Vyötärön ympärys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reebok
  • Aloitettu Aloitettu
pituus 195 cm
paino 101 kg
vyötärö 95 cm

Yhen viissenttiä jo saanut vyötäröltä pois parin kuukauden aikana. Vielä toinen samanlainen...

Moseksella kyllä kovat mitat. Sama pituus, painoo mua 20 kg enemmän, mutta vyötärössä 6 cm vähemmän. Pakko näyttää kovalta. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
diettimittoja:

Pituus 191cm
paino 98kg
vyötärö 86cm

rasvat: arviolta noin 10%, tarkoitus olis mennä 7% tienoille. Pitänee käydä mittaamasssa tarkka luku.

pituus 170cm
paino 80kg
vyötärö 88cm
- täytyyhän siellä olla tilaa ruualle :D

pituus 178cm
paino 77kg
vyötärö 81cm

Vyötärö alle 80cm kesäksi
:whip:

Hulkki sanoi:
WTF... Vaikka oletkin pitkä mies on tuo 122 kg alle 90 sentin vyötäröön yhdistettynä semmoinen juttu, että sut on nähty lavalla? Tai valmistaudut voittamaan SM-noviisit lähiaikoina?

Noita pitkien miesten mittoja on vaikea vertailla. Miedän salilla on vähän yli 190 cm äijä ja paino 115 kg ja ei näytä miltään bodarilta, enempi yleisurheilijalta. Yksi kaverini on 196 cm ja 100 kg tosi laiha pitkänmatkanjuoksija.
Itsellä 175cm
100 kg
n. 100 cm vyötärö. Pakko olla kovat maastavedot ja kyykyt paksuntaneet alaselkää. Ainakaan läskin tuloa on vaikea tunnustaa. Vaikka olen kokeillut dietata vatsalihakset kunnolla näkyviin, niin mitasta ei kuitenkaan lähde kuin 7 cm pois. Pihdit on näyttänyt 12-14 % rasvoja.

pituus 183cm
paino 106kg (aamupaino)
vyötärö 100cm
rasvat 22% = liikaa

Mistä kohtaa mittaatte vyötärön ympäryksen? Ohuimmasta kohdasta vai?

Vyötärö ohuimmasta kohdasta: 73cm
Vyötärö navan kohdalta: 80cm
Paino: 75kg (aamu)
Pituus: 180cm
Rasva %: Jotain 10-15%

EDIT: Tuo olikin jo kysytty tuolla.

Pituus: 185
Vyötärö: 98
Paino: 96-97 (en tiedä punnitsen vasta ensiviikon perjantaina, en ole punninnut nytkään viikkoon).

Nii ja miehän oon muodoltain tynnyri, pikkana olsi varmaan jotain 90cm?

Pituus: 179 cm
Paino: 78 kg (aamu)
Vyötärö navan kohdalta: 83 cm
Rinta: 115 cm

Dietti olisi paikallaan, jos oikein kireeksi mielisi, mutta mitä sitä suotta, kun armeijaan on meno heinäkuussa. Siellä kuitenkin lähtee läskiä, kunhan ei vetele iltasin juurikaan mitään paskaa (munkkeja ym.), vaan kattoo mitä suuhunsa pistää. :hyper:

Pituus 175cm
Paino 70kg
Vyötärö navankohdalta rentona ~78cm
Rasvat pihdeillä ~11%
Itsellä ei rasvat kerry ollenkaan tohon alavatsaan vaan kaikki menee pakaroihin prkl :curs: :itku: :down: . No nyt massakausi päällä ja keväällä sitten dietataan rasvat pois ja katotaan mitä jääny käteen.

Hehe. Tää on varmaan joidenkin mielestä pilkunnussimista, mutta pistin mimmipuolellekin samaa aihetta käsittelevään threadiin kysymyksen että niin tarkoitatteko te vyötäröllä nimeenomaan vyötäröä vai lantiota? Ne ovat omasta mielestäni ainakin kaksi eri asiaa. Ja ainakin naisilla tuppaa lantio olemaan se leveämpiä ja "fläsää" kereevämpi osa, ei suinkaan vyötärö...

Anteeksi jos ärsytin jotain, se ei ollut tarkoitukseni, ihan uteliaisuudesta kysyn vaan... :rolleyes:

-edit- voihan se tietty olla että "miesten maailmassa" vyötäröllä tarkoitetaan "mahan ympärystä"... Mutta omasta mielestäni vyötärö = kropan kapein kohta ja lantio on abouttiarallaa lonkkaluiden kohdalla tjsp. Vai onko tää nyt sitten vain "naisen kaakatusta" lantiosta... Ei taida miehet lantiosta puhua... Tai mistä mä tiän.. Menipäs sekavaksi

- pituus 187cm
- paino 113kg
- vatsanympärys navan kohdalta 111cm :D
- rasvaprosentista ei tietoa, oisko arviolta 35%

Yhteenveto: aikamoinen pullukka :(

89cm, joskus pari vuotta sitten, kun mittani oli 180cm 69kg, niin silloinkin vyötärö oli jotain 85cm, nyt painoa sen 85kg. Eli mä olen tällänen saatanan patukka, vaikka olisin kuinka pienillä rasvoilla :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom