Weightlifting gone bad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
saatanan saatana, toi alku oli jotain jenkkien omaa seläntuhoomistreeniä mut noi ihan vikat pätkät oli kyl ilkeitä. Meen tänää salille vaa polkee kuntopyörää. :(

Perkule että koskee selkään jo pelkkä katsominen.
Kukas tuo Suomalainen oli? Ja onko tuossa joku ideakin vai pelkästään on näyttävämpää kyykätä ilman käsiä?

japa sanoi:
Perkule että koskee selkään jo pelkkä katsominen.
Kukas tuo Suomalainen oli? Ja onko tuossa joku ideakin vai pelkästään on näyttävämpää kyykätä ilman käsiä?

Keskivartalon voimaa...

On kyllä pahannäköstä touhua,varsinki noi penkkipätkät.

Mitä helvettiä se Patteri siellä noitten apinoitten ja kamikazepenkkaajien kanssa teki?
Hieno ja tasapainoinen suoritus, kevyt eikä mikään paikkoja hajottava vituralleen tehty puolikyykky..

Ja tietääkö kukaan enempää noista penkeistä kun tanko putoaa ihan ylhäältä? Tossahan oli genen ja sen wongin nostot, mutta se abaut 150 kilon ja toinen isompi missä putoaa ihan ylhäältä oli uusia.

No en minä ainakaan näe mikä siinä on turvatontakaan?
Vahva jätkä, pienet painot selässä, eli alle ei voi jäädä. Jos rupeaa heilumaan tanko niin sen ehtii käsillä taspainottamaan ja vaikkei ehtisi niin en keksi miten tossa voisi pahasti käydä.

Ja ennen kuin kysytään niin olen ko. liikettä pari kertaa tehnyt, ihan hauskaa touhua, oma tasapaino ei riittänyt kun 110 kiloon. Taidanpa piruuttani ensi viikolla koittaa mitä ny nousee, tavoite on virallisesti nyt 130.

Kertokaahan viisaammat miksi penkkiennätyksissä ei käytetä rintapanssaria. Itse en ainakaan haluais rikkoa rintalastaa ja kylkiluita jonkun ennätyksen takia.

Se panssarihan lyhentäisi nostomatkaa. Ja noi on sen varran harvinaisia noi penkkionnettomuudet ettei koko lajia jakseta niiden takia muuttaa. Raakan noita ei käy juuri ikinä, paidat asettaa niin hirmu vaatimukset tekniikkaan ja että helpolla käy noin.

Back
Ylös Bottom