Westworld HBO 2016->

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huhhuh, miten kova jakso. Bernard oli kauhean peljoittava, ja jo ajatuksena hirvittävää tuollainen. Tuossa on tosi hienoja pieniä vivahteita, mitkä on varmaan jotenkin koneella tehtyjä, missä halutaan tuoda esiin konemaisuutta noissa isännissä... Vaikea selittää, mut jossain kohtauksissa on kuvaa jotenkin muutettu siten, että liikkeet ovat konemaisia esimerkiksi silmien iskuissa jne.

Ainoa asia, joka sarjassa ärsyttää on siinä alkutunnarissa sen vitun kusinen luurankokäsi soittamassa pianoa :'( ihan ku jostain 90-luvun kauhua kryptasta -jaksosta... tai oikeastaan vielä kusisempi, kuin on tehty täysin koneella nukketeatterin sijaan.

Huhhuh, miten kova jakso. Bernard oli kauhean peljoittava, ja jo ajatuksena hirvittävää tuollainen. Tuossa on tosi hienoja pieniä vivahteita, mitkä on varmaan jotenkin koneella tehtyjä, missä halutaan tuoda esiin konemaisuutta noissa isännissä... Vaikea selittää, mut jossain kohtauksissa on kuvaa jotenkin muutettu siten, että liikkeet ovat konemaisia esimerkiksi silmien iskuissa jne.

Ainoa asia, joka sarjassa ärsyttää on siinä alkutunnarissa sen vitun kusinen luurankokäsi soittamassa pianoa :'( ihan ku jostain 90-luvun kauhua kryptasta -jaksosta... tai oikeastaan vielä kusisempi, kuin on tehty täysin koneella nukketeatterin sijaan.

^ Minä en ole katsonut tunnaria ekan kerran jälkeen, kelaan yli. :)

Minua taas hieman häiritsee se, että sen paikan tuotekehitys ym. -osastot on olevinaan pelkästään lasiseinää. Olen ehkä vähän tylsimys mutta siis oikeesti, ei sitten minkäänlaista työrauhaa, kun koko ajan joku superhottis kävelee alasti ohitse tai ylipäätään mikä vilinä näkökentässä koko ajan. Sellaisessa ympäristössä vielä luovaa työtä? Yeah, right. Toisekseen luulisin, että tiloja voisi olla vähän vaikea hahmottaa ja ihmiset kävelisivät oikeasti vähän väliä päin seiniä. Tai sitten asia häiritsee, koska minä kävelisin. :D

Sellaista rupesin pohtimaan, että onkohan osa "ihmisistä" robotteja? Tuli vaan mieleen Maeven ja Lutzin keskustelusta:
- I am a human
- How do you know?
- I was born, you were made.

Voisi kuvitella, että Robert ja Arnold puiston alkuvaiheissa suunnittelivat robotteja myös kehitystyöhön, eikä pelkästään viihdyttämään vieraita.
Minulle tuli samoja ajatuksia tuosta ko. keskustelusta. Ja tosiaan, nythän noihinkin spekulaatioihin vastattiin.

7. jaksossa Hopkins alkoi muistuttaa jo vahvasti Hannibalia.
Mietin samaa!

Mielettömän kova jakso eilen. Huh.

Tää oli kyllä diipein ja puhuttelevin sarja pitkään aikaan. Hopkins ja Ed Harris vetää kyllä jäätävää roolia, kuten täällä muutkin ovat todenneet.

Season 2 vahvistettu.
Minä olen vähän skeptinen. Luin siis itsekin tuosta, että kakkoskausi on vahvistettu mutta jotenkin mietin viime jaksoa katsellessa, että miten tästä seuraaville kausille riittää sisältöä.
Jotenkin ei yhtään kiinnosta mikään sellainen, että ne robotit miksaantuu ns. normaalielämään karattuaan puistosta tms. Tai ainakaan nyt ei ajatuksena innosta ollenkaan.
Toki muitakin juonivaihtoehtoja on paljon mutta tuo nyt on itselleni vastenmielisin. Jotenkin plääh, jos siihen menee.

Jännä kyllä, mulla pitkälti päinvastainen fiilis kui Fea:lla. :)
Omasta mielestä tähän mennessä on käsitelty niin vähän.

Kyllähän tää eka kausi antaa mahdollisuudet vaikka minkälaisiin juonikuvioihin jatkossa. Vielä ei ole juurikaan käsitelty esim. Delos-korporaation todellista agendaa tekoälyn suhteen. Se tuskin on teemapuistojen tai muun hömpän kehittäminen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän tää eka kausi antaa mahdollisuudet vaikka minkälaisiin juonikuvioihin jatkossa. Vielä ei ole juurikaan käsitelty esim. Delos-korporaation todellista agendaa tekoälyn suhteen. Se tuskin on teemapuistojen tai muun hömpän kehittäminen.
Totta! Joku tuollainen olisi minustakin mielenkiintoinen, jos eteneminen sarjassa tapahtuu jouhevasti ja niin, että kokonaisuus pysyy kasassa.

^Joo, vähän pettymys vika jakso, kun tulossa on ilmeisesti joku basic robottikapinajuoni... Odotin jotain diipimpää.

En nyt oikein tiedä mitkä fiilikset tuon kauden päätösjakson jälkeen.

William-kuvio ja koko timeline oli kiinnostava.

Sarjassa alkoi nyt viimeisessä jaksossa häiritä nämä aika-asiat. Ensimmäisistä jaksoista sain käsityksen, että Doloresin luuppi kesti käytännössä n. päivän. Samaten baarin tapahtumat toistuivat samoina päivästä toiseen. Sitten kuitenkin jotkut isännät elivät samaa tarinaa useamman päivän, koska esim. se yksi roisto, siinä Williamin muistelossa vastasi jotain, että "tiesin, että palaisit" - ja välissä oli varmaankin päiviä ja silti kaveri muisti nuoren Williamin. Sen voisi vain kuitata sillä, että isännillä on eri mittaisia luuppeja mutta Doloresin luuppi laajeni ihan itsestään siinä Williamin taustatarinassa.

Edelleenkään en jaksa kiinnostua ajatuksesta, että kukaan sieltä puistosta karkaisi ja opettelisi elämään "ihmisenä." Se tarinahan on nähty jo ties kuinka monessa elokuvassa ja sarjassa, kun robotti, avaruusolio, aikahyppääjä, what ever sopeutuu ihmisten elämään täysin ulkopuolelta. Sama tarina joka kerta, ei kiinnosta. Tässä vielä pitäisi tehdä jonkinlainen tulevaisuusskenaario noin yleisesti ottaen, koska ainakin itse tulkitsen (tekniikka) niin, että tapahtumat sijoittuvat tulevaisuuteen.

IGN:stä luin, että Westworldin ensimmäistä kautta määritteli kontrolli, seuraavaa kaaos. Saapa nähdä. Toisaalta, jos se toinen kausi tulee vasta vuonna 2018 niin ehtivätpähän kehitellä juonikuvioita.

Perhana vaan jos Anthony Hopkinsin rooli oli nyt tässä. Sehän siitä kauden päätösjaksosta jäi mieleen, että hitto, saiko sitä sen näyttelemistä katsoa vaan kymmenen jaksoa? Minä kun odotin, että se olisi vain käskenyt Doloresin teloittaa kaikki ja olisi vetäytynyt sivummalle tyyliin, "siinähän yritätte viedä elämäntyön."

Jospa Bernard tekee Fordista look a-like isännän? Sen nimi voisi olla Anthony.
Tosin näemmä internets on pohtinut samaa, tai vähintäänkin sitä, että Ford olisi myös ollut isäntä. Se taas olisi ihan mielenkiintoinen juonikuvio. Williamkin olisi ihan, että "Fuck, didn't see that coming!"

Viimeksi muokattu:
Ihan mielenkiinnolla odotan miten ensi kausi menee.
Hyvä sarja.

Edelleenkään en jaksa kiinnostua ajatuksesta, että kukaan sieltä puistosta karkaisi ja opettelisi elämään "ihmisenä." Se tarinahan on nähty jo ties kuinka monessa elokuvassa ja sarjassa, kun robotti, avaruusolio, aikahyppääjä, what ever sopeutuu ihmisten elämään täysin ulkopuolelta. Sama tarina joka kerta, ei kiinnosta. Tässä vielä pitäisi tehdä jonkinlainen tulevaisuusskenaario noin yleisesti ottaen, koska ainakin itse tulkitsen (tekniikka) niin, että tapahtumat sijoittuvat tulevaisuuteen.
Tuotahan toki tuskin nyt tapahtuu, eikös se lopussa nähty.

Tuotahan toki tuskin nyt tapahtuu, eikös se lopussa nähty.
Niin minäkin mietin, kun Maeve nousi junasta takaisin. Onneksi, koska tuskailin jo siinä sitä hississä vaateiden vaihtamista katsoessa, että taitaa jäädä sarja tähän jos sama kuvio toistuu. Onneksi luvassa on ilmeisesti muuta. Toivottavasti kuitenkin jotain enemmän kuin perusrobottikapinajuoni, niin kuin @Stinson epäili.

Muuten hyvä kauden lopetusjakso, mutta toi robottikapina ei oikein iskenyt. Koska oikeasti. n. päivän päästä siellä olisi pari tuhatta sotilasta kaikkien vekottimien kanssa ja robotit hengiltä...

Kysäsin jo tossa TV-sarja otsikossa et onko muita jotka katsovat /ovat katsoneet "Humans" tv sarjan? Onkos täällä katsojia.
Itse ainakin tykkään. Season 2:sta jo katselen....

Ollut kyllä kova sarja tämä. Hyvin pelattu mielestäni tuolla timelinella ja sillä kuka on androidi ja kuka ei. Toki noita epäloogisuuksia mahtuu aina näitä pyöritellessä joukkoon, mutta itse en ole noista juurikaan jaksanut häiriintyä vaan haluan lähinnä viihtyä. Hopkins oli aivan loistava sarjassaan, toivotaan tosiaan kuviota jolla mies sarjassa pysyisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom