WEC 42: Torres vs. Bowles ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Japi

R.O.C.K
VIP
noniin, aamuvuorot jatkuu, taas jää välistä livet, mut pitäkee hauskaa.

Torres liikkumattomana matossa, en kyl tätä odottanu.

Tällain jälkiviisaana voisin mainita, että kun Torresista ollaan puhuttu p4p-keskustelussa, niin se mua on aina häirinny, ettei bantamweighti ole painoluokkana niin vanha tai syvä, kuin nuo ylemmät painoluokat. Tyyliin uusia tyyppejä nousee jatkuvasti esiin eikä top10 listat ole olleet kovin pysyviä.

Helpompi pitää a.silvaa tai gsp:tä kovimpana kun ovat jo aika "asettuneet" nuo niiden painoluokat.

Btw. Benevidesin matsi oli melkosen mieletön :D pikkasen isompi jos olis benevides niin ties mihin pystyisi.

Mielenkiinnolla odotan sen kaiffarin kommenttia jonka mukaan Torres voittaa yli 90% kerroista ja sen takia laittoi melkein 300€ sisään.

Edit: katos perkele, grinderfish kommentoikin jo tähän :D

paljonkos torresilla oli kerroin

edit. löyty 1.328

Ei noin pieniä kertoimia oo mitään järkeä pelata vaparissa kun mitä vaan voi sattua.

Tästä matsista ei opittu oikeastaan muuta kuin se, että Bowles lyö vitun kovaa.

Torres on ennenkin ottanut muina miehinä koppeja päähän mutta nyt oli parikin kertaa sekaisin. Käy vähän sääliksi Frank Miriä ja Migueliton seuraavaa vastusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Emmä tiedä. Jäi jotenki outo fiilis tosta tittelimatsista. Torres näytti kyllä terävältä, mutta ihanku olis kuitenki lähteny vähä rotsi auki matsiin. Mulla sellanen kutkutus, että se äijä hoitaa vyön takasin melko nopeesti. ;P

Nyrkkeilijä Cruzhan vei Benavideztä mattoo @ will. Kova matsi oli pakko myöntää. Diggailin myäs Curran vs Mizugaki matsia. Hyvää vääntöä.

Ei noin pieniä kertoimia oo mitään järkeä pelata vaparissa kun mitä vaan voi sattua.

No onpa taas älykästä kommentointia. Etkö löisi esim. vetoa Andersson Silvan puolesta uusintamatsissa Forrestia vastaan tolla kertoimella. Olen yhä toista tonnia voitolla mma-vedonlyönnistä tältä vuodelta ja suurin osa vedoista joita olen lyönyt on ollut alle 1.80 kertoimisia.

Toi 90% kerroista oli kyllä liikaa, mutta kyllä uskon vieläkin että Torres voittaa rematchin yli 70% kerroista, jolloin toi veto oli jo melkein break-even. En tietenkään löisi uudestaan samalla kertoimella, mutta väittääkö muka joku että uskoi ennen matsia että Bowles voittaisi ton yli 30% kerroista, jolloin veto olis ollu paska. Torresia ei ollu ennen koskaan ennen tyrmätty, hänellä oli takana 17 ottelun voittoputki ja ainoa tappio koko uralla oli tiukka decision kahta sarjaa ylempänä kaveria vastaan, jonka hän voitti rematchissa helposti

Joten jos uskot rahaa tekeväsi niillä yli 4 kertoimilla niin voit mun puolesta lyödä vapaasti vetoja vaikka sille että Andersson Silva tyrmätään seuraavan matsin ekassa erässä niin katsotaan kumpi on vuoden lopussa enemmän voitolla.

No onpa taas älykästä kommentointia. Etkö löisi esim. vetoa Andersson Silvan puolesta uusintamatsissa Forrestia vastaan tolla kertoimella. Olen yhä toista tonnia voitolla mma-vedonlyönnistä tältä vuodelta ja suurin osa vedoista joita olen lyönyt on ollut alle 1.80 kertoimisia

Hienoa että oot voitolla, haluutko keksin?

Mun mielestä puuhastelijan on turha pelata noita alle 1.40 kertoimia isoilla summilla, koska niillä ei oo sitä isoa pohjakassaa joka kestää sen mahdollisen kusahduksen.

Mun mielestä Mir ei voinut voittaa Nogueiraa mitenkään ja laitoin jollain 1.35 kertoimella melkein talon kiinni, näin kävi muuten GSP vs. Serra matsissa ja Rampage vs Griffin matsissa myös, tarviiko jatkaa? Mä en itte pelaa selkeitä ennakkosuosikeita koska pelaan huvikseni ja mieluummin metsästän ylikertoimia. Nytkin sain Howardin kiinni 2.70 kertoimella (vaikka tuomarit ehkä vähän ryöstikin).

Mun mielestä puuhastelijan on turha pelata noita alle 1.40 kertoimia isoilla summilla, koska niillä ei oo sitä isoa pohjakassaa joka kestää sen mahdollisen kusahduksen.

Syy minkä vuoksi puuhastelijalla sitä pohjakassaa ei ikinä tule olemaankaan.

Nytkin sain Howardin kiinni 2.70 kertoimella (vaikka tuomarit ehkä vähän ryöstikin).

Haluatko keksin :thumbs:

Pieniä kertoimia pelatessa varianssi on pienempi, joten tarvitset myös pienemmän pelikassan samoihin voittoihin päästäksesi, olettaen pääoman tuotto on sama. Aika perus vedonlyöntimatikkaa.

Kyllä pienetkin kertoimet voi olla ylikertoimia kuten esim. Rashad vs. Lyoto tai äskeisessä Forrest vs. Andersson matsissa. Myönnän että Torresin kerroin ei ehkä ollut ylikerroin tässä matsissa, mutta se todellakin näytti olevan ennen ottelua, myös minua kokeneempien vedonlyöjien mielestä.

On his fight and loss to Brian Bowles...

"When I got hit with that right, I remember chasing Brian and then I remember the referee standing over me. I was like, “Fuck man, he caught me!” Anything I was doing when I was on my back was autopilot. Brian broke his left hand hitting me with those shots, so when he put me down, I was dazed when I went down, but he knocked me out and broke his hand, so it wasn’t like he was hitting me with small shots."

"Ah man, it’s only made me a more dangerous fighter bro. Brian Bowles just woke up a sleeping giant. My style…I pretty much coached myself and ran my own training camps. I hadn’t lost in a long time, but after this loss, it’s going to make me revamp everything. I just got off the phone with Mark DellaGrotte and I’m working with a couple different coaches to make my game step up."

"I wasn’t disappointed man. I look at it as a true chance to redefine my game at this point in my career. I want to show the world that a champ just isn’t made through wins, but through losses as well. I’m not looking at this as anything negative in no kind of way in my mind. Even after the fight, when I went back to the locker room, I wasn’t upset; I didn’t feel like crying or anything. Brian did a great job. He executed his gameplan and now it’s my turn to get back on track. I don’t want an immediate rematch. I want to earn my shot back to get the title."

On the possible late stoppage...

"People told me about that. They said I took too many punches after the fact, but you know what man? I talk to all of the referees before the fight and I let them know that’s the way I want to go out. I want to go out; I want to go out! I don’t want there to be a question of if I was okay still or still awake. If I’m going to go out, I want to go out man. I respect Rosenthal for doing that! People thought it might have been too much, but for me, it’s not enough. Every time I go out, I put my life on the line and if I’m going to lose a fight, that’s the way I want to go out. I want to go out!"

Huh aika intensiivinen sälli. Ainakin toi stoppage juttu. Mun mielestä Torres vaikuttaa suht kovalta jätkältä noin niiku muutenki ku kehässä. Toivottavasti tekee niiku puhuu!

Back
Ylös Bottom