Warcraft 3 ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wille00
  • Aloitettu Aloitettu
Meillä on kaverin kanssa ongelma. Me ei päästä warcraft kolmosen lopussa olevaa kenttää, jossa pitää pidätellä archimondea ja sen joukkoja 45 minuuttia. Ollaan koitettu jo useita kertoja ja aina se jää siihen viimeseen viiteen minuttiin.
Olisko tei antaa jotain vinkkejä miten sen pääsee läpi. Minkälaista strategiaa kannattais käyttää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miä tein ainakin kauheet kasat niitä torneja sinne. Kestävät damaa ja vähän hidastavat sitä mörköä.

Mää ostin niiltä merchanteilta tai keiltälie goblineilta apuvoimia. En nyt enää muista mitä äijiä siinä kentässä oli myynnissä mutta ne oli hyviä ja se käänsi homman mun voitoksi (en pystynyt pumppaan omia sillä tahdilla kun tuli rahaa).

Mulla oli linja siinä kartan keskivaiheilla vasemmahkolla puolella. Sellainen pieni pullonkaula muistaakseni jossa oli hyvä ottaa pahikset vastaan. Siihen tornit pystyyn ja äijät riviin.

Itse vedin ensin ihan vaan perusarmeijan rakentamisella kyseisen kentän, ei ollut ylivoimainen haaste hardilla. Mercenary campeista saa apuvoimia nopeasti alkuun. Micromanagointi jos onnistuu niin pitäisi ihan peruspelillä mennä. Ei tosin saa liikaa hidastella että kenttä menee näin läpi niille jotka ovat tottuneet multiplayerin kiireeseen.

Helpompi taktiikka on rakentaa pelkkiä hippogryff ridereitä omiksi joukoiksi. Niillä sitten yksi vihollinen kerrallaan nuolisateeseen. Tällä taktiikalla ei hardilla Archimondea välttämättä näy omassa kaupungissa ollenkaan, saati sitten Thrallin kaupungissa.

Kummassakaan en rakentanut ainoatakaan tornia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom