Wannabe punttimimmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emily
  • Aloitettu Aloitettu
Ottaisin mielelläni asiantuntevia vinkkejä ruokavalioon ja liikuntaan!!!
Olen 172 cm pitkä ja painan semmoset 49-51 kg. Ja siis lihasta löytyyy!!! ettei tuo paino ole siksi noin alhainen että olisin pelkkää hyllyvää läskiä (koska lihas painaa enemmän kuin läski) Lääkärikin sanoin ettei esim. BMI: tä voi mitata koska lihasta sen verran.

En syö lainkaan "turhia hiilareita" kuten pastaa tai riisiä, mutta hedelmiä syön iha hulluna! :S ja niissähän on sitä hedelmäsokeria, mikä on huono juttu.

Tässä aika perus päivän ruokailut :

Aamupala: 2xruisleipää
päälle vähärasv. juustoa
paistettu kananmuna
kahvia mustana
paprikaa n.40g
activia jugurtti kcal n.385?

Lounas: Lohi 150g
kasviksia 200g

Välipala : 3 hedelmää TAI protsku patukka riippuu päivästä

treeni

Päivällinen: 2 ruisleipää
paistettu kananmuna
juustoa 2 viip.
paprikaa
hedelmiä liikaa......

Iltapala: 2 ruisleipää 2juustoa
activia jugurttia

kaloreita ABOUT!!! 1400-1800 riippuen täysin päivästä mutta yleensä syön ton mitä kirjotin tai lounas on joskus paljon kevyempi ei mitää ihra lohta voi aina syödä

Treenit:

Ma Body Attack

Ti Bodycombact + bodypump(jos jaksan....)

Ke sali tai lepo

To sali tai Bodystep

Pe sali tai lepo

La sali

Su lepo tai Bodysteppiiii

Noi treenit vähä vaihtelee muiden menojen takia :S mutta pyrin siihen että väh. 2 aerobista harjotusta ja 3 salia viikossa!!!! vähintään! nyt tosin olen niin kipeä että olen ihan kuolemassa ahdistukseen kun en pääse liikkumaan perkele!
Nyt hjepatkaa mua että saan kunnon tuloksia! haluun kehonrakentajaksi ;DD

Haluisin tietää miten jotku vetää jtn.4000 kcal päivässä?!?! paljo silloin oikee pitää treenata??????? :DD :o

PROTEIININ LISÄYS VINKKEJÄ KIITOS!! Ja muitakin :))

Olen 172 cm pitkä ja painan semmoset 49-51 kg. Ja siis lihasta löytyyy!!! ettei tuo paino ole siksi noin alhainen että olisin pelkkää hyllyvää läskiä (koska lihas painaa enemmän kuin läski) Lääkärikin sanoin ettei esim. BMI: tä voi mitata koska lihasta sen verran.

Eikös sun sitten kuuluisi painaa enemmän, jos on paljon lihasta? Tuo logiikka ei nyt oikein auennut mulle. Ja eipä sulla hirveesti tosiaan voi fläsää olla tolla pituudella ja jopa alle 50 kilolla.

Proteiinia saisit enemmän esim. korvaamalla aamujogurtin vaikka raejuustolla (ehkä mehukeittoa päälle). Päivälliselle nyt ainakin vaikka 2 munaa, leikkeleitä...Ja illalla taas jogurtin vois korvata, tai ottaa lisäksi, rahkaa/raejuustoa. Lounaalla kanaa voi vaihdella lohen kanssa, jos nyt ihan bodylinjalla mennään. Mutta esim. täysjyväriisistä ja pastasta voisit saada lisäpotkua terveellisen hiilarin muodossa. Eikä tavallinen kotiruokakaan silloin tällöin pahaa tee, esim. laatikot, keitot ym.

Tiedän kyllä, että on luonnostaan hoikkia ihmisiä, joten en nyt väitä, että olet epäterveen alipainoinen. Mutta ei yhtään haittaisi jos paino nousisi 5 kiloa, ja saisit sitten niitä lihaksiakin vähän enemmän jos niitä haluisit. Olettaen, että syöt tarpeeksi punttitreenin ohella.

Mä toivon, että tarua.

50-kiloinen 172 senttinen ei kyllä ole lihaksikas. Siihen ei paljoa mahdu kuin luuta ja nahkaa.

Komp komp. Omasta kokemuksesta voin tähän yhtyä. Jos on vipit ni voi käydä kattoo mun kuvista miltä näyttää mitat 167/43, ja joo, ei tod. ollu yhtää fläsää. Mut kortilla oli lihaksetkin. Sit päätin haluta tulla normi painoiseksi. Sen jälkeen halusin lihasta, boudari mielessä. Ja sil tiellä ollaan. Avain tähän on syödä kuten normaali ihmiset. Ja tietenkin treenata siellä salilla.

Jos ketjun aloittaja haluaa tuloksia, eli tässä tapauksia vissiinkin niitä lihaksia, täytyy syödä aaivan prkleesti enemmän, mikä ei tarkoita sitä neljää tuhatta kaloria. Jätetään noi bulkki annokset niille hcbb miehille, joilta sitä testoakin löytyy. Eli tarkoitus on vain syödä hieman oman kulutuksen yli, mitä et tällä hetkellä todellakaan tee. Ja miksi sä niitä hiilareita niin kammoksut? Niistä niitä kaloreita tulee ja bensaa koneeseen. Rasvaakaan sun ruokavaliossa ei hirveästi näyttäny olevan, sitä myös ehdottomasti lisää.

Mä ite syön tällä hetkellä 2500 kaloria päivässä, on tullu hieman ylimäärästä, mutta niin on pattiakin. Mut sitä mukaa ku lihasta tulee lisää ja treenit kovenee ni kalorimäärä nousee. Ja sanoit Emily, että haluat kehonrakentajaks. Olisiko kuitenkin niin että haluat vain vähän sitä lihasta. Noissa on nimittäin vissi ero. Kun omasta kehosta halutaan tosissaan tehdä "rakennustyömaa", on pystyttävä sopeutumaan monenlaisiin muutoksiin mitä se keho kokee. Suosittelisin siulle nyt että alat syömään enemmän mutta tietty puhtaasti, kaikkia makroravinteita sopivassa suhteessa. Proteiinia tietenkin mutta ei niin että se on ruokailussa pääosassa, koska ethän sä millään dieetillä ole. Kuten jo aiemmin yks mimmi tääl sano, ni esim. rahkaa ja raejuustoa lihan, kalan ja kanan lisäksi, ja noita muniakin mikä ettei. Pakkikselta saa paljon tietoa kun vaan jaksaa etsiä ja lukea. Kunhan muistaa pitää jonkunlaisen nettisensuurin päällä :D

Anteeksi hieman sekava viesti, olen hieman väsynyt. Mutta tsemppii Emily treeniin ja toivon mukaan saat sitä pattia - kunhan vaan uskallat alkaa syömään! :thumbs:

Joo, Kuten jo mitä söit ketjuun kirjoitin, niin tämä on taas yksi näitä anorektsisia mimmejä, jotka koittaa parantua palstan avulla. Itse olin 48kg 172 ja koitin samaa... ei auttanut. Hakekaa nyt oikeesti apua muualta

Terveisin 172cm ja 60kg

Jotenkin tulee mieleen tämä

Tosi huimat lihakset tossakin :D Eihän toi oo kun laihduttanu ittensä anorektiseksi! Lihaksista tietookaan...

"Hihaton toppi paljasti tähden erittäin treenatut käsivarret ja sai paikalle osuneen lehdistön pohtimaan, onko Sinkkuelämää-tähti innostunut ehkä jo liikaakin salilla pumppaamisesta.

Toinen syy käsivarsien kuntoon voivat olla myös sopivan tasaisesti kasvavat painot: pienet kaksostytöt, joiden kantaminen saattaa lisätä lihasvoimaa aivan huomaamatta. "

Anna mun kaikki kestää...

Komp komp. Omasta kokemuksesta voin tähän yhtyä. Jos on vipit ni voi käydä kattoo mun kuvista miltä näyttää mitat 167/43, ja joo, ei tod. ollu yhtää fläsää. Mut kortilla oli lihaksetkin. Sit päätin haluta tulla normi painoiseksi. Sen jälkeen halusin lihasta, boudari mielessä. Ja sil tiellä ollaan. Avain tähän on syödä kuten normaali ihmiset. Ja tietenkin treenata siellä salilla.

Jos ketjun aloittaja haluaa tuloksia, eli tässä tapauksia vissiinkin niitä lihaksia, täytyy syödä aaivan prkleesti enemmän, mikä ei tarkoita sitä neljää tuhatta kaloria. Jätetään noi bulkki annokset niille hcbb miehille, joilta sitä testoakin löytyy. Eli tarkoitus on vain syödä hieman oman kulutuksen yli, mitä et tällä hetkellä todellakaan tee. Ja miksi sä niitä hiilareita niin kammoksut? Niistä niitä kaloreita tulee ja bensaa koneeseen. Rasvaakaan sun ruokavaliossa ei hirveästi näyttäny olevan, sitä myös ehdottomasti lisää.

Mä ite syön tällä hetkellä 2500 kaloria päivässä, on tullu hieman ylimäärästä, mutta niin on pattiakin. Mut sitä mukaa ku lihasta tulee lisää ja treenit kovenee ni kalorimäärä nousee. Ja sanoit Emily, että haluat kehonrakentajaks. Olisiko kuitenkin niin että haluat vain vähän sitä lihasta. Noissa on nimittäin vissi ero. Kun omasta kehosta halutaan tosissaan tehdä "rakennustyömaa", on pystyttävä sopeutumaan monenlaisiin muutoksiin mitä se keho kokee. Suosittelisin siulle nyt että alat syömään enemmän mutta tietty puhtaasti, kaikkia makroravinteita sopivassa suhteessa. Proteiinia tietenkin mutta ei niin että se on ruokailussa pääosassa, koska ethän sä millään dieetillä ole. Kuten jo aiemmin yks mimmi tääl sano, ni esim. rahkaa ja raejuustoa lihan, kalan ja kanan lisäksi, ja noita muniakin mikä ettei. Pakkikselta saa paljon tietoa kun vaan jaksaa etsiä ja lukea. Kunhan muistaa pitää jonkunlaisen nettisensuurin päällä :D

Anteeksi hieman sekava viesti, olen hieman väsynyt. Mutta tsemppii Emily treeniin ja toivon mukaan saat sitä pattia - kunhan vaan uskallat alkaa syömään! :thumbs:

Kiiitos tsempistä ja vinkeistä ;D tulee kyllä käyttöön!! :)

No ehkä on sit sitä kuuluisaa fläsää ku en todella ole pelkkää luuta ja nahkaa!

Hah, tätä ei kyllä kukaan usko ilman KUVIA! tolla painolla ei oo kyllä ei läskiä, eikä lihasta.

Se nyt loppujen lopuksi on sivuseikka, mitä siellä nahan alla on, kun mitat on noin pahalla tolalla ja syömisasenne vääristynyt. Kukaan järkevä ihminen ei kutsu lohta ihraloheksi, vaan pitää olla aikamoinen rasvankammo, jos kokee, että lohi on hirveän rasvaista. Lohessa oleva rasva on hyvää rasvaa eikä sitä tule pelätä tai vältellä. Tarttet painoa ehdottomasti lisää sen 15kg ennen kuin voidaan puhua edes normaalipainosta. Jos kehonrakentajaksi haluat niin sitten ainakin saman verran vielä lisää. Lihasten kasvattaminen on hidasta ja rankkaa puuhaa. Ruokavalion täytyy olla kunnossa.

Noilla kaloreilla et saa proteiinia melkein yhtään ja rasvan määräkin on aika vähäistä. Niiden saanti pitäisi ensisijaisesti korjata. Lisää proteiinia, lisää hyviä rasvanlähteitä. Lisää kaloreita. Lisää punttitreeniä. Vähemmän aerobista treeniä.

Kaikista tärkeintä olisi saada pääkoppa kuntoon ja anorektiset ajatukset sieltä pois. Se lienee suurin haasteesi.

Reality check.
Tuossa kuva jostain random mallista, jonka mitat on juuri tuon 172cm / 50kg. Ei näy läskiä, mutta kuten jo edellä moneen otteeseen todettu, ei noihin mittoihin sitä lihaakaan mahdu.
ei080205052.jpg

Mut eiks se mee niin et noin laihoilla ihmisillä ne pienetkin lihat niinku tossa anttuliinun linkissä sarahilla, näyttää hirvittävän suurilta. Ainaki niiden mielestä joilla on syömishäiriö. Voihan se olla et aloittajalla on juurikin näin. Tiedän meinaa monta tosi alipainoista naista joilla ei oo mitään muuta ku luuta ja nahkaa ja ne kädet näyttää just tolta. Niiden mielestä ne on vieläpä kaiken lisäksi liian lihaksikkaat koska niillä ei oo sitä rasvaa ollenkaan. Ei uskalla pumpata ollenkaan ku pelkää et ne kasvaa entisestään, huoh ;)

Jotenkin tulee mieleen tämä

Tosi huimat lihakset tossakin :D Eihän toi oo kun laihduttanu ittensä anorektiseksi! Lihaksista tietookaan...

"Hihaton toppi paljasti tähden erittäin treenatut käsivarret ja sai paikalle osuneen lehdistön pohtimaan, onko Sinkkuelämää-tähti innostunut ehkä jo liikaakin salilla pumppaamisesta.

Toinen syy käsivarsien kuntoon voivat olla myös sopivan tasaisesti kasvavat painot: pienet kaksostytöt, joiden kantaminen saattaa lisätä lihasvoimaa aivan huomaamatta. "

Anna mun kaikki kestää...
Repesin tälle kanssa. Voiko ihmiset olla näin urpoja, ja joku vielä salee uskoo ton?! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom