WEC 40 *Spoilers*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DonHessu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mä katon vielä tota emmatvn kautta mikä on tässä threadissa en ees tiiä muuta

yrittäkää vielä tossa chatissä oli tälleen.. 5:17emmatv7:Problems are on JTVs end

Näinhän siinä käy taas niinkuin aina minulla.. Valvoo koko yön ja tärkeämmässä matsissa stream kaatuu eikä löydä uutta.. No ei auta itkeminen.

ja nyt kaatu multa :P

joo en löydä mistään streamia joku muu saa päivittää loput tulokset tai sit ite päivitän huomenna aivan sama, meen maata.

Näinhän siinä käy taas niinkuin aina minulla.. Valvoo koko yön ja tärkeämmässä matsissa stream kaatuu eikä löydä uutta.. No ei auta itkeminen.
Hakekaa SopCast ja katsokaa sieltä MMA-TV:tä, jos haluatte päästä eroon striimihelvetistänne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hakekaa SopCast ja katsokaa sieltä MMA-TV:tä, jos haluatte päästä eroon striimihelvetistänne.

Tai TVUplayer ja sieltä mma-tv. Mulla on TVUplayer pettäny vaan yhden kerran, ja sekin alko toimimaan sitten puolen tunnin päästä.

Millonkohan tulee torrenttina ulos, ei jaksaisi enää odottaa että pääsee näkemään Torresin taitoja:rock:

Kyllä nämä aina yllättävät positiivisesti. Pienemmillä ukoilla ei lopu virta kesken ja tekniikkaa riittää. Melkein ennemmin näitä WEC:tä kattelee kuin tusina UFC:tä.

Mizugaki se jaksoi painaa, niin kyllä Torreskin ja vielä paremmin. Loisto matsi oli, todellakin katsomisen arvoinen.

Jep, hyvät matsit oli.

Hieman tuntui siltä että Mirriä lähinnä ärsytti ettei Torres saanut matsia lopetettua.. Ei hirveästi crediittiä saanut Mizugaki hyökkäyksillään, vaikka tuomareiden mielestä voittikin erän (ja yhden mielestä 2).

Jep, hyvät matsit oli.

Hieman tuntui siltä että Mirriä lähinnä ärsytti ettei Torres saanut matsia lopetettua.. Ei hirveästi crediittiä saanut Mizugaki hyökkäyksillään, vaikka tuomareiden mielestä voittikin erän (ja yhden mielestä 2).
Sama muakin vitutti! Musta Mazugaki voitti ekan selvästi ja muutama tasanen erä oli! Et olisin pisteyttänyt 48-47 Torresille. Rupesin toivomaan Torresin häviötä ihan vaan sen takia että Mir oli niin kusipää. :david: + se että Torres rupes mussuttamaan jotaan siinä ennen matsia kuinka hän vihaa sitä kuinka nämä ulkomaalaiset ottelijat tulee jenkkeihin ja luulevat voivansa viedä jenkkien tittelit... voi kiesus!

Helvetin hyvä eventti oli, ei voi muuta sanoa. Benavidez on myös järkyttävä patukka, ei Curran oikeen saanu mitään tehtyä.

Ja voi herranjeeeeesus tätä jeesustelijaa! "Can I get an AMEN?!? C'mon everybody, give me an AMEN!!!!" ööö... just joo... Haastattelijaa tais myös vituttaa vähän, hahahaa..

Eventti oli matsien osalta kyllä aivan loistava, mutta Mizukagi vs Torres matsissa meni kolmannessa erässä totaalisesti hermot Mirin selityksiin, joten loput ottelusta piti katsoa ilman ääniä. Oli näet hieman puolueellista sepitystä sanon minä.

Olisiko kenelläkään heittää inviteä mma-trackeriin? Hieman turhauttaa kun joutuu aina odottamaan ikuisuuksia ennen kuin pääsee lataamaan uusimpia tapahtumia, vieläkään en löydä wec40:stä mistään:(

Suositut

Back
Ylös Bottom