Web Cam kaataa koneen!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feijo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Ostin tossa pari päivää sitte tälläsen Creative Web Cam Vista:n ja nyt en saa sitä toimiin! ajurit ja ohjelmat jotka mukana tuli asensin koneelle mutta aina kun kameraa käyttä se toimii n. 2 s sitte kuva vetää jumii ja kone käynnistyy uusiks. osaiskohan joku sanoo että mikä tässä nyt on vikana kun en keksi enää mitää? mahtaakohan kamerassa olla jotain vikaa? :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kamerassa tuskin on mitään vikaa, käyttämissäsi ajureissa sen sijaan voikin hyvinkin olla. Tarkistapas että ne on oikealle käyttöjärjestelmälle eli sille mikä sinulla sattuupi olemaan.

Jos ei muuta niin ainakin vanhojen ajureiden poisto ja creativen sivuilta uusien ajureiden asentaminen pitäisi auttaa. Asenna ensin ajurit, sitten vasta kamera kiinni.

Kerros vähän minkälainen käyttis, kone jne. sinulla on, niin on helpompi heittää jotain arvauksia. Villinä veikkauksena sanoisin että kameralla on sama IRQ jonkun toisen vehkeen kanssa.

käyttis on Windows XP professional. creativen sivuilla ei oo mitää ajureita jaossa että ainoot on noi mitä tossa mukana tuli CD:llä ja oon sentanukkin ne ohjeitten mukaan mutta silti aina kone kaatuu...

Tarkista konfliktoiko laite jonkin toisen kanssa tai näkyykö se edes toimivan kunnolla winikan mukaan. Siis ohjauspaneeli(control panel)->järjestelmä(system) ja sieltä sitten katot laitehallinnasta.

Wintoosan mielestä "This device is working properly." mutta mä oon vähä eri mieltä. nyt se ei ainoastaan käynnistä konetta uudestaan vaan änkee sellase sinisen sivunjossa sano taan että windows suljettiin ettei se vauroittas mun konetta ja muuta ja sit siinä oli tollanen "BUGCODE_USB_DRIVER". tässähän rupee meneen hermot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom