Mun on muuten pakko kiittää tän ketjun kirjoittajia, ja varsinkin merkkaria sen aloittamisesta. Vetelin joku vajaa parisen vuotta oikeestaan pelkästään perusjuttuja kuten leukoja ja punnerruksia, ja vaikka pidin tästäkin, niin oli treeni hieman pakkopullaa sen monotoonisuuden takia. Ilman tätä ketjua en varmaan koskaan ois aloittanu näitä voimisteluhommia, ja tällä hetkellä treeni maistuu paremmalta kuin koskaan viimeisten kymmenen vuoden aikana. Näissä jutuissa on myös niin paljon vaikeampia variaatioita, että jos motivaatio vaan säilyy on työmaata varmasti koko loppuelämäksi, eikä siltikään koskaan tule valmista. Sori ku spämmään tätä ketjua mun fanboy-viesteillä, mut en oo ennen ees tajunnu et treeni voi olla näin hauskaa ja antoisaa :dance:
Ja mua hieman lämmitti mieltä ku joku random jamppa tuli kysyyn salilla et oon varmaan joku kiipeilijä tai jotain ku muscle-upit nousee niin kepeästi. Tuolla voimistelusalilla olin kuitenkin ihan noobi ku 5-vuotiaat pikkutytöt veti paljon vaikeampia juttuja kuin mä :D