wave mp3 muotoon

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osaisko kukaan sanoa kauanko suunnilleen menis yhden dvd -elokuvan rippaaminen yhdelle cd:lle (~700-750MB) parhaalla laadulla Athlon XP 2700+ ja 512MB 333MHz DDR:llä...? Siis ihan koko prosessi alusta loppuun asti.

En ymmärrä, minkä takia Ogg Vorbis on niin vieroksuttu formaatti vaikka on parempi kuin MP3

Ehkäpä johtuu siitä, että kannettavat soittimet harvoin tukevat sitä, mutta siitä herää taas kysymys, miksi valmistajat eivät laita sitä tukea soittimiinsa vaikka Ogg Vorbis on ilmainen ja kehittyneempi kuin MP3? :david:

Vorbis tuki on yleistymässä kannettavissa soittimissa. Se on kuitenkin suunniteltu pienille bitrateille, joten musalle käytän MPC:tä. Leffojen soundtrackit laitan vorbiksella (90min leffan äänet menee noin 60MB :thumbs: , eikä äänessä ole valittamista).

Jussi,
Mun 856MHz prossulla kestää leffan (90min, noin 970Kbps)enkoodaus 2x4h (1st pass ja 2nd pass). Itse rippaus menee jossain vartissa ja demuxaus ei kestä myöskään kauaa. Audion transkoodaus kestää jonkun puoltoista tuntia (AC3->Ogg q=0). Yleiseen säätämiseen menee myös aika kauan (kun ei osaa).
Mikäli leffa on pidempi ja käyttää alhaisempaa bitratea (video/audio) niin hommassa menee luonnollisesti kauemmin. Lopun muxaus menee hetkessä.

Originally posted by astro
Jussi,
Mun 856MHz prossulla kestää leffan (90min, noin 970Kbps)enkoodaus 2x4h (1st pass ja 2nd pass). Itse rippaus menee jossain vartissa ja demuxaus ei kestä myöskään kauaa. Audion transkoodaus kestää jonkun puoltoista tuntia (AC3->Ogg q=0). Yleiseen säätämiseen menee myös aika kauan (kun ei osaa).
Mikäli leffa on pidempi ja käyttää alhaisempaa bitratea (video/audio) niin hommassa menee luonnollisesti kauemmin. Lopun muxaus menee hetkessä.

No ei kuulosta pahalle, 2166MHz athlon xp:ssä on kuitenkin aika paljon enemmän potkua kuin 850mhz:ssa, eli aikaa menis vielä huomattavasti vähemmän... Täytyy tuota kokeilla heti seuraavaan dvd -leffaan, jonka saan käsiini. :evil:

Back
Ylös Bottom