Vyötärö kapeammaksi

Meta title: 🔥 VYÖTÄRÖ KAPEAMMAKSI – TEHOKKAAT KEINOT ILMAN HÖLYNPÖLYÄ 🔥

Meta description: Rasvanpoltto, kehonkontrolli ja keskivartalon treeni muokkaavat vyötäröä näkyvästi

Sain tulokseksi 18,2. Pituus 161, vyötärö 66, niska 33, lantio 86.

Osaisiko joku arvioida kuvasta, voisiko laskurin lukema olla edes sinne päin? Kuulostaa todella pieneltä.

toukokuu14.webp

Oletin, että joku 25-28 olisi ollut lähempänä todellisuutta :eek: :eek: :D :nolo:

Heh, se on välistä aika hämäävä toi rasvaprosentti. jos pajon vettä kehossa voi luulla et se on iso (paikat pehmeenä), mutta todellinen % on kuiten pienempi.;)
sitä paitti tuolla kropalla ei kannata paljoa mittailla retreat, näyttää hyvältä jo nyt.:D Muutaku treeniä vaan

Mulle tuo laskuri arpoi rasvaprosentiksi 14,7 % (pituus 176 cm, vyötärö 84 cm, niska 39,5 cm). In-bodyssa tai pihtimittauksessa en ole koskaan käynyt, joten vertailukohtaa muihin mittauksiin ei ole, mutta oman näppituntuman ja netistä löytyvien vertailukuvien perusteella se voi osua hyvinkin lähelle todellisuutta. Joskus tulevaisuudessa, kun lihasta on selvästi enemmän, voisi huvikseen kokeilla kesäksi dieettailla rasvat 10 % paikkeille tai jopa vähän alle.

7.3% sain itselleni tulokseksi. Aika alakanttiin kyllä menee tuo omasta mielestä. Mitat mulla 173cm pituutta, 70-71cm vyötärö (lask.71cm) ja niska ~35cm.
Ja joo, olen ihan riuku, mutta päätinpä kokeilla arvioida tällä suunnilleen missä on rasvat.

Kai tänne oman kuvan uskaltaa laittaa, jos siitä joku osaisi arvioida tän laskurin paikkansa pitävyyttä pulkannaruilla. Kuva otettu rentona, kun minä mitään lihaksia hienosti osaa jännitellä, tai ainakaan sellaisia kehtaa laittaa... :D

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=7017631&d=1402689300

Oma arvio rasvoista olisi ~12%.

7.3% sain itselleni tulokseksi. Aika alakanttiin kyllä menee tuo omasta mielestä. Mitat mulla 173cm pituutta, 70-71cm vyötärö (lask.71cm) ja niska ~35cm.
Ja joo, olen ihan riuku, mutta päätinpä kokeilla arvioida tällä suunnilleen missä on rasvat.

Kai tänne oman kuvan uskaltaa laittaa, jos siitä joku osaisi arvioida tän laskurin paikkansa pitävyyttä pulkannaruilla. Kuva otettu rentona, kun minä mitään lihaksia hienosti osaa jännitellä, tai ainakaan sellaisia kehtaa laittaa... :D

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=7017631&d=1402689300

Oma arvio rasvoista olisi ~12%.

Kokeillaan nostoa. Onko jollain kokeneemmalla henkilöllä mitään suuntaa-antavaa arviota laskurin paikkansa pitävyydestä? Tosiaan epäilen erittäin vahvasti, että ihan liian pienet lukemat antoi itselle ainakin.

Joko kaikilla pakkislaisilla on kapeat vyötäröt tai sitten olen itse läski. Kieltäydyn uskomasta jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Kiinnostaisi tietää, että mittaako porukka navan kohdalta (yleensä paksuin kohta) vai alempaa. Noissa voi olla aika suuri ero.

Täältä löytyy 90 cm navan kohdalta mitattuna (187 cm / 85 kg). Dieetillä ollaan, joten toivottavasti tuosta saisi pari senttiä pois...

Tälle iski mahanympärys kateus kun lukee toisten mittoja, jotenkin aivan käsittämättömän kapeata tuntuu olevan.
Ei edes kehtaa laittaa mittoja... vaikka paino ei ole edes 80kiloa

Laitetaas nyt omiakin.
176cm, 75kg, 83cm paksuimmasta kohdasta, eli about navan kohdalta.

Back
Ylös Bottom