Basso
Nalle
Saako suomesta tuohon 2300e hintaan jo hommattua?
Juu, verkkokauppa.com ainakin myy tuohon hintaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako suomesta tuohon 2300e hintaan jo hommattua?
Juu, verkkokauppa.com ainakin myy tuohon hintaan.
Wacomin omasta kaupasta voisi tietty tilata, sieltä lähtee sikahalvalla noita esittelykäytössä olleita vehkeitä.
http://www.wacom-shop.net/cgi-bin/wacom.storefront/en/Product/DTZ&2D2100&20USED
Oma Intuos3:kin on tuolta tilattu "käytettynä", mutta käytännössä uusia nuo on. Takuut tulevat normaalisti ja laitteet huolletaan ennen myyntiä. Kynät ja muut tilpehöörit aina uusia.
Hajoavat perkeleet sitten muuten todella vähästä määrästä nestettä. Itse kaadoin ihan hiukan kolaa a5 intuosin päälle ja hajosi heti. Ostin tilalle BT version, joka ei ole kyllä niin hyvä.
Oliko sokerillista limukkaa vai lightia? Sillä on aika iso merkitys elektroniikkavehkeitten kanssa.Mulla meni liraus nappien väliin ja paskaksi män.
Oliko sokerillista limukkaa vai lightia? Sillä on aika iso merkitys elektroniikkavehkeitten kanssa.
Sokeriversio on pahempi. Ainakaan yhtään näppistä en ole saanut pelastettua, jos sokerilimua on kaatunut. Varmaankin toimii jonkinlaisena johdittimena.Kumpikas noista on sitten se ns. "pahempi" versio ja miksi? :D
Ostin 22'' laajakuvanäytön vanhan 19'' Viewsonic va902 tilalle, mutta miten tuo intuos3 a5(ei wide) pitäisi "mapata" tuohon? Riittääkö tuohon pelkästään Force Proportions, vai pitääkö tehdä vielä jotain muuta? Ongelmana on, että olen tottunut käyttämään suurta brushia ohueen viivaan tietyissä kohdissa, mutta nyt kokoa täytyy pienentää huomattavasti enemmän, että pääsee samaan tulokseen ja peittävyyteen. Uusi näyttö on Eizo FlexScan S2202WSE. Painter X:llä piirtelen.
Ennen pystyin käyttämään brushia esim. koossa 90 ja saamaan peittävää ja ohutta viivaa, nyt vaikka opacity olisi 100, niin viiva on läpinäkyvä ja pehmeä. Seleventäisikö tuo yhtään?