Originally posted by carboniitti
heh kiitti jo nyt palautteesta mut mä kyllä katon mitä suusta alas pistän ;) en juo virkisteitä, en syö mitään rasvapommeja, en käytä muutenkaa paljo ollenkaa rasvaa. mutta onko hajua kuinka kauan tarvii treenata että sais sellasen "päkin" :lol1:
Niin mahdottomalta kuin se kuulostaa, niin ite sain ihat hyvät vatsalihakset ekana 6 kk treenauksesta (treenasin 3 kertaa viikossa koko vartalon). Tällöin ei ollut levosta eikä ruuasta tietoakaan, joten koko ei ollut hirvittävä, mut tulokset parani edes vähän. Mun mielestä vatsoja voi treenata enemmän ku kerran viikossa, jos vaan jaksaa. Tee vaik vatsalaudalla ja rutistuskoneessa 3x10-12 molemmissa, laudal ehkä vähän enemmän toistoja (en itte ainakaan saa millään tuntumaan 10 toiston sarjoja kunnolla), mut tää on vaan mun (aloittelijan) mielipide, kyl tänne tulee koht niit jättiläisiäkin sua varmaan neuvomaan. Miks muuten sul on palojn rasvaa, jos et tee mitään millä saisit sitä???
hieman epäloogista....
kerroppa vähän ruokavaliosta ja siitä, että mihin tähtäät? Eli treenaatko bodaustyylisesti?? Miks muuten haluut hyvät vatsat?