WABBA Mr&Ms Universe

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mites Teppo Säkkinen ja Henna Peltonen? Iltalehden juttuun Tapen hopeasta oli jengi kommentoinutkin, ja joku paikalla ollut on kirjoittanut seuraavasti:

"Olin paikan pällä. Ja ne tuomarit korjas niiten virhe ja tapelle ei anettu 2 sija. En tiedä mistä tämä artikelli kertoo mutta tape ei tullu toiseks. Eko joo, mutta sitä ne ite sanoi "on tapahtunu virheen" ja ne antoi sen toisen sijan sille tyylille joka protestoi. Tape oli huonossa kunossa. Ihan oikein että he korjaisivat niiten virhe. Nauratti kyllä kun tape sai eka toinen sija."

Aika farssi ilmeisesti...

Katsoin vain kaksi sarjaa. Kuvaamisesta ei oikein tullut mitään, kun vitun töykeät ja kovaääniset italialaiset varailivat paraatipaikat takeillaan ja laukuillaan. Mulle piti olla varattuna oma nimetty kuvauspaikka, mutta kilin vitut. Olisin ollut muuten loppuun asti, mutta kun ei saa kuvattua niin ei voi mitään.

fUGBIRI.jpg

Miks mun mielestä Tape on tässä kuvassa ns. "vetäytynyt kasaan".. muut seisovat selkä suorana ylväästi ja Tape taas ihan kasassa?? :face:

Taisi näistä kisoista mainostaminen olla surkeanlaista ja tai sitten olen seurannut vääriä lähteitä. Ainakin Wabba Finlandin sivut melkein parempi kuin niitä ei olisi kukaan julkaissut. Jäi menemättä ja hyvin meni päivä näinkin...

Tape näyttää tossa ylläolevassa kuvassa karmealta.Ihan oikein että meni uusiksi noi sijoitukset,noilla synakäsillä ja olkapäillä ei pitäisi saada sijoitusta lainkaan MISSÄÄN kisoissa.säälittävää...
− Viime viikolla treenasin kotona Tallinnassa 21 kertaa, eli kolmesti päivässä. Monesti käy niin, että ensin itken, sitten oksennan, ja lopuksi nukahdan sen oksennuksen viereen, hän kuvailee treenaamistaan.
..näin siis Tape seiskalle,on se vittu kova.:face:

Henna Peltonen oli jonkun iltapaskan lööpin mukaan liian lihaksikas bikiniin ja sen takia sai siirron toiseen sarjaan? Kuvaa katsomalla en löytänyt lihaksen lihasta, mutta mitä mää näistä ymmärrän...

Wabballa voisi olla Suomessa jopa tilausta jos markkinointi hoidettaisiin paremmin, kisaamassa muitakin(suomesta) kuin iltapäivälehtijengiä ja tuospalvelu(tietääkö joku mistä löytyy tulokset?) toimisi paremmin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Myös se auttaisi ettei öljykädet repisi mitalisijoja.

Tuli aiemmin huudeltua ehkä turhan kärkkäästi Peltosen kunnosta, kyllähän se omaan silmään täytti bikinin kriteerit. Tota sarjan siirtoa en tosin ymmärtänyt. Teppo näytti olevan kunnossa ekoissa kisoissa, paha tosin sanoa, että miten olis esim. syksyn sm-kisoissa sijoittunut ja missä sarjassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom