What is Smoothie?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Tossa landing pagella pyörii nyt iso Fastin "smuutimainos". Ainesosaluettelossa on pienellä tutkailulla ensin vesi, sitten hera ja sitten erilaisia hedelmälihoja/mehuja yms sokereita. Olenko mä nyt liian puritanisti, kun musta smoothie käsitteenä on suoraa hedelmää, ei vettä, heraa ja vähän hedelmää sisältävä juomasekoitusta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanoo mies, joka tienaa elantonsa noilla mainoksilla :piis:

Nuolen varmaan ylläpidon persettä mielestäsi, kun voin itsekin sanoa tuon olevan oikeinkin hyvää. Tuossa taannoin tuli oltua reissussa ja napattua tuommoinen mukaan. Lisäainelistaa en ole katsonut, eikä se oikeastaan niin paljon kiinnostakkaan, mutta makroihin nähden helkutin hyvä välipalajuoma. Hiilaria, rasvaa ja siten myös kaloreita naurettavan vähän, mutta proteiinia varsin riittävästi.

oli muute älyttömän hyvää! maistoin mango orangea tossa joku päivä sitten ja se maistuu ihan joltai mandariini/appelsiini tuoremehulta. Oli tosi positiivine yllätys toi maku, kun yleensä noi valmisjuomat maistuu iha kuralta. myös makrot oli hyvät.
jos jostain pitää kitistä nii oisivat voineet enemmän protskuu tunkee.

Erinomaisia olivat kun expoilla maistelin ! Mutta sääli että fastin tuotteet alkavat olla melko ylihinnoiteltuja, vaikka laadukkaita ovatkin !

Expoilta tarttui mukaan. Itse vedin kädenlämpöisenä sen cranberrymitälie, ihan jees. Tyttöystävä kehui maasta taivaisiin kun vetäisi jääkaappikylmänä coconutpineaplen.

Älyttömän raikkaalle se kuitenkin maistuu, ei laisinkaan herajuomalle.

Sanoo mies, joka tienaa elantonsa noilla mainoksilla :piis:

Ja se taitaa sua ahistaa jotenkin.

Ahdistaa kyllä. Siis tämä informaatioyhteiskunnan aikakausi, jossa meidän ympärillä on erilaisia viestintäkanavia/laitteita/sovelluksia/muita mahdollisuuksia enemmän kuin koskaan, ja jengin medialukutaito saatana katoaa kilpaa sitä mukaan mitä pidempään istutaan koulun penkillä tai tulee lisää kilsoja mittariin.

Ihmiset ovat siis vietävissä, helposti. Liian helposti. Pelottaa. :(

Ja kommenttini pohjautuu siis sille tosiasialle, että sulla on ihan helvetisti valtaa Pakkiksella. Ja vaikka muuta väitettäisiinkin, niin kun sä sanot täällä jotain, niin puolilla paikalla olijoista rupee polvet notkumaan ja viesti painuu painuu suoraan kovalevylle, ilman että kuuppa kerkee tekemään mitään arviointia siinä matkalla. Kutsutaan myös auktoriteetiksi*.

Se että sä teet tällä rahaa on hieno juttu ja teen itsekkin 24/7 duunia saman tavoitteen eteen.

En myöskään ottanut kantaa smoothien makuun, koska siitä en mitään tiedä. Itse asiassa lähden nyt treenaamaan ja toivon että kaupasta löytyy noita testattavaksi. Löytyykö noi jostain ihme kylmäkaappi-jogurtti-osastolta?

* Auktoriteetilla (lat. autoritas, vaikutusvalta) tarkoitetaan tietojensa, asemansa tai persoonansa takia kunnioitettua, arvostettua ja käskyvaltaista henkilöä tai tällaisen henkilön asemaa. (Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Auktoriteetti)

jota itsekin ihmettelin kun smoothiet on yleensä pelkkää hiilaria.

Hedelmäthän tosiaan tuppaa olemaan hiilaripitoisia. Tuo fastin tuote tosin muistuttaa smoothieta yhtä paljon kuin suklaanmakuinen proteiinipatukka kaakaopapua. Onhan tuo limpparia parempi välipala jos ei hinta ahdista.

Ahdistaa kyllä. Siis tämä informaatioyhteiskunnan aikakausi, jossa meidän ympärillä on erilaisia viestintäkanavia/laitteita/sovelluksia/muita mahdollisuuksia enemmän kuin koskaan, ja jengin medialukutaito saatana katoaa kilpaa sitä mukaan mitä pidempään istutaan koulun penkillä tai tulee lisää kilsoja mittariin.

Ihmiset ovat siis vietävissä, helposti. Liian helposti. Pelottaa. :(

Ja kommenttini pohjautuu siis sille tosiasialle, että sulla on ihan helvetisti valtaa Pakkiksella. Ja vaikka muuta väitettäisiinkin, niin kun sä sanot täällä jotain, niin puolilla paikalla olijoista rupee polvet notkumaan ja viesti painuu painuu suoraan kovalevylle, ilman että kuuppa kerkee tekemään mitään arviointia siinä matkalla. Kutsutaan myös auktoriteetiksi*.

Se että sä teet tällä rahaa on hieno juttu ja teen itsekkin 24/7 duunia saman tavoitteen eteen.

En myöskään ottanut kantaa smoothien makuun, koska siitä en mitään tiedä. Itse asiassa lähden nyt treenaamaan ja toivon että kaupasta löytyy noita testattavaksi. Löytyykö noi jostain ihme kylmäkaappi-jogurtti-osastolta?

* Auktoriteetilla (lat. autoritas, vaikutusvalta) tarkoitetaan tietojensa, asemansa tai persoonansa takia kunnioitettua, arvostettua ja käskyvaltaista henkilöä tai tällaisen henkilön asemaa. (Lähde: Auktoriteetti ? Wikipedia)

Kelaat ihan liikaa. Mä en suotta mitään täällä kehu, johan ne Applenkin ketjussa väittivät, että saan rahaa Applen promoomisesta, saisinkin. En edes osallistu juurikaan lisäravinnekeskusteluihin, sun logiikalla olisin siellä kokoajan kehumassa Fastia. Smoothien tapauksessa on pakko sanoa, koska oli niin kova ylläri se maku.

Paljos tollanen purkilo maksaa, noin?

Pitääkin maistaa, kun joskus kaupassa raapii päätä mitä vetäis välipalana tällä kertaa.

Paljos tollanen purkilo maksaa, noin?

Pitääkin maistaa, kun joskus kaupassa raapii päätä mitä vetäis välipalana tällä kertaa.
Taispa olla 2,20-2,50 euroa. Yllätyin kyllä itsekin noiden makua, kaikkia olen tainnut maistaa kun emäntä täälläkin noita hehkuttaa maasta taivaisiin ja kantaa jääkaapin
täyteen noita vaikka kitisenki kun maksaavat helvetisti. Mutta kätevä välipala napata kaupasta mukaan!

Onhan nämä kaikki valmisjuomat hyviä jos vertaa jauhopusseista itse sekoiteltuihin juomiin, ainoa vaan että näissä tulee heragrammalle aika reilusti hintaa... Itse käytän näitä silloin tällöin, yleensä jos olen jossain reissussa tms, muuten ei kyllä raaski...

Maistoin sen kookos-ananaksen ja se oli taivaallista. Mutta kallistahan se on, jos sais paljousalennuksella sellasen lavallisen niitä niin ostaisin kaapin täyteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom