Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by lazki
Kumpaanko Cypress Hill kuuluu?
Originally posted by Kraftwerk n
Mulle se on aivan sama mikä puoli on kyseessä. DMX on paras!
Kaikenmaailman paskaa sitä ihmiset kunteleekiOriginally posted by Nipsu
Mobb Deep
50 Cent
2pac
Dr Dre
Snoop dog
N.W.A
Originally posted by kiewi
Höh pöljät ei sitä puolta oteta musiikillisten ansioitten takia vaan sen takii kumman puolen aatetta kannatat niinkö, tai siis kumpaan jengiin kuulut niinkö. BUJAKASHA!!!
Mun mielestä räppi on ihan paskaa kaikki tyyni ja kaikki valkoset jotka noita ihailee pitäs tajuta että ne räppärit on rasisteja
Originally posted by lazki
Nipsun luetteloiden perusteella West coast vaikuttaa 100 kertaa paremmalta. Cypress, Dr.Dre, Snoop Dogg, NWA, 2pac.
DMX on kyllä tosi kova myös, ellei paras.
Originally posted by kiewi
Höh pöljät ei sitä puolta oteta musiikillisten ansioitten takia vaan sen takii kumman puolen aatetta kannatat niinkö, tai siis kumpaan jengiin kuulut niinkö. BUJAKASHA!!!
Mun mielestä räppi on ihan paskaa kaikki tyyni ja kaikki valkoset jotka noita ihailee pitäs tajuta että ne räppärit on rasisteja jotka nauraa sulle valkonaama kun kuljet lökäpöksyissä ja teet outoja käsimerkkejä. Kattokaa esim snoop doggyn ihan-vitun-rasistista "viihdeohjelmaa" mtv:llä.
Jos vaikka turkkilainen tulis laulaan mulle, että "mä oon kova jätkä mä panen kaikkii narttui ja mul on ihan vitusti rahaa ja mersui ja me turkkilaiset ollaan ylivertanen rotu" niin tuskimpa menisin ostaan kamelia ja alkaisin kasvattaan selkäkarvoja. Kuitenkin amerikanneekeri kun tekee ihan saman niin koko suomen nuoriso kulkee pipa silmillä ja paskat housussa?? Ei ymmärrä setä ei.