Deleted member 26417
Ei kestä kuula näköjään tällä Varnerin äidin pojalla. Luovutuksen makua oli tuossa giljotiini-taputuksessa.
On tää ennenki nähty. Francaa vastaan kaasuuntui ja rupes juoksemaan karkuun ja sylkemään hammassuojia pois. Razor Robia vastaan kaasuuntui ja rupes sylkemään hammassuojia pois ja huutamaan aikalisää. Cowboyta vastaan kaasuuntui ja otti takaportin voittoon koska ei halunnut enää jatkaan. Nytkin mies rupesi kaasuuntumaan eikä halunnut jatkaa, oli myös taas haluamassa aikalisää oliko se nyt ekassa erässä (mun mielestä Hendersonin potkun jälkeen).
Tohon sitten hymiöitä vaikka mukaan...sopivasti ;)
Ihan ok eventti, vaikkei tällä kertaa nähty ihan samanlaisia sotia mitä yleensä. Olin vahvasti sitä mieltä, että Fabiano "just got caught" Semenzeria vastaan ja nyt se kävi toteen aika hyvin. Semenzier oli aika aseeton selältäänsä. Ei se silti toki vähennä sen aikaisemmin voiton arvoa. Deividakselta hyvä ja tekninen esitys, vaikkei kovin aggressiivinen suinkaan.
Brown jyräsi paistin yli, seuraavaksi Brown vs Fabiano?
Faber oli vakuuttava. Aluksi vähän mussutin mahdollista tittelishottia, mutta kyllä se on ihan ansaittu tuon esityksen jälkeen vaikka Aldoa vastaan tuleekin noutaja.
Harmi, että Varner hävisi. Vaikka Cowboy puhuikin matsin jälkeen haluavansa otella Varneria vastaan, niin veikkaan että mies nähdään tittelimatsissa seuraavaksi. Itse haluisin nähdä mieluummin Varner vs. Cerrona II ja Henderson vs Njokouani.