Vyötärö kapeammaksi

Meta title: 🔥 VYÖTÄRÖ KAPEAMMAKSI – TEHOKKAAT KEINOT ILMAN HÖLYNPÖLYÄ 🔥

Meta description: Rasvanpoltto, kehonkontrolli ja keskivartalon treeni muokkaavat vyötäröä näkyvästi

Jep, näin kevään korvalla vyötärö ~85 cm
pituus 187 cm
paino 104 kg :)
Rasvat jossain siellä 12-14..:mad2:

Mulla paino ja vyötärön ympärys kulkenut käsi kädessä.
Nyt paino 90kg
pituus 183
vyötärö 92

silloin kun olin laihempi 75kg niin vyötärö 72.
Hassua, silloin kikkelikin näytti isommalta :lol2:

Piti kans kaivaa mittanauha esiin, vaimo mittas 93 cm. No joo pituutta on 176 ja painoo 88, oisko toi 88 sopiva tavote vyötäron ympärykseks... Paino sais kyl pysyy ennallaa!

Paino 51kg :itku:
Pituus 165cm
Vyötärö 70cm
Kengännumero 42 .

Meitsu Ja Boltsi

Just mitattiin:

KyntöSika: Paino 83, Pituus 176, Vyötärö 88, rasvat n.15%

Boltsi: Paino 75, pituus 175, vyötärö 81, rasvat n.12%

Noi tulokset on otettu ilman jännitystä tai mahan sisään vetoa...

pituus 1.74m
paino n.86cm
vyötärö n.80cm
mäkin tahdon olla 86 senttimetriä painava :rolleyes:

Paino 80kg
Pituus 182cm
Vyötärö 81cm

Originally posted by moses
pituus 195
paino 122
vyötärö 89
WTF... Vaikka oletkin pitkä mies on tuo 122 kg alle 90 sentin vyötäröön yhdistettynä semmoinen juttu, että sut on nähty lavalla? Tai valmistaudut voittamaan SM-noviisit lähiaikoina?

hehe tänään yllätykseksi huomasin kunon alkanu tekee lisäpainoilla vatsoja niin sieltä ne blockitkin on alkanu tulee vähäsen esille jo :worship:

oon pirun tyytyväinen , nytte vaa lisää treenii ja rasvanpolttoa vähäsen :)

Nyt on pakko kääntyä asiantuntijoiden puoleen, kotikonstit ei enää riitä.

< avautuminen >

Aloitin bodyharjoittelun pari vuotta sitten ja siitä lähtien salilla on käyty melko säännöllisesti se 3x vko.

Ruokailukin on yritetty laittaa kuntoon ja vähintään viimeisen vuoden ajan on ruokailua tarkkailtu jottei "roskaa" tulisi syötyä liian usein. Viikot menee erittäin tarkan ruokavalion mukaan ja viikonloppuisin yleensä tulee syötyä vähän vähemmän, vähärasvaista ja proteiinipitoista kuitenkin aina.

Nyt alkaa vaan pikkuhiljaa wituttamaan kun vatsa mitataan metrimitalla eikä ole puhettakaan hoikasta vyötäröstä vaikka keväällä vedettiin melkein 10 viikon dieettikin. Dieetin tulokset:
paino 86 => 77
vatsa 102 => 92

Dieetillä lähti tietenkin, tämähän nyt on sanomattakin selvää, ne pienetkin lihaksen alut mitä oli toista vuotta hankittu salilla niska limassa.

Dieetin jälkeen olen pyrkinyt lisäämään ruokailua ja kasvattamaan massaa maltillisesti mutta kehoni on toista mieltä. Ainoa mikä tuntuu kasvavan lisääntyvän witutuksen ohella on vatsa. Nyt on paino siellä 83 kg nurkilla ja vatsaan tullut 5 senttiä lisää.

< /avautuminen >

Milläs muut +30 miehet saa vyötärön pysymään hoikkana? Onko tuo massaa 9kk, dieettiä 3kk jaksotus oikea/ainoa?

Nyt on shokkiterapiana aloitettu HST (toinen 15 viikko menossa), tämä lähinnä sen takia kun alkoi tuon vatsan ohella wituttamaan myös tulosten (sarjapainot/lihakset) kehityksen pysähtyminen.

Ja siis ihannetilanne itselleni olisi saada vyötärö pysymään ~85 senttisenä eikä mittailla sitä millään h**vetin metrimitalla :evil:

Täällä toinen 30+ mies. Minulla ei ole ollut koskaan vatsan kanssa ongelmia, ei edes ennen kuntosaliharrastuksen aloittamista. Luulen, että aika paljon on kiinni perintötekijöistä, eli olen isän puolelta perinyt pitkän ja hoikkaraajaisen vartalomallin, johon kuuluu vielä huiman nopea aineenvaihdunta. Isäni ei koskaan ollut ylipainoinen, ei edes yli 80-vuotiaana.

Viime talvena tosin rasvaa kertyi normaalia enemmän kun bulkkasin oikein kunnolla. Tätä virhettä en enää tee, vaan nyt kokeilen 2 vkoa/bulkkia, 2 vkoa/diettiä läpi talven ja keväällä sitten normaali dieettikausi.

Viime kevään dieetillä voimat tippuivat melko lailla, mutta lihasta ei silmämääräisesti lähtenyt kovin paljoa (tai sitten lisääntyvä lihaserottuvuus hämäsi). Laskin sitten painojen kilomäärää ja lisäsin toistoja. Treenini on aina ollut normaalia kehonrakennustreeniä ilman mitään ihmeellisyyksiä.

Jos sinulla on mahdollisuus tehdä aamuaerobista, niin se on mielestäni tehokkain tapa poltella läskiä ja loppupäivän pysyy mukavan virkeänä. Parhaimmillaan poljin pyörää n. 6 krt/vko ja hyvin toimi.

Pitäisi saada enemmän tietoa sinun ruokavaliostasi, treeniohjelmastasi ja käyttämistäsi lisäravinteista, että voisi sanoa mitään tarkempaa.

Uskoakseni mahdollista

Kokeileppa laskea hieman hiilareitten määrää ja samalla tarkastat syötkö tarpeeksi proteiineja ja hyviä rasvoja.
Itselläni tälläinen pieni tarkastus teki ihmeitä, kun tarkastin oman ruokavalioni. Söin kokonaisuudessaankin liian vähän ja kroppa eleli säästöliekillä. Riittävästi hyvää ravintoa = aineenvaihduntakin herää eloon.

Ja ei ku syömään. :thumbs:

Varsinkin tuo hyvien rasvojen saaminen kannattaa tarkistaa. itsellänikin oli päin peetä vaikka luulin ottavani tarpeeksi mutta eih..

Originally posted by jarkko
Milläs muut +30 miehet saa vyötärön pysymään hoikkana? Onko tuo massaa 9kk, dieettiä 3kk jaksotus oikea/ainoa?

Vyötärö kapeni jostain +110 -> n. 80 cm:iin 6 pv matalahiilarista 1 pv tankkausta systeemillä noin vuoden aikana.

Nyt siirrytty 5vrk / 2vrk systeemiin ja katotaan pysytäänkö samoissa mitoissa.

Ruokavaliolla + 4 krt sali menty - ei aerobista ja ikää +30.

Back
Ylös Bottom