Ottaisin mielelläni asiantuntevia vinkkejä ruokavalioon ja liikuntaan!!!
Olen 172 cm pitkä ja painan semmoset 49-51 kg. Ja siis lihasta löytyyy!!! ettei tuo paino ole siksi noin alhainen että olisin pelkkää hyllyvää läskiä (koska lihas painaa enemmän kuin läski) Lääkärikin sanoin ettei esim. BMI: tä voi mitata koska lihasta sen verran.
En syö lainkaan "turhia hiilareita" kuten pastaa tai riisiä, mutta hedelmiä syön iha hulluna! :S ja niissähän on sitä hedelmäsokeria, mikä on huono juttu.
Tässä aika perus päivän ruokailut :
Aamupala: 2xruisleipää
päälle vähärasv. juustoa
paistettu kananmuna
kahvia mustana
paprikaa n.40g
activia jugurtti kcal n.385?
Lounas: Lohi 150g
kasviksia 200g
Välipala : 3 hedelmää TAI protsku patukka riippuu päivästä
treeni
Päivällinen: 2 ruisleipää
paistettu kananmuna
juustoa 2 viip.
paprikaa
hedelmiä liikaa......
Iltapala: 2 ruisleipää 2juustoa
activia jugurttia
kaloreita ABOUT!!! 1400-1800 riippuen täysin päivästä mutta yleensä syön ton mitä kirjotin tai lounas on joskus paljon kevyempi ei mitää ihra lohta voi aina syödä
Treenit:
Ma Body Attack
Ti Bodycombact + bodypump(jos jaksan....)
Ke sali tai lepo
To sali tai Bodystep
Pe sali tai lepo
La sali
Su lepo tai Bodysteppiiii
Noi treenit vähä vaihtelee muiden menojen takia :S mutta pyrin siihen että väh. 2 aerobista harjotusta ja 3 salia viikossa!!!! vähintään! nyt tosin olen niin kipeä että olen ihan kuolemassa ahdistukseen kun en pääse liikkumaan perkele!
Nyt hjepatkaa mua että saan kunnon tuloksia! haluun kehonrakentajaksi ;DD
Haluisin tietää miten jotku vetää jtn.4000 kcal päivässä?!?! paljo silloin oikee pitää treenata??????? :DD :o
PROTEIININ LISÄYS VINKKEJÄ KIITOS!! Ja muitakin )
Olen 172 cm pitkä ja painan semmoset 49-51 kg. Ja siis lihasta löytyyy!!! ettei tuo paino ole siksi noin alhainen että olisin pelkkää hyllyvää läskiä (koska lihas painaa enemmän kuin läski) Lääkärikin sanoin ettei esim. BMI: tä voi mitata koska lihasta sen verran.
En syö lainkaan "turhia hiilareita" kuten pastaa tai riisiä, mutta hedelmiä syön iha hulluna! :S ja niissähän on sitä hedelmäsokeria, mikä on huono juttu.
Tässä aika perus päivän ruokailut :
Aamupala: 2xruisleipää
päälle vähärasv. juustoa
paistettu kananmuna
kahvia mustana
paprikaa n.40g
activia jugurtti kcal n.385?
Lounas: Lohi 150g
kasviksia 200g
Välipala : 3 hedelmää TAI protsku patukka riippuu päivästä
treeni
Päivällinen: 2 ruisleipää
paistettu kananmuna
juustoa 2 viip.
paprikaa
hedelmiä liikaa......
Iltapala: 2 ruisleipää 2juustoa
activia jugurttia
kaloreita ABOUT!!! 1400-1800 riippuen täysin päivästä mutta yleensä syön ton mitä kirjotin tai lounas on joskus paljon kevyempi ei mitää ihra lohta voi aina syödä
Treenit:
Ma Body Attack
Ti Bodycombact + bodypump(jos jaksan....)
Ke sali tai lepo
To sali tai Bodystep
Pe sali tai lepo
La sali
Su lepo tai Bodysteppiiii
Noi treenit vähä vaihtelee muiden menojen takia :S mutta pyrin siihen että väh. 2 aerobista harjotusta ja 3 salia viikossa!!!! vähintään! nyt tosin olen niin kipeä että olen ihan kuolemassa ahdistukseen kun en pääse liikkumaan perkele!
Nyt hjepatkaa mua että saan kunnon tuloksia! haluun kehonrakentajaksi ;DD
Haluisin tietää miten jotku vetää jtn.4000 kcal päivässä?!?! paljo silloin oikee pitää treenata??????? :DD :o
PROTEIININ LISÄYS VINKKEJÄ KIITOS!! Ja muitakin )