakaan. Ja viestejä vaihtuu päivän mittaan kymmeniä.
Mulla on pariin otteeseen ollut lähtemättä viestit tai on tullut reippaasti myöhässä millon katoaa koko pointti. Ei todellakaan montaa kertaa, mutta muutaman kerran. Nää voi tietenkin selittyä yksinkertaisesti vain nettiliikenteen ongelmista joihin Whatsappin tekijät ei välttis voi edes vaikuttaa.

Muistelen myös että Vilulla Android puhelimella ei lähtenyt viestit jos oli Wifissä mutta datalla toimi heti. Tuon vois kuvitella olevan ohjelmiston vika, tuskin esim. kodin modeemin joku vika jos kaikki muuten pelittää.

Whatsapp on melkosta kuraa WP:llä. Viestit tulee ja menee miten sattuu.. Saa nähdä tuliko parannuksia kun latasin uuden päivityksen hiljattain.

Itellä toiminu kans whatsapp hyvin androidis, vaimon iluuris joskus ollu myöhäs viestit kuulemma.

Mulla on pariin otteeseen ollut lähtemättä viestit tai on tullut reippaasti myöhässä millon katoaa koko pointti. Ei todellakaan montaa kertaa, mutta muutaman kerran. Nää voi tietenkin selittyä yksinkertaisesti vain nettiliikenteen ongelmista joihin Whatsappin tekijät ei välttis voi edes vaikuttaa.

Mulla on ollut tuota viestin lähtemättömyyttä ja myöhästelyä. Parin viimeisimmän päivityksen jälkeen paljonkin. Parhaimmillaan viive yli vuorokauden ja muutamaan kertaan kun on koittanut kaverille kuvaa lähettää niin siitä ei ole tullut mitään, se ei vain lataa sitä.

Tullut siirryttyä enemmän takaisin tekstareihin, ne kun menee varmemmin perille.

Mulle tarjos nyt Whatsapp päivitystä, vaikuttaisi siltä että korjaa joitain yhteysongelmia:

- add image multi-send capability.
- raise broadcast limit to 50 people.
- improve network and connection handling.
- add media auto-download settings.
- miscellaneous bug fixes for phone number verification, battery usage, notification tones, and emoji display.

Onko Iphonella mitään kikkaa millä sais muutettua tuota whatsappin viestiääntä. Tai siis laitettua siihen jonkun "oman" viestiäänen, eikä niitä whatsappin omia? Olisi hienoa laittaa siihen joku humoristinen viestiääni.

Mitenhän Lumialla onnistuisi useamman kuvan valinta lähettämiseen yhtäaikaa? Nyt joutuu palaamaan kuvavalikkoon, että liittää seuraavan kuvan jne. Tai videokuvan liittäminen (nyt se avaa suoraan kuvaamisvaihtoehdon, mutta haluaisin lähettää jotain jo aiemmin kuvattua)? Aivot solmussa ja en hoksaa.

En tiedä lumista, mutta androidilla onnistuu että valitaan galleriasta halutut kuvat ja sitten jaa: Whatsup halutulle henkilölle..

En tiedä lumista, mutta androidilla onnistuu että valitaan galleriasta halutut kuvat ja sitten jaa: Whatsup halutulle henkilölle..

Joo gallerian kautta onnistuu, mut en oo keksiny vielä miten suoraan WhatsAppista.

Tietääkö kukaan tälläsest mittää? Whatsapis liikkuu joku kiertoviesti et tilit poistettas huomena ja rupeis maksaa? Onks tää joku rölli?

Rölli.

E: Hidas.

Mulle kans tullu noita kiertoviestejä, järkyttävän paskalla suomella kirjotettu, pisteitä kesken lausetta ja isot kirjaimet puuttuu. Veikkaan että jos oikeesti jotain muutosta tulee niin siitä ilmotettais vähän eri tavalla.

Kenellekään mulle tullut "WhatsApp code" tekstiviesti? Sain ite semmosen tos viime viikolla. Tainnut WhatsApp bugaa, koska tuommosen saan tasan sen kerran ku asennat WhatsAppin luuriis ekaa kertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom