Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kyllä matalahiilarinen dieettikin voi olla pluskalorinen. Itse vedän osan päivistä miinuksella ja hiilaritankkauksilla loiskitaan iloisesti pluskalorien puolella. Tavoite on ylläpitää matalaa rasvaprosenttia.Originally posted by jarkko
Kun puhutte matalahiilarisesta dieetistä niin itse ymmärrän, että silloin mennään alle normikulutuksen ja hiilarit pidetään vaikka siellä Dopeyn esittämässä <50g/pvä. Tätäkö tarkoitatte vai pelkästään hiilareiden pienentämistä rasvoja lisäämällä?
Tää oli varmaan mun virhe dieetillä, pudotin hiilarit alas ~20-30% ja otin sen proteiinista tilalle. Rasvat huiteli jossain 15% nurkilla.Originally posted by Dopey
Jos hiilarit pudottaa alas niin ehdottomasti ronskisti hyviä rasvoja tilalle. Muuten lähtee lihat kun energia pitää tehdä proteiinista.
Originally posted by JSmith
B-kuskit tupakkapaikalla kertoo (eli en osaa tälle lähdettä antaa tai todenperäisyyttä arvioida) että vanhemmiten insuliiniherkkyys huononee eli kyky käsitellä sokeria heikkenee. Yhtenä esimerkkinä on se että pikkukakara saa liikahiilarista ylienergisen olon siinä missä keski-ikäinen taatta raahautuu sohvalle ja nukahtaa.
Originally posted by RiQ
Ja rajun aerobisen uskon tuhoavan lihaksien säilyttämisen mahdollisuuden ainakin pitkällä natudieetillä. [/B]
lepex sanoi:Miten siis mittaatte vyötärön? Navan alta(levein kohta) vai kylkiluiden alta?