Welho tökkii kerran päivässä? A-puva!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode
Toissaviikosta lähtien koneeni nettiyhteys on tökkinyt. Kerran päivässä (yleensä aamulla) en saa yhteyttä mihinkään verkkosivuun ja E-Mule (uusin versio 0.42g) ei saa yhdistettyä mihinkään palvelimelle?

Mistä tämä voisi johtua? Boottauksen jälkeen ongelma poistuu!
Koneeni on aika vanha neljäviiskymppinen Pentium 3. Welhon 525 on toiminut moitteettomasti tähän asti.

Antakaahan viisaammaat neuvoja? Johtuuko E-mulesta tämä netin kaatuminen? Voiko piuhoissa olla vikaa? Nettiyhteyden kuvake vilkkuu normaalisti ja samoin kaapelimodeemi...mutta yhteyttä ei silti ole?

Vinkkei?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kanssa welho tökki paljon viimepäivinä, mutta nyt on tökkiminen loppunut... Olisiko sitten jotain korjaustöitä meneillään, mistä moinen johtuu...

Realtekin verkkokortin ajureita päivittäessä kone jumittaa ja en tiedä, saako niitä edes asennettua. Windows updaten kanssa.. liekö tässä yksi syy onglemaan?

Welhon sivuilla lisäksi tämmöinen ilmoitus:

"Tietoturvasyistä suljettu tietoliikenneportti / Welho
Ajanjakso:
Alue:
Rajoitamme tietoliikennettä TCP-tietoliikenneporttiin numero 3127 Suomen CERTIn suosituksesta. Portin sulkemisella on tarkoitus estää maailmalla leviävien sähköpostimatojen pääsy koneisiin.
Portin sulkeminen ei näy asiakkaalle mitenkään. "

Lisäksi epäilin virusta pari viikkoa sitten ja blokkasin Windowsin oman filen "lsass.exe", koska sillä ei kuulemma normaalikäyttäjälle ole merkitystä, onko blokattu?

Ohessa jutskaa asiasta toiselta voorumilta...

"Koneessani on Win2000 käyttis. Mulla oli nettikaapeli hetken poissa ja kun pluggasin sen, F-Secure Internet Security ohjelma ilmoitti, että uutta nettiyhteyttä yrittää luoda lsass.exe. Tämä liittynee johonkin matoon.

Ohjelma löytyy kansiosta WINNT/SYSTEM32?

Auttakaa joku? Kielsin yhteydenottamisen ja pistin raksin kohtaan muista tämä päätös. Onko minulla miten suuri riski tällä hetkellä? "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom