Wannabe heroes by Team M&M VII

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ko. luurikoppi on suojellun rakennuksen edessä ja samalla itsekin suojeluksen alla.

Arkkitehti Lars Sonckin suunnittelema vuonna 1930 valmistunut huoltorakennus suunnittelualueen pohjoisreunalla on asianmukaisesti merkitty suojeltavaksi rakennukseksi. Laivapojanaukiolla sijaitsevan rakennuksen edustalla on 1930-luvun betonirakenteinen puhelinkoppi. Huonokuntoinen, pikaista kunnostusta vaativa rakennus on merkitty suojeltavaksi sr-merkinnällä. Kaupunginmuseo on esittänyt, että puhelinkopille pitää löytyä käyttö, muutoin huonokuntoisen rakennuksen suojelua on vaikeaa turvata.

http://74.125.77.132/search?q=cache...pi&cd=14&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a

Catwoman, tyyliin M A Numminen. Nyyssiksellä on megadaisaritkin jo sitä varten.

mauripedro_1.jpg

Kävelin eilen Snadin keskustassa, ja siinä lasipalatsin kyljessä oli taas se Supermaniksi pukeutunu ukkeli kikkailemassa trapetsille. Rupes vaan naurattaa kun tää kuvausidea tuli siinä mieleen.. Tosin siinä mun kuvassa toinen supersankari olis pötköllään ja toinen naurais päälle.. :D

Spideri ehdottomasti, puku "väärinpäin" etupuoli ja silmikko selkäpuolelle ja nyyssis vääntäytys vammasesti vielä kummalliseen hämis asentoon. Mäkkärin salaatin aiheuttamassa kalorivajeessa tuli tuollainen psykedeelinen houre mieleen..

Kesällä hietsun rantaan kuvaamaan teemalla:

baywatch38.jpg

Tostahan saa lisäks videotaidetta. Öljytyn Nyyssölän hidastettua juoksentelua ja taustalle baywatchin tunnari pauhaamaan...

Tarzan roikkumassa liaanissa Suomen havumetsissä ois kova sana. Ja joku apina(asussaan?) riekkumaan siihen vierelle. Tai sitten King Kong Helsingin kaupungin katuja tallustelemaan!:rolleyes:

Ei kai noita sankareita niin montaa ole, että niistä hirveästi vaihtelua saa.

Tuon "wannabe hero":n jos ymmärtäisi tekoina niin siitä saisi paljon irti. Eli yrittää pelastaa tilanteen ja lopulta on täysin 0wned.

Jos mun kuvauksien tarkoitus olisi vaihtelevuus, niin sitten kuvaisin joka päivä eri kameralla, eri paikassa, eri ihmisiä, eri väreissä, eri vaatteilla jne. Mutta kun ei ole, niin vitun väliä. Itseasiassa ei kiinnostakaan vitun vertaa enää, koska jopa Wrong sportin 10 kuvan sarjassa joku narisi kun toistaa itseään. Siis 10 kuvaa, meitsiltä odotetaan vähän liikaa aina.

Mikset vain Mike kuvaa ja laita esille, etkä turhaan käytä energiaa "turhien" kommenttien lukemiseen/vastaamiseen? Eiköhän seki ole jo tullut selväksi aika monelle, että teet oman tyylisi mukaan?

Mulle riittäis ketju, jossa on ne kuvat ja itse kuvaajan ei tarvitsisi edes ottaa kantaa koko ketjuun.

Mikset vain Mike kuvaa ja laita esille, etkä turhaan käytä energiaa "turhien" kommenttien lukemiseen/vastaamiseen? Eiköhän seki ole jo tullut selväksi aika monelle, että teet oman tyylisi mukaan?

Mulle riittäis ketju, jossa on ne kuvat ja itse kuvaajan ei tarvitsisi edes ottaa kantaa koko ketjuun.

yhdyn edelliseen!!!

Back
Ylös Bottom